Tvål med stämpeln "RJF" Rein Judisches Fett

Permalänk

Tvål med stämpeln "RJF" Rein Judisches Fett

Kanske har du hört historierna om tvål som tyskarna delade ut i koncentrationslägren med stämpeln RJF, och ledsna judar som berättar hur de efter kriget fått höra att de tvättat sig mid sina medmänniskor. "Rein Judisches Fett" betyder rent judiskt fett på tyska. Här är väldigt intressant läsning om detta och förutom fakta poängterar författaren att dessa kompletta lögner allvarligt sänker trovärdigheten hos de judar som fått förintelsen i historieböckerna.

http://www.zundelsite.org/english/advanced_articles/incorrect...
och våga inte kommentera innan du läst allt!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat utrycks, SANT! Ingenting är subjektivt, och du kan göra antaganden baserade på mina åsikter utan att överväga mer än bara just min åsikt.
wazzabi: Varför detta prat om AMD, har de något med grafikkort att göra som jag inte förstår?

Permalänk
Medlem

frågan är då, vart vill du komma?
Är hela jude utrotningen under andra världskriget en bluff bara för att skrämsel historier/propaganda om en tvål inte är sant?

Permalänk
Medlem

Re: Tvål med stämpeln "RJF" Rein Judisches Fett

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antonsson
Kanske har du hört historierna om tvål som tyskarna delade ut i koncentrationslägren med stämpeln RJF, och ledsna judar som berättar hur de efter kriget fått höra att de tvättat sig mid sina medmänniskor. "Rein Judisches Fett" betyder rent judiskt fett på tyska. Här är väldigt intressant läsning om detta och förutom fakta poängterar författaren att dessa kompletta lögner allvarligt sänker trovärdigheten hos de judar som fått förintelsen i historieböckerna.

Författaren till den artikeln uttrycker tydligt att han anser att hela förintelsen aldrig ägt rum, anser att judar inte gasades ihjäl osv, detta gör att man endast kan klassa honom som antingen idiot eller endast naiv. I vilket fall som helst slutade jag läsa nånstans i mitten då jag ansåg att han var en av dessa två.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Författaren till den artikeln uttrycker tydligt att han anser att hela förintelsen aldrig ägt rum, anser att judar inte gasades ihjäl osv, detta gör att man endast kan klassa honom som antingen idiot eller endast naiv. I vilket fall som helst slutade jag läsa nånstans i mitten då jag ansåg att han var en av dessa två.

Du har väl blivit tankad med för mycket propaganda. Det enda han skrev var något i stil med "påstådda gasningar i auschwitz" och att bevisen för andra aspecter av den officiella historien är lika tunna dem. Han nämner många namn på folk som med avsikt ljugit (utan tvivel) inför hela världen för att framställa tyskarna som hemska och judarna som utsatta. Detta får åtminståne mig att se lite mer kritiskt på all annan information vi får från dessa källor som vi förväntas ta på allvar. Visst ser det ut som hans ståndpunkt är att förintelsen åtminstone är väldigt kraftigt vriden och överdriven men det förändrar inte den helt odesputerbara faktan han presenterar som visar att tvålhistorien är ett påhitt med avsikt att främja privata och judiska (numer snarare sionistiska) intressen.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat utrycks, SANT! Ingenting är subjektivt, och du kan göra antaganden baserade på mina åsikter utan att överväga mer än bara just min åsikt.
wazzabi: Varför detta prat om AMD, har de något med grafikkort att göra som jag inte förstår?

Permalänk
Medlem
Citat:

Du har väl blivit tankad med för mycket propaganda. Det enda han skrev var något i stil med "påstådda gasningar i auschwitz" och att bevisen för andra aspecter av den officiella historien är lika tunna dem. Han nämner många namn på folk som med avsikt ljugit (utan tvivel) inför hela världen för att framställa tyskarna som hemska och judarna som utsatta. Detta får åtminståne mig att se lite mer kritiskt på all annan information vi får från dessa källor som vi förväntas ta på allvar. Visst ser det ut som hans ståndpunkt är att förintelsen åtminstone är väldigt kraftigt vriden och överdriven men det förändrar inte den helt odesputerbara faktan han presenterar som visar att tvålhistorien är ett påhitt med avsikt att främja privata och judiska (numer snarare sionistiska) intressen.

Han presenterar ingen fakta, jag ser ingenstans hänvisningar till var hans påståenden kommer ifrån, vilket krävs när fakta presenteras. Det roliga är att han kritiserar bevis, men lägger själv inte fram bevis utan endast saker som klassas som egna påståenden. Men sen är han ju naiv eller idiotisk med så det kanske är därför.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC

Permalänk
Medlem

Citat:

Här är väldigt intressant läsning om detta och förutom fakta poängterar författaren att dessa kompletta lögner allvarligt sänker trovärdigheten hos de judar som fått förintelsen i historieböckerna.

Det var inte judar som befriade koncentrationlägrena, utan de allierade trupperna och röda armen. Dessa har kunnat berätta vad de sett.
(Dessutom fanns ju mängder med bevis och anteckningar och dylikt som nazisterna själva använt för att dokumentera sina gärningar.)
Så någon ensidig judisk propaganda kan det omöjligen röra sig om.

Och om man nu inte tror på förintelsen, vad är då den alternativa förklaringen till vad som hänt med de miljontals saknade judarna ?
Sitter de gömmer sig någonstans och låtsas vara förintade ?

Tvålhistorien vet jag inte riktigt om den är sann eller inte. Verkar vara ett onödigt krångligt sätt att göra tvål på. Däremot är det säkert fullt tänkbart.
(I filmen "fight club" gör de tvål på människofett. Dock är jag ingen kemist och har ingen aning om om det är möjligt eller inte.)

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 48 | In-game namn : iller
Yrke : Kvantanalytiker, systemutvecklare.
Utbildning : PhD matematik. Självlärd med över 10 års erfarenhet av finansiell matematik och associerade ämnen.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Tvål med stämpeln "RJF" Rein Judisches Fett

Citat:

Ursprungligen inskrivet av JesperT
Det var inte judar som befriade koncentrationlägrena, utan de allierade trupperna och röda armen. Dessa har kunnat berätta vad de sett.
(Dessutom fanns ju mängder med bevis och anteckningar och dylikt som nazisterna själva använt för att dokumentera sina gärningar.)
Så någon ensidig judisk propaganda kan det omöjligen röra sig om.

Och om man nu inte tror på förintelsen, vad är då den alternativa förklaringen till vad som hänt med de miljontals saknade judarna ?
Sitter de gömmer sig någonstans och låtsas vara förintade ?

Tvålhistorien vet jag inte riktigt om den är sann eller inte. Verkar vara ett onödigt krångligt sätt att göra tvål på. Däremot är det säkert fullt tänkbart.
(I filmen "fight club" gör de tvål på människofett. Dock är jag ingen kemist och har ingen aning om om det är möjligt eller inte.)

Nu har jag inte gått så långt i min kemiska utbildning (är fortfarande på år 1) men jag skulle vilja påstå att det är fullt möjligt, fett som fett

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Nu har jag inte gått så långt i min kemiska utbildning (är fortfarande på år 1) men jag skulle vilja påstå att det är fullt möjligt, fett som fett

Tänker samma, fett som fett, det borde gå.

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk

Tror dödssiffrorna är överdrivna, något som museet på auschwitz håller med om. Bodycounten sänktes från 4 miljoner till 1 så visst fan har det varit överdrifter.

Var ju ursprungligen 6 miljoner men tack vare auchwitzrevideringen är det 3 nu... men tror på än lite mindre faktiskt. Kanske 1,5 - 2.

Många påstådda gasningsläger har visat sig vara vanliga fångläger osv.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Tror dödssiffrorna är överdrivna, något som museet på auschwitz håller med om. Bodycounten sänktes från 4 miljoner till 1 så visst fan har det varit överdrifter.

Var ju ursprungligen 6 miljoner men tack vare auchwitzrevideringen är det 3 nu... men tror på än lite mindre faktiskt. Kanske 1,5 - 2.

Det är ju inte kycklingar vi pratar om. Saknas det 6 miljoner människor eller inte, det är vad jag undrar.

Sedan tycker jag att oavsett om siffran är 6 miljoner eller 1,5-2 så är hela händelsen helt sjuk, precis som det alltid är när några storhetsvansinniga psykopater får för sig att de ska förändra världen till att passa deras egna syften och önskemål.

Antonsson, det är fint att du tycker att tyskarna var på rätt spår under första hälften av 1900-talet, lyckligtvis var det fler människor som inte riktigt var med på att deras agenda var någonting bra.

För övrigt, jag läste inte länken, jag har läst nog med motpropaganda. Det tyskarna höll på med på den tiden var inget gulli-gull. Att tro att förintelsen aldrig ägde rum är mer idiotiskt än att svälja med hull och hår allt som sägs om densamma.

Permalänk
Medlem
Citat:

Han presenterar ingen fakta, jag ser ingenstans hänvisningar till var hans påståenden kommer ifrån, vilket krävs när fakta presenteras. Det roliga är att han kritiserar bevis, men lägger själv inte fram bevis utan endast saker som klassas som egna påståenden. Men sen är han ju naiv eller idiotisk med så det kanske är därför.

Jag håller med. För att vara så påläst så saknas det bättre källhänvisningar än "han sa så". Ok, var? När?

Att den dessutom ligger uppe på en uppenbart förintelseförnekande sida hjälper ju inte direkt till att öka dess trovärdighet. Och egentligen, spelar det någon större roll om tvålen var gjord av judar eller inte? Var inte morden, kriget, terrorväldet nog? Visst, såklart finns det historier som inte är sanna, det finns det i alla krig. Vad gör att de här historierna anses vara värre än andra historier? För att judar har hittat på dem?

Antonsson, ta du och leta upp de där fakta som han hänvisar till istället för att bara slänga upp en naziblogg så kan vi diskutera sen. Men det kanske du inte orkar?

Permalänk

Citat:

Har du varit i Auschwitz? Vet du vad Birkenau och Treblinka var för något?

"Kompletta lögner"?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky

Om jag minns mina historieböcker rätt så är 6 miljoner snittet från två stora undersökningar, där den ena kom fram till typ 4 miljoner och den andra 8 miljoner. Någon definitivt svar finns inte och kommer aldrig finnas, vilket jag inte heller ser som något stort problem. 3 miljoner skulle fortfarande vara en helt fasansfull siffra.

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk

Öhm, nej, det har inte funnits någon "judetvål", och jo, förintelsen ägde rum.

Kort, enkel och fullständigt sanningsenlig sammanfattning.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

Appropå källor, väldigt lite sådana i den här artikeln på wikipedia, som annars brukar vara så noga med det. http://en.wikipedia.org/wiki/Auschwitz_concentration_camp

Jag är klimatförnekare men inte förintelseförnekare. Jag vill bara uppmärksamma att många grymt elaka människor har utnyttjat förintelsen för egen vinning och inte dragit sig för att förvrida sanningen eller rätt ut ljuga. I min bok är det värre att anklaga en oskyldig till våldtäckt än att faktiskt begå en sådan. (Våldtäckt är något av det värsta som finns men det är etter värre att anklaga någon oskyldig för det.) ...Flame bait?

Åter till tvålen. Det är ytterst få som fortfarande hävdar att tvål tillverkades på människofett av nazisterna. Det är alltså ingen som helst tvekan om att detta var bullshit och att de som berättade historierna ljög. Sidan jag länkade i första posten nämner nåra namn på de som huvudsakligen spred lögnen. Officiellt är dock att en tysk kemist med tillgång till lik tillverkade tvål på människofett som hobbyexperiment men bevisningen är minst sagt tunn. Oavsett om han gjorde detta eller inte så var det INTE nazisterna som gjorde det, vilket många onda människor gillar att skriva.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Göra tvålar på människofett som dom fick tvätta sig i? Varför tror ni ens att fångarna fick tvätta sig?

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Så tråden handlar om tvålen var sann eller inte? Ska vi hänga dom rackarna som spred denna hemska lögn om jude-tvålen?
Nazister och onda människor är inte det samma sak?

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala56
Så tråden handlar om tvålen var sann eller inte? Ska vi hänga dom rackarna som spred denna hemska lögn om jude-tvålen?

Tvåla till dem bah. Det räcker.

Permalänk
Medlem

Att förneka förintelsen är ungefär som att förneka första världskriget.
Att göra tvål på människor för att bara förudmjuka de övriga fångarna är något som jag inte ens tror de hemska nazisterna skulle lägga tid på. Varför de ens skulle ge tråd åt folk som de såg som smutsiga grisar är även det inte så troligt.

Mengele var ju en fruktansvärd människa, men han trodde ju iaf själv att han gjorde gott.

Läs igenom Mein Kampf! Är faktiskt riktigt lärorikt, om folk hade gjort det tidigare samt trott på det som stod där skulle Hitler kunnat stoppas långt innan han gjorde någon skada. Tyvärr var inte Hitler lika bra skribent som han var talare så folk avfärdade hans bok som löjligt trams.

Finns alltid en massa folk som sprider löjliga påhitt, tex att förintelsen inte skulle ha ägt rum!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

varför blir folk så arg om nån bara frågesätter att tyskland kanske inte var djävulen själv?

folk som kommer med kommentarer: "jaha, så du tyckte dom var på rätt spår med allt ellr?" what?
tycker man borde kunna frågasätta allt, som typ invandring i svergie så sjukt jävla tabu att nämna.

jag tror faktist att som extremt höga siffrorna inte riktigt stämmer och kommit fram som skrämmsel propoganda. samt att jag tror inte dom arbetade så otroligt hårt att döda judarna då det är helt uppenbart att man måste ha använt dom som slavar istället.
säger inte att den aldrig har hänt men man måste väll ändå kunna diskutera den på annat sätt änn att alal sitteer och säger att det var fruktansvärt och hemskt sen nickar alla.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk

Har tagit del av det mesta från den s.k. "bevisningen" av förintelsen, och det är min åsikt att åtminstone stora delar av den är rena lögner ihopkokade av sionister och allierade.

Visa signatur

ASUS P5Q Pro | Core 2 Duo E8400 | 4GB Corsair XMS2 1066Mhz CL5 | XFX GeForce GTX 260 216SP 55nm | Corsair VX450W | Intel X25-M G2 80GB Retail | 500GB Samsung Spinpoint | DVD-RW | Dell U2311H | Benq FP241W | Philips 200WP7ES | Windows 7 RTM | Samsung ML-1640

Permalänk
Medlem

Och jag blir så jävla (ursäkta språkval) trött på alla som skall "motbevisa" koncentrationslägren och att Sions Vise Protokoll är äkta. Länken är inte mer än antisemitisk propaganda från amerikanska nynazister.

Som det var inte tillräckligt dåligt att man byggde läger för att förinta folkslag.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janeway
propaganda från amerikanska nynazister

Som jag dock inte bygger mitt uttalande på

Visa signatur

ASUS P5Q Pro | Core 2 Duo E8400 | 4GB Corsair XMS2 1066Mhz CL5 | XFX GeForce GTX 260 216SP 55nm | Corsair VX450W | Intel X25-M G2 80GB Retail | 500GB Samsung Spinpoint | DVD-RW | Dell U2311H | Benq FP241W | Philips 200WP7ES | Windows 7 RTM | Samsung ML-1640

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sthlmskille82
Har tagit del av det mesta från den s.k. "bevisningen" av förintelsen, och det är min åsikt att åtminstone stora delar av den är rena lögner ihopkokade av sionister och allierade.

Har du tagit del av det *mesta* av den så kallade bevisningen gällande förintelsen? Jag antar att du forskar i ämnet? Måste vara jobbigt att fara omkring på arkiv europa och USA runt för att verkligen fördjupa dig i ämnet, men all heder åt dig.

För tusan, allt som står på internet är vare sig sant eller "det mesta av bevisningen". Det är galet enkelt att förvanska saker och slänga upp på nätet för att gynna sina egna intressen eller bara helt enkelt för att jävlas.

Ragganof, det är en helvetes skillnad på händelserna under andra världskriget och vår invandringspolitik.

Permalänk
Medlem

Måste erkänna att min historia är lite dålig, och jag ber om ursäkt för att detta kanske inte handlar om diskussionsämnet men visste ni om detta innan ?

Citat:

Zyklon B (IPA: [tsykloːn ˈbeː], also spelled Cyclon B) was the tradename of a cyanide-based insecticide notorious for its use by Nazi Germany against civilians in the gas chambers of Auschwitz and Majdanek

och

Citat:

Zyklon B was originally developed as a pesticide by Fritz Haber, a German Jew

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Electrix
Måste erkänna att min historia är lite dålig, och jag ber om ursäkt för att detta kanske inte handlar om diskussionsämnet men visste ni om detta innan ?

och

Jag ser inte relevansen. (utom är det är rätt ironiskt, men det kanske var därför tyskarna använde det. )

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Judetvålen är en myt precis som lampskärmarna av mänsklig hud.

Permalänk
Medlem

Det mesta idag är myter, hela kristendomen är uppbyggd av myter, gör det att kristendomen inte existerar? Finns hur mycket som helst som kan tas upp.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Det mesta idag är myter, hela kristendomen är uppbyggd av myter, gör det att kristendomen inte existerar?

Nej, men myterna bevisar inte guds existens, vilket är en mer passande jämförelse.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henkka
Nej, men myterna bevisar inte guds existens, vilket är en mer passande jämförelse.

Ne men ingen har väl hävdat att det är vetenskapligt fastställt att de fick tvålar av människofett. Svårt att bevisa eller motbevisa det.

Såvitt jag har förstått är det mer så att de har blivit tillsagda att det var sådan tvål.

Visa signatur