Erbjudanden på Steam

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av moddelkaj:

Jo, men nu hette tråden "Aktuella Steam-erbjudanden så jag länkade till Steam. Plus att man vet hur Steam funkar och man får spelet på en gång. Fortfarande ett bra pris dock!

Gott jag förstår
Kan vi inte göra denna tråden till en "Aktuella pcspel-erbjudanden" eller liknande istället? Steamlir finns ju att köpa lite överallt numera, o det finns ju andra tjänster också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon4992:

Gott jag förstår
Kan vi inte göra denna tråden till en "Aktuella pcspel-erbjudanden" eller liknande istället? Steamlir finns ju att köpa lite överallt numera, o det finns ju andra tjänster också.

Det finns iofs en annan tråd för digital nedladdning:
Digitala erbjudanden

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ClubT:

Det finns iofs en annan tråd för digital nedladdning:
Digitala erbjudanden

Jo jag vet, men den ligger ju aldrig på första sidan utan man får söka o hålla på, en gemensam tråd vore ju fint så slipper man ta hänsyn till var o hur.

Permalänk
Medlem

Har en kod här att komma med! Först till kvarn och glad helg på er!

Recoil Games: -75% Rochard Steam discount coupon

Key: MJVGC-DJAVN-BW8N0

Dold text
Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av frozrr:

Har en kod här att komma med! Först till kvarn och glad helg på er!

Recoil Games: -75% Rochard Steam discount coupon

Key: MJVGC-DJAVN-BW8N0

Dold text

Tacktack!

Föressten ligger darksouls prepare to die edition ute nu på steam för ~230 kr, kostar typ 40-50 kronor mer på webhallen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon4992:

Gott jag förstår
Kan vi inte göra denna tråden till en "Aktuella pcspel-erbjudanden" eller liknande istället? Steamlir finns ju att köpa lite överallt numera, o det finns ju andra tjänster också.

För min del tycker jag att det är bara bra att posta Deals från andra sidor här.
Dock tycker jag att man endast ska göra det om nycklarna går att aktivera i Steam.

Jag postade för någon sida sedan en Deal från Amerikanska Amazon som funkade på Steam och det var ingen som klagade då

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk

Steam startar sin Thanksgiving-rea idag. Ingen aning när den drar igång, den kanske är igång redan. Hoppas på bra priser på bra spel.

Visa signatur

MOBO: ASUS ROG STRIX Z490-F GAMING CPU: i7 10700K (Corsair Hydro H100x)
MEM: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX GPU: ASUS GeForce RTX 3070 8GB TUF GAMING OC
SSD: Kingston A2000 1TB + 2TB Lagring
PSU: Corsair RM750 CASE: Taurus Gaming Elite
MONITOR: Samsung 34" 3440x1440 1000R + 2x 24" 1920x1080 KEYBOARD: Xtrfy K4 TKL Retro MOUSE: Xtrfy M42 Retro

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrumTiger:

Steam startar sin Thanksgiving-rea idag. Ingen aning när den drar igång, den kanske är igång redan. Hoppas på bra priser på bra spel.

Ikväll kl 19 skulle vara min gissning (+/- 1h).

Permalänk
Avstängd

Steam sale tills den 26 november.

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem

Å nej! Den är igång. Blir dyrt!

De kör Daily deals (som verkar gälla 48 timmar) och övrigt fram tom 26e.

Blev Xcom för €34 och Walking Dead för €13 på Daily Deal, och Spec Ops för €10.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | HP ZR24w & Hyundai L90D+ | Corsair HX520W | Asus P8P67 Pro | i5 2500k @ 4,0 | Samsung 850 Evo 500GiB | GTX960 | 16 GB

Permalänk

Köpte Dawnguard och Hearthfire till Skyrim. Kändes mer motiverat att köpa nu på rea, plus att Skyrim-suget kanske kommer till vintern igen

Visa signatur

ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 5 3600 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G | Corsair HX 750W 80+ | Noctua NH-U12A | Fractal Define R5

Permalänk
Medlem

Fan va konstigt att lägga en rea så nära julrean.

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem

Som vanligt, köp inte något om det inte är på daily/flash deal förrän sista dagen om ni absolut inte måste ha det direkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simcon:

Som vanligt, köp inte något om det inte är på daily/flash deal förrän sista dagen om ni absolut inte måste ha det direkt.

Lust att förklara varför? Sänker de priset enu mer under rean?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tino:

Lust att förklara varför? Sänker de priset enu mer under rean?

Ibland blir det en dubbel sänkning, de sänker först priset under rean, och sedan dyker det upp som flashdeal eller dailydeal och då kan priset sjunka ännu mer. Ifall det inte dyker upp som flashdeal eller dailydeal så har man inte förlorat något på att vänta till sista dagen och istället köpa det då. Så alltså kan man spara lite mer.

Som alltid är det värt att kolla upp Salebox ;).

Permalänk
Medlem

klockrent med AoE III dealen då jag planerat att köpa det till steam kontot

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Kan varmt rekommendera Dungeon Defenders som nu är på flash sale, så förbaskat kul co-op spel

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk

Sugen på Darksiders II, vet någon om det funkar bra med Xbox 360 kontrollen?

Visa signatur

| Asus P8P67 PRO REV B3 | Intel Core i5 2500K @ 4,5GHz| Cooler Master Hyper 212 Plus| Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V| Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1024MB OC @ 975MHz| XFX Core Edition 650W 80+ Bronze| 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ| Cooler Master Elite 430 Svart|

Permalänk
Medlem
Skrivet av UnConnected:

Sugen på Darksiders II, vet någon om det funkar bra med Xbox 360 kontrollen?

Spelet står som "Controller enabled" hos Steam, så det ska ha full support för 360-kontrollen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GizZm0:

Kan varmt rekommendera Dungeon Defenders som nu är på flash sale, så förbaskat kul co-op spel

Tyckte orginalet var roligt att spela med polare och lätt värt 10€ eller vad vi nu gav.

Nu dock med alla DLCs och mini expansions de skall prångla på en för 25€ totalt (halva priset mot fullpris) så har jag hitils bara blivit besviken.

Antingen krossar man allt hur lätt som helst, eller så blir man överkörd, tycker det är jättesvårt att hitta lagom svåra banor. Dessutom är det omöjligt att se något på minimappen nu med en summoner som bygger torn som ser ut precis som monstern... (men summoner verkar vara obligatoriskt eftersom man får dubbel tornbudget då -_-).

Permalänk
Skrivet av Morphond:

Spelet står som "Controller enabled" hos Steam, så det ska ha full support för 360-kontrollen.

Tackar!

Visa signatur

| Asus P8P67 PRO REV B3 | Intel Core i5 2500K @ 4,5GHz| Cooler Master Hyper 212 Plus| Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V| Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1024MB OC @ 975MHz| XFX Core Edition 650W 80+ Bronze| 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ| Cooler Master Elite 430 Svart|

Permalänk
Medlem

Bioshock 1 & 2 för 34kr från Amazon.us nycklarna kan man aktivera i Steam

http://www.hotukdeals.com/deals/bioshock-1-2-pc-3-13-amazon-1...

Du behöver en amerikansk adress, jag använde en som tydligen går till en resturang i New York.
Street Address: 120 E 87th Street
City: New York
State: New York
Postal Code: 10128

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simcon:

Ibland blir det en dubbel sänkning, de sänker först priset under rean, och sedan dyker det upp som flashdeal eller dailydeal och då kan priset sjunka ännu mer. Ifall det inte dyker upp som flashdeal eller dailydeal så har man inte förlorat något på att vänta till sista dagen och istället köpa det då. Så alltså kan man spara lite mer.

Som alltid är det värt att kolla upp Salebox ;).

Ja, men de som är dailydeal borde man väl mao slå till på direkt, eftersom risken finns att de är dyrare de andra dagarna av rean?

Visa signatur

Ryzen 5900x, Noctua NH-D15, ROG Dark Hero VIII, 32GB G.Skill Trident Z Neo, WD Black SN850 2 Tb, Gigabyte 4090 Gaming OC, FD Meshify 2 XL, LG 38GL950G, Varmilo VA109M, Razer Deathadder V2, SteelSeries Arctic 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av daolo:

Ja, men de som är dailydeal borde man väl mao slå till på direkt, eftersom risken finns att de är dyrare de andra dagarna av rean?

Självklart, det var vad jag avsåg med min post. Något som kommer som dailydeal kommer inte att bli billigare under rean, men kan även dyka upp som en flashdeal senare, men då till samma pris (och tvärtom).

Permalänk
Medlem
Skrivet av UnConnected:

Sugen på Darksiders II, vet någon om det funkar bra med Xbox 360 kontrollen?

Har spelat igenom en gång med endast xbox kontroll för windows och fungerar kanon. Mycket trevligt spel med.

Company of Heroes ligger just nu på 1.99€ på flash rean och kan rekomendera det starkt för den summan.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Inte dumt, Max Payne 3 för 12,49 euro!

Visa signatur

Ryzen 5900x, Noctua NH-D15, ROG Dark Hero VIII, 32GB G.Skill Trident Z Neo, WD Black SN850 2 Tb, Gigabyte 4090 Gaming OC, FD Meshify 2 XL, LG 38GL950G, Varmilo VA109M, Razer Deathadder V2, SteelSeries Arctic 7

Permalänk
Skrivet av daolo:

Inte dumt, Max Payne 3 för 12,49 euro!

Köpt!

Visa signatur

ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 5 3600 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G | Corsair HX 750W 80+ | Noctua NH-U12A | Fractal Define R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_tito:

Bioshock 1 & 2 för 34kr från Amazon.us nycklarna kan man aktivera i Steam

http://www.hotukdeals.com/deals/bioshock-1-2-pc-3-13-amazon-1...

Du behöver en amerikansk adress, jag använde en som tydligen går till en resturang i New York.
Street Address: 120 E 87th Street
City: New York
State: New York
Postal Code: 10128

De har även Batman: Arkham City(Steamworks) för 7.50$.
http://www.amazon.com/gp/product/B008Y1XJFU/ref=s9_simh_gw_p3...

eller både Arkham city, arkham asylum för 10$
http://www.amazon.com/gp/product/B009L4KQVE/ref=s9_al_ft_g367...

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Medlem

Kan rekommendera att köpa på amazon.com jag med, alltid billigare än på Steam

samma gäller greenmangaming som också har rea nu.

Dishonored och Skyrim är billigare än på Steam, trots Steamrean.

bra info om amazondeals här
http://www.cheapassgamer.com/forums/showthread.php?t=328579

Permalänk
Skrivet av dammskog:

Kan rekommendera att köpa på amazon.com jag med, alltid billigare än på Steam

samma gäller greenmangaming som också har rea nu.

Dishonored och Skyrim är billigare än på Steam, trots Steamrean.

bra info om amazondeals här
http://www.cheapassgamer.com/forums/showthread.php?t=328579

Tror spelen på Amazon endast går att köpa om man har en adress i USA?

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡