Permalänk
Skrivet av Andyah:

JAAAAAAAAAAAAAAAAA nu trillade äntligen spelet in i brevlådan..hejdå:P blir borta en stund hehe

HAHA kunde bara inte hålla mig för garv när ja läste det där xD

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Stryker Nätaggregat: Corsair AX750
Moderkort: Asus Maximus X Code Processor: i7-8700K Kylare: Corsair H100 RAM: G.Skill TridentZ RGB 3000Mhz
Grafikkort: GTX 1080 SSD: OCZ Agility 3 240GB HDD: WD Green 2TB

Permalänk
Medlem

Mitt har inte kommit än

Visa signatur

Hörlurar : HD650 --- Förstärkare : X-Can V8 + X-Can psu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fuskobot:

Mitt har inte kommit än

Inte mitt heller, ska gå ut och kolla strax och om posten inte kommit än ska jag kampa tills bilen kommer.

Borde komma strax.

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av REALIN:

Inte mitt heller, ska gå ut och kolla strax och om posten inte kommit än ska jag kampa tills bilen kommer.

Borde komma strax.

Vi kan campa tillsammans.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Vi kan campa tillsammans.

Ska sitta vid fönstret så jag ser när bilen kommer.

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem

WEEEEEE!

Åkte iväg till Elgiganten (Södertälje) på lunchen och plockade upp ett ex för ynkans 379 riksdaler!

Nu skall bara arbetsdagen ta slut...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk

Jag har inte heller fått mitt än.... posten brukar dyka upp mellan 14-15 så sitter o glor ut genom fönstret nu o håller tummarna

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Stryker Nätaggregat: Corsair AX750
Moderkort: Asus Maximus X Code Processor: i7-8700K Kylare: Corsair H100 RAM: G.Skill TridentZ RGB 3000Mhz
Grafikkort: GTX 1080 SSD: OCZ Agility 3 240GB HDD: WD Green 2TB

Permalänk
Medlem

tänker inte köpa gt5 men roligt att ni nöjer er av spelet idd sjuk grafik

Permalänk

Spelat i några timmar igår och lite innan jobbet idag och ja ett bra bilspel och grafiken ÄR bättre än det man ser eller "uppfattar" det som i vissa gameplays som visats på t.ex gamespot.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yeval:

tänker inte köpa gt5 men roligt att ni nöjer er av spelet idd sjuk grafik

*pust* jag som precis och funderade om du tänkte köpa spelet, då slapp jag fundera

/d

Visa signatur

meep meep

Permalänk
Medlem
Skrivet av ditx:

*pust* jag som precis och funderade om du tänkte köpa spelet, då slapp jag fundera

/d

Vet måste ha en ny skärm till min nya gaming dator det är därför annars skulle jag köpa det här spelet lätt och lira online :/

Permalänk
Medlem

det är speciell musik blandning.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Installeras nu, tjoohoo

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Skrivet av H3Nc3:

Recensionen från Gamereactor är ute nu. Ganska medioker recension dock

Gran Turismo 5 - Gamereactor Sverige

Ganska rolig recension. "På tio år har det inte hänt nånting". Han kanske skulle ta och spela GT2 eller GT3 så kanske han förstår att det hänt nånting om han nu kan det minsta om bilar och spel. Det verkar lite lustigt att han kan märka skillnaden på standard och premium bilarna om han inte ser att det hänt nånting på 10 år....?

Visa signatur

Intel Pentium 2 MMX 233 @263 MHz, 192 mb, Nvidia TNT 16mb, 40gb hdd

Permalänk

Jag fick inte mitt idag Less man blir på spelbutiken, dom hade annulerat spelet utan anledning så fick lägga en ny beställning igår och det stod att dom hade skickat iväg spelet igår men det dök inte upp idag. Får hoppas på att det kommer imorgon då...

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Stryker Nätaggregat: Corsair AX750
Moderkort: Asus Maximus X Code Processor: i7-8700K Kylare: Corsair H100 RAM: G.Skill TridentZ RGB 3000Mhz
Grafikkort: GTX 1080 SSD: OCZ Agility 3 240GB HDD: WD Green 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Almost_Me:

Jag fick inte mitt idag Less man blir på spelbutiken, dom hade annulerat spelet utan anledning så fick lägga en ny beställning igår och det stod att dom hade skickat iväg spelet igår men det dök inte upp idag. Får hoppas på att det kommer imorgon då...

Jag lider med dig Måste suga.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Vet någon om Collectors edition passar i brevlådan eller måste man sticka ner till posten för att hämta den?

Visa signatur

Hörlurar : HD650 --- Förstärkare : X-Can V8 + X-Can psu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fuskobot:

Vet någon om Collectors edition passar i brevlådan eller måste man sticka ner till posten för att hämta den?

Beror väl på brevlådan men den är inte särskilt tjock. Ungefär som om det vore 2 spel ihopsatta. Jag fick min i brevlådan.

Visa signatur

AMD R7 5800X | MSI MPG B550 GAMING PLUS | HyperX Fury Black RGB 32GB | EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA | Corsair RM750X V2 | Corsair iCUE 4000X RGB | Asus Rog Swift PG279Q | Windows 10

Permalänk
Medlem

Oke, var bara rädd att det skulle vara ett stort packet
Vore inte så kul att rage och så ligger paketet på posten......

Visa signatur

Hörlurar : HD650 --- Förstärkare : X-Can V8 + X-Can psu

Permalänk
Testpilot
Skrivet av P-NILZ:

Jag är fortfarande säker på att sony trollade hårt med analoga face buttons. Är de verkligen tryckkänsliga?

Det är ju bara att testa själv om du inte tror mig? visst är det inte det enklaste att gasa i alla 255 olika nivåerna eller vad det är när knappen känns som en vanlig knapp men man kan ganska enkelt småputtra fram i bilspelen om man trycker löst.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Gran Turismo 5 fick sig en rejäl sågning i Game Reactor. Hyvlat längst fotknölarna värre än en massproducerad franchise @ EA.

Gran Turismo 5 - Gamereactor Sverige

Är det någon som spelat spelet tillräckligt länge för att kunna ge en objektiv åsikt på recensionen ? Är spelet så pass dåligt eller är recensionen ett resultat av en recensent som fått sina utomjordiska förväntningar grusade? För recensionen innehåller nästan lite väl mycket "hat" för att förtjäna betyget 7/10 som det ändå fick vilket gör att jag har svårt att ta den seriöst, den är lite för splittrad (vilket de o andra sidan anser att GT5 är).

Permalänk
Skrivet av KlosterKatten:

Jag lider med dig Måste suga.

Jo suger hårt. Blir nog inte att köpa av spelbutiken i framtiden. Förr var dom riktiga snabba med leveranser. Nu tar det nästan alltid 2-3 dagar känns det som. Men men... 1 dag hit och dit är inte så mycket egenligen.
Jo just det, bokade som sagt spelet igår på spelbutiken och betalade 488kr. Minus att inte spelet kom idag och såg nu idag att dom ändrat priset till 360kr. Man blir så glad.....

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Stryker Nätaggregat: Corsair AX750
Moderkort: Asus Maximus X Code Processor: i7-8700K Kylare: Corsair H100 RAM: G.Skill TridentZ RGB 3000Mhz
Grafikkort: GTX 1080 SSD: OCZ Agility 3 240GB HDD: WD Green 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av cloned:

Gran Turismo 5 fick sig en rejäl sågning i Game Reactor. Hyvlat längst fotknölarna värre än en massproducerad franchise @ EA.

Gran Turismo 5 - Gamereactor Sverige

Är det någon som spelat spelet tillräckligt länge för att kunna ge en objektiv åsikt på recensionen ? Är spelet så pass dåligt eller är recensionen ett resultat av en recensent som fått sina utomjordiska förväntningar grusade? För recensionen innehåller nästan lite väl mycket "hat" för att förtjäna betyget 7/10 som det ändå fick vilket gör att jag har svårt att ta den seriöst, den är lite för splittrad (vilket de o andra sidan anser att GT5 är).

Som jag sa innan, gamereactor hyllar nästan alla exklusiva 360 spel, de är fanboys

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Elgiganten Kungsgatan, 379kr, bra tips!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Eller så kan det vara så att vi har väntat på ett spel i nästan 6 år och det presterar inte bättre.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Eller så kan det vara så att vi har väntat på ett spel i nästan 6 år och det presterar inte bättre.

Hur bra ett spel är ska inte bedömas på utvecklingstid, utan hur bra spelet är.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Skrivet av Almost_Me:

Jo suger hårt. Blir nog inte att köpa av spelbutiken i framtiden. Förr var dom riktiga snabba med leveranser. Nu tar det nästan alltid 2-3 dagar känns det som. Men men... 1 dag hit och dit är inte så mycket egenligen.
Jo just det, bokade som sagt spelet igår på spelbutiken och betalade 488kr. Minus att inte spelet kom idag och såg nu idag att dom ändrat priset till 360kr. Man blir så glad.....

Du är inte ensam. Jag har inte heller fått spelet i dag, beställde för 3 veckor sen (också spelbutiken) och spelat skulle vara skickat i går enligt den mail jag fick. Men var det nånting i min post låda... Nej!

Grrrr!

Permalänk
Skrivet av Credde:

Du är inte ensam. Jag har inte heller fått spelet i dag, beställde för 3 veckor sen (också spelbutiken) och spelat skulle vara skickat i går enligt den mail jag fick. Men var det nånting i min post låda... Nej!

Grrrr!

Man blir ju så less när dom inte kan vara lite kvickare på att skicka ut. Men tror det står nånstans på deras sida att dom skickar ut spel på måndagar, onsdagar och fredagar. Så då borde dom ha skickat idag (onsdag) så då SKA det f*nimej vara i brevlådan imorgon! Så blir inte att köpa spel där ifrån igen då dom har glömt bort hur man levererar spel snabbt!

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Stryker Nätaggregat: Corsair AX750
Moderkort: Asus Maximus X Code Processor: i7-8700K Kylare: Corsair H100 RAM: G.Skill TridentZ RGB 3000Mhz
Grafikkort: GTX 1080 SSD: OCZ Agility 3 240GB HDD: WD Green 2TB

Permalänk

Får inte min Collectors Edition som jag bokade hos Webbis den 29 september. Skickat från Webhallen men Posten klyddar.....

Tack Posten.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Får inte min Collectors Edition som jag bokade hos Webbis den 29 september. Skickat från Webhallen men Posten klyddar.....

Tack Posten.

Haha! jag trodde att jag hade samma problem, dock så blev det endast 3 timmar sent! X)