Dockningsstation ipod nano 3g

Permalänk
Medlem

Dockningsstation ipod nano 3g

Hej, har köpt mig en ipod nano och vill ha en dockningsstation med basfunktion, såsom koppling till dator, och strömuttag för vägguttagsladdning(inte så hög prio).

Har kollat på apples original men kommer inte ha användning för att koppla den till stereo, och priset ligger på 385 kr :/
Så "falska" märken är helt okej, bara det är en vettig prislapp och kan göra de saker jag vill.

Tack på förhand

Har hittat diverse "skydd", dvs silikonskal och plastfilm till skärmen, men vill helst att det ska finnas på samma sida för minskad frakt
Så om någon har tips så skriv gärna en rad!

Permalänk
Medlem

undrar om det ens finns med tanke på att det inte ens går att hitta på Tradera. marknaden bör var rätt lite då Apple dels byter format på dem oftare än Jobs byter kalsonger, och dels så köper nog de flesta dessa ändå.

däremot finns det ju många ministereoar och annat med funktionen inbyggd.

du kan ju alltid tillverka en själv från den medföljande kontakten om du är lite händig, och en USB-laddare till den så får du laddning utan datorn med.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
undrar om det ens finns med tanke på att det inte ens går att hitta på Tradera. marknaden bör var rätt lite då Apple dels byter format på dem oftare än Jobs byter kalsonger, och dels så köper nog de flesta dessa ändå.

däremot finns det ju många ministereoar och annat med funktionen inbyggd.

du kan ju alltid tillverka en själv från den medföljande kontakten om du är lite händig, och en USB-laddare till den så får du laddning utan datorn med.

Har letat runt lite nu efter jag skapade tråden och såg att det fanns på två svenska sidor, ~200kr. Kollade även ebay och där fanns det för 120 med frakt från hongkong, då var det dockningsstation med ström, usb & s-video uttag. Lutar nog mot en sån Tack för svaret