Permalänk
Medlem

liten skärm

undrar om de fins jätte små data skärmar att köpa ska bygga mig en lite htpc LJUD dator ska endast spela musik och behöver nå att kunna se och byta låtar med

liten skärm eller annat alternativ

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem

led skärm? finns på elfa

Visa signatur

Intel E4500 2.2GHz @ 2675Mhz | MSI P36 neo | Crucial DDR2 PC5300 2Gig | Ati Radeon HD5670 | Seagate Barracuda 250 Gig + Samsung ?? 1tb

Ja, jag är virrig som fan.

Permalänk
Medlem

ipod?

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk
Medlem

jag kör med en PDA - kopplad till ett 2.1 system... kör musiken via WLAN eller lokalt från ett 2Gb minneskort alternativt USBminne eller 2.5" USB-hårddisk

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem

Finns ju 7" Touchscreens lite överallt, om man vill ha mindre/billigare får man nog vända sig till nån kinesisk storhandlare eller eBay.

Visa signatur

. Computing happiness.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZecretW
ipod?

Verkligen En Ipod med ett par högtalare med 3,5mm ingång så har du det

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem

hade mer tänkt mig runt 200-300gb och tror inte en ipod har den lagrings kapasiteten men det är ju en bra ide har en reciver som jag kopplar genom datorn/mp så de kan funka.. dock rymmer dom lite ^^

Visa signatur

...

Permalänk

200-300GB?
I snitt 10mb per låt ger ju nästan 20 000-30 000 låtar.

Jag har ett arkiv på 5400 låtar, en del är dubletter och jag skulle lätt kunna lägga in 1000 låtar till. Men 15 000 till?
Jag skulle kunna få in mitt arkiv på den senaste 16GB Ipoden.

Får man vara så nyfiken och fråga varför du ska ha så stor disk?

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

gillar all typ av musik och kan vara kul att hå nån liten extra låt ^^ har atm 15000 låtar

Visa signatur

...

Permalänk

här har du en schyst skärm om du inte vill ha touch screen. http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=321323

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cpuplexi
gillar all typ av musik och kan vara kul att hå nån liten extra låt ^^ har atm 15000 låtar

Finns 160GB iPods, räcker inte det? Otroligt smidig lösning om du kan kompromissa lite på dina 15 000 låtar

Permalänk
Medlem

linka mig en 160gb ipod ;P låter lite intresant

Visa signatur

...

Permalänk
Permalänk

kan inte fatta hur 15 000 låtar kan ta så mkt plats...

efter min musik städning har jag 14 800 låtar på 79gb

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

altså min musik tar inte 200-300gb men kan ju vara bra med lite extra utrymma

min musik tar bara ungefär 80gb ^^

Visa signatur

...