Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Override
När startar Swec touren?
Vi måste ju ha en sådan tycker jag.

Sätta upp daturm och vilka som kommer delta när racen går osv.

Kan ta en titt på det sedan när jag får tid faktiskt, men max 8 spelare gör ju intresset lite för stort..

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KlosterKatten
Kan ta en titt på det sedan när jag får tid faktiskt, men max 8 spelare gör ju intresset lite för stort..

Bra.
Man kan ju ha fler som hostar och så rapporterar man från varje heat eller nått.

Funderar på om jag ska skapa en liten webbapplikation där man registrerar sig med sin gamertag, så man kan hålla reda på deltagarna.

Permalänk
Medlem

Min M5 e60.. med 22" iForged. För övrigt mycket trevlig och lättkörd bil

Visa signatur

Intel Core 2 Duo CPU . E6850 @ 3.00GHz . XFX 5770

Permalänk
Medlem

Jag är med på turneringen!

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986
Sjukt störigt när man kör med ratt och ska ta en bild så kan man inte ändra vinkel på det sättet man vill pga ratten inte har spakarna, samma gäller när man ska sätta dekaler på bilar osv..

ja otroligt tråkigt, MEN vi kör iaf med ratt THE WAY IT WAS MEANT TO BE!

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem

Synd att fanatec s turbo ratten kostar 230 euros... vill ha, kompatibel med mina g25 pedaler, mm..

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk

Jag är med på att köra turnering om den körs före 11:e December, mitt Live Gold går ut då nämligen

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem

En fårga om fotoläget. Hur höjer och sänker man kameran? Jag har försökt men inte lyckats. Vill ju kunna ta bilder från grodperspektiv också. Står säkert i manualen men nått måste man väl ha ett spelforum till va?

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SiD
En fårga om fotoläget. Hur höjer och sänker man kameran? Jag har försökt men inte lyckats. Vill ju kunna ta bilder från grodperspektiv också. Står säkert i manualen men nått måste man väl ha ett spelforum till va?

Tror det är LT och RT knapparna

Permalänk
Medlem

Här kommer lite bilder. I stort sett är alla bilar mina förutom någon som en kompis har. Och jag tar kort på tv:n då jag vägrar skaffa live guld. Kommentera gärna! Och nummerplåten är en grej jag har på typ alla bilar

Lancia Stratos

Veyron

Porsche

C32 AMG

Renault 5 Turbo

Chrysler 300C

Porsche Cayenne

Datsun 510

Ferrari FXX

Saleen S331 Supercab

Koenigsegg CCGT (bilen helvetet inte klarar av att hantera)

Koenigsegg CCGT (Ett monster som jag uppgraderat med kompressor bland annat)

Charger R/T (Antagligen första och enda äldre amerikanare jag kommer ha i spelet)

Ferrari FXX (Vacker bild på en vacker bil i en vacker miljö)

Veyron på vift i vacka miljöer!

Gullwing med Slr Mclaren-motor

Edit: Glömde denna bild också. Skaplig Hk\Kg balans? Mer effekt än vad bilen väger 991hk och 1155Nm på 966Kg.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/recensioner/spel/articl...

recension av aftonbladets största idiot?
hade jag haft en inloggning hade jag sågat sönder honom men jag överlåter det till någon annan. Han borde iaf få sparken efter den recensionen.
Finner inte ord vilket ärke-mongo

Visa signatur

• ASUS 35" ROG Strix XG35VQ • Lian Li PC-O11 Air Mini • Ryzen 7 5800x3D • NZXT X63 • Asus TUF RTX 3070
• Asus B550-F • G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) • Corsair RM750x • Corsair Force MP600 1TB • Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

tycker nästa helg blir bra för nån turnering . tills dess har folket hunnit få upp lite feta bilar skulle jag tro.

smakprov på lite skryt jag håller på med

http://sv.tinypic.com/m/64qx78/2
430 kmh

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Alltså om man laddade ner de grejerna man fick med Limited Edition ( de koderna ) behöver man installera dem på något sätt? Eller installerades de automatiskt? Vad var det? De där banorna (den "stora" ovalen osv) och några bilar med lack?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
Alltså om man laddade ner de grejerna man fick med Limited Edition ( de koderna ) behöver man installera dem på något sätt? Eller installerades de automatiskt? Vad var det? De där banorna (den "stora" ovalen osv) och några bilar med lack?

ovalen + veteranbil packetet kommer med alla versioner av forza 3,

nån av koderna till limited edition låser upp fler bilar att köpa , man får dem inte gratis alltså.

sen finns det några målade bilar som man ska få skickade till sig om nån vecka

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CusmaR
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/recensioner/spel/articl...

recension av aftonbladets största idiot?
hade jag haft en inloggning hade jag sågat sönder honom men jag överlåter det till någon annan. Han borde iaf få sparken efter den recensionen.
Finner inte ord vilket ärke-mongo

Tja han skriver väl vad han tyckte om spelet. Det är ju hans jobb. Att summera sina intryck liksom

Men ska man vara petig så kan jag tycka att avsaknaden av anit-aliasing är lite påtaglig ibland i spelet.
Samt att man har den stela blicken raktfram i cockpitvyn . . . hela tiden. Oavsett vad som händer. Det känns lite stelt emellanåt.

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve

Edit: Glömde denna bild också. Skaplig Hk\Kg balans? Mer effekt än vad bilen väger 991hk och 1155Nm på 966Kg.
http://img21.imageshack.us/img21/6555/dsc00637qa.jpg

vad är de för bil? 991hk på 2.0L ?

[EDIT]

Fan va dött de e på denna tråden nu när alla sitter och lirar

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cat_fish_1
vad är de för bil? 991hk på 2.0L ?

[EDIT]

Fan va dött de e på denna tråden nu när alla sitter och lirar

Racingmazdan med annan wankel och TT Därav den låga volymen. Helvetesmaskin kan man kalla det! Snudd på okörbar utan TCS.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Racingmazdan med annan wankel och TT Därav den låga volymen. Helvetesmaskin kan man kalla det! Snudd på okörbar utan TCS.

aha! tar man 400kmh gränsen med den?

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Spelet är för jäääääääävla bra!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cat_fish_1
aha! tar man 400kmh gränsen med den?

Du kommer strax över 300 med den bara då den är byggd för att svänga med ;). Min Veyron har en toppfart på 417 däremot. Då har jag knappt uppgraderat den.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Då är det dags att lägga sig. Imorgon har man förhoppningsvis spelet i brevlådan

Permalänk
Medlem

Supran i full karriär på strippen..

Visa signatur

Intel Core 2 Duo CPU . E6850 @ 3.00GHz . XFX 5770

Permalänk
Medlem

Tycker det är brist på amerikanska muskelbilar i tråden!
Fan hade man haft guld hade man slängt upp lite bilder men nu har man inte det.
Men början nästan överväga att ställa upp systemkameran på stativ framför tv'n.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av naikon
Då är det dags att lägga sig. Imorgon har man förhoppningsvis spelet i brevlådan

Samma här Blir sjukt arg om jag inte får mitt.....

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk
Inaktiv

Alfa Romeo

Subaru Impreza WRX STI

Honda Civic Type R

Permalänk
Medlem

Äckligt schysst Subaru! Works-fälgar? Eller har jag helt fel?

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NUW4
Äckligt schysst Subaru! Works-fälgar? Eller har jag helt fel?

Tackar
Fälgarna är av märket Advan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Override
Tackar
Fälgarna är av märket Advan

Håller med, riktigt läcker!
Skulle vara trevligt med en Ken Block version!

Visa signatur

Intel Core 2 Duo CPU . E6850 @ 3.00GHz . XFX 5770

Permalänk
Medlem

Har jag bara missat det eller går det inte att markera bilar som Favoriter längre?

Permalänk
Inaktiv

En film, där jag kör om och tar ledningen. http://www.vimeo.com/7255016