Följ Black Week på SweClockers

APB - All Points Bulletin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Panosz:

hmm när kan man lira ?? har försökt kl 20 typ men fick error code 9 ??

vill spela spelet (A) =D =D

det har väll gått att lira sedan imorse?
jag är inne i alla fall.
säker på att du använder rätt version?

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Avstängd

nee fel ver patchade den nys såå villken värld har ni väljt ??

kan man välja bara en gång villken värd man ska ha sin gubbe

Permalänk
Medlem

Jäklar vad lack jag blir när jag möter en med bättre vapen och totalt äger en, speciellt när man vill göra sitt uppdrag i lugn och ro..

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

Jag kan inte bjuda in er som jag inte vet nicket på. Vi spelar i Patriot btw.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | Aorus Xtreme WB 3080 | Samsung 970 EVO Plus | Corsair HX1000i | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Panosz:

nee fel ver patchade den nys såå villken värld har ni väljt ??

kan man välja bara en gång villken värd man ska ha sin gubbe

står ganska tydligt på skärmen vid det momentet , att man inte kan byta världar .

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Sötast

"Eight Bit" is recruiting for APB Retail!

Någon sugen tro?

Vi lirar på Obeya och är för tillfället 4 medlemmar ^^ Haft en riktigt nice kväll med massivt ägande av noobs
Härlig pre-release av spelet också, inga problem alls! RIKTIGT bra pre-release.

Eight bit - APB: All Points Bulletin
Klantråd..

Permalänk
Avstängd

jo jo trodde att man kunde fixa flera gubbar ..... ere nånsom lirar nu eller ? // th3On3

Permalänk
Medlem

gah... 21 min kvar nu! fan va jobbigt det är att vänta

Men om jag fattat det rätt så lirar alla Enforcers här eller? Kommer jag själv att va iaf

Permalänk
Medlem

Nu är jag igång

CromX är mitt nick

Permalänk
Avstängd

ingen kriminel ii spelen härifrån ??

Permalänk
Medlem

När jag väl har köpt det så ska jag vara krim, även att stun vapen är op.. =D

Permalänk
Medlem
Skrivet av H3Nc3:

Jäklar vad lack jag blir när jag möter en med bättre vapen och totalt äger en, speciellt när man vill göra sitt uppdrag i lugn och ro..

Samma här. Blev ägda av MP5 när jag sprang runt med starter ärtbössan. Då skaffade jag mig en MP5 men då kom dom med en kulspruta.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Beställde från d2d för ca en timme sen och ofc blir något fel..
Tydligen fanns det inte tillräckligt med pengar på kortet och dum som jag är försökte jag igen så nu blockade de kortet och bad mig skicka ett mail X.x
har skickar ett mail men inget svar en så länge =/

Permalänk
Medlem

Skriv till mig in-game (/w Shrudder) så lägger jag till er i SweClockers. Vi spelar Enforcer på Patriot servern.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | Aorus Xtreme WB 3080 | Samsung 970 EVO Plus | Corsair HX1000i | Windows 10

Permalänk
Medlem

avbeställde från d2d och köpte det direkt från apb för ca 50k mera, värt det för man slipper vänta på att de ska svara.

Permalänk
Skrivet av genii:

avbeställde från d2d och köpte det direkt från apb för ca 50k mera, värt det för man slipper vänta på att de ska svara.

Var det värt att lägga 50 000kr mer verkligen?

On topic:
Är spelet lika kul som det låter? Funderar starkt på att köpa det faktiskt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av traeskapa:

On topic:
Är spelet lika kul som det låter? Funderar starkt på att köpa det faktiskt.

Jepp. Det här är världens bästa spel.

Nä men jag köpte det från deras hemsida eftersom då vet man att man får en nyckel och slipper dagar med krångel.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av traeskapa:

OFC

(ska så "kr", inte"k".. =D)

Någon krim som spelar ? skulle vara kul om vi kan dra ihop några (krim, inga enfos! =D ) jag kör på patriot servern, bara adda "genii" om ni vill spela.

Permalänk
Avstängd

jag är krim skicka medelande in game // th3on3 så sammlar vi in folk

Permalänk
Avstängd

hmm en fråga bara har gått in ii spelet och har man bara 10 timmar ?? eller har det blivit nått fel ??

Permalänk
Sötast
Skrivet av Panosz:

hmm en fråga bara har gått in ii spelet och har man bara 10 timmar ?? eller har det blivit nått fel ??

10 timmar i action district, fram tills spelets officiella release, då får du 50h till.

Permalänk
Medlem

Måste säga att jag stör mig på Enforcer´s o deras stun skit, Stun o sen skjuter dom ihjäl en medans man inte kan röra sig. Hoppas det görs något åt detta asap.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 MAX // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD // Cam: Nikon D7500 //

Permalänk
Medlem
Skrivet av knaz:

Måste säga att jag stör mig på Enforcer´s o deras stun skit, Stun o sen skjuter dom ihjäl en medans man inte kan röra sig. Hoppas det görs något åt detta asap.

Man dödar er lättare än vad man stunnar.

Btw, köpte 400 RTW points, la in dem och köpte unlimited gametime!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shrudder:

Waat, hur fick du rtw pointsen? Eller du köpte va?

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

Var kan man se vilka tider man kan spela ptw:n hittade inget på apb.com :S:S:S:S:S

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shrudder:

Skrivet av H3Nc3:

Waat, hur fick du rtw pointsen? Eller du köpte va?

troligen

Visa signatur

Permalänk
Sötast
Skrivet av nfskillen:

Var kan man se vilka tider man kan spela ptw:n hittade inget på apb.com :S:S:S:S:S

Tror inte man kommer kunna spela länge till på PTW om man inte köper spelet.

Kvittar iofs om man kan, hur roligt är det med character wipe varannan vecka ändå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Kvittar iofs om man kan, hur roligt är det med character wipe varannan vecka ändå.

Trodde som skulle testa nya patcher på ptw:n
Har haft en invite länge men bärjade spela på ptw nyligen försvinner charsen varannan vecka?

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Var hittar du någon info om att det är Character Wipe varannan vecka, för det är ju en ganska stor anledning att inte ens prova spelet isåfall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shrudder:

Var köper man unlimited game time?

EDIT: Ah man får unlimited playtime for a limited period of time. Luriga jävlar.

Hur som helst blir det nog att köpa lite playtime för min del också.

Visa signatur