Webhallen - bonusnivåer

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Achievement för filmen verkar inte fungera eller?

Jag fick den achievementen efter att jag såg videon, det var dock några veckor sedan nu

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnsson:

Jag fick den achievementen efter att jag såg videon, det var dock några veckor sedan nu

Ok, när jag kollade med PC/edge så fungerade det. Inte med iphone för mig åtminstone. Sen tog det 1-2 dygn till innan poängen uppdaterades men nu fick jag void till slut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av VinterSolen:

Tittade precis på "min", har inte fått de XP:n för då hade jag gått upp till level 13 (saknar strax under 10k xp)

EDIT: Sedan verkar inte medlemserbjudandet funka för mig, den är helt tom för mig.

Jag har fortfarande inte fått dessa 10k exp från video.. Flera dagar som passerats.

Permalänk
Medlem
Skrivet av VinterSolen:

Jag har fortfarande inte fått dessa 10k exp från video.. Flera dagar som passerats.

Det hjälper inte att gå in på achievements och trycka på denna?

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem
Skrivet av shugge:

Det hjälper inte att gå in på achievements och trycka på denna?

<Uppladdad bildlänk>

Hmm, när jag gick in där nu, så syns den under senaste, så den måste ha applicerats innan jag kollade in EXP, så jag måste ha fått denna achievement långt tidigare än förra veckan..

Permalänk
Medlem

Tog inte så lång tid att få denna trots semestertider. Donerade och mejlade 17/7 och fick svar idag.

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem
Skrivet av shugge:

Tog inte så lång tid att få denna trots semestertider. Donerade och mejlade 17/7 och fick svar idag.
<Uppladdad bildlänk>

Donerade och mejlade den 18/7 men har inte fått min

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Medlem

Fick precis min fjärde quadrifariam phasianidae i veckans supply drop.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jfin67:

Fick precis min fjärde quadrifariam phasianidae i veckans supply drop.

Nice, har bara 3st. själv!

Visa signatur

Amd o Apple

Permalänk
Medlem

Känns som att WH behöver göra något lite mer för att göra dessa nivåer lite mer attraktiva.

Är på vippen till lvl 19 men har 0 incentiv att göra något överhuvudtaget. Känns inte som att jag får något för det, utöver billigare i fyndhörnan vilket jag ändå aldrig kikar på.

Sista det gav mig något av värde var ju när jag skulle köpa 3080Ti och fick gå före i kön....

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jfin67:

<Uppladdad bildlänk>

Fick precis min fjärde quadrifariam phasianidae i veckans supply drop.

Nice!
Fick min andra för bara några dagar sen. (är bara level 15 - jag var inte aktiv under flera år)

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Sista det gav mig något av värde var ju när jag skulle köpa 3080Ti och fick gå före i kön....

Hoppas de kör lite sånt här när 5xxx serien kommer ifall det är brist. Sånt som är värt något som du är inne på.

Permalänk

Någon som vet om Legend-nivån låser upp något extra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bl4ckH4wk:

Någon som vet om Legend-nivån låser upp något extra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av pt96hni:

<Uppladdad bildlänk>

Som jag läser en av raderna..
Du får 20% rabatt på skit folk lämnat tillbaka.

Permalänk
Skrivet av VinterSolen:

Som jag läser en av raderna..
Du får 20% rabatt på skit folk lämnat tillbaka.

Fyndvaror kan vara skadad kartong eller dylikt också

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Fyndvaror kan vara skadad kartong eller dylikt också

Jag har köpt fyndvaror när det är något jag är ute efter som dykt upp till bra pris, absolut inga problem.

Visa signatur

Amd o Apple

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Känns som att WH behöver göra något lite mer för att göra dessa nivåer lite mer attraktiva.

Är på vippen till lvl 19 men har 0 incentiv att göra något överhuvudtaget. Känns inte som att jag får något för det, utöver billigare i fyndhörnan vilket jag ändå aldrig kikar på.

Sista det gav mig något av värde var ju när jag skulle köpa 3080Ti och fick gå före i kön....

Vänta tills du når level 24 och nästa level kräver 1 miljon(!) XP och 500 achievements att nå...

Från början var det VIP-kassan som fick mig att levla men utan den samt situationen jag nämner ovan så är medlemssystemet rätt dött för mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DLM:

Vänta tills du når level 24 och nästa level kräver 1 miljon(!) XP och 500 achievements att nå...

Från början var det VIP-kassan som fick mig att levla men utan den samt situationen jag nämner ovan så är medlemssystemet rätt dött för mig.

Håller med, vip-kassan var bra.

Nu när de tex har öppningserbjudanden i butik på TV till bra pris tycker jag man kunde ge de på hög medlemsnivå samma deal som någon random som kliver in i butiken tex.
Har void för jag huvudsakligen handlat på wh men man glider i annan riktning nu helt klart.