APB - All Points Bulletin

Permalänk
Medlem

Tjenare! fått en key till APB beta, signade up fick sen ett mail "Your account has been given Closed Beta access. You are receiving this email because your APB Reloaded Closed Beta Application was approved." men enligt mitt account så har jag inte APB beta, hur funkar detta?

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av KRQKAN:

Tjenare! fått en key till APB beta, signade up fick sen ett mail "Your account has been given Closed Beta access. You are receiving this email because your APB Reloaded Closed Beta Application was approved." men enligt mitt account så har jag inte APB beta, hur funkar detta?

Att du fått nyckel innebär inte att du kan spela. Det är Två steg i processen.

Du signar upp, och har en chans att få en nyckel.
Får du en nyckel signar du upp i princip... igen, men du kan inte spela, utan har chansen att bli utvald till att spela.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Medlem

Någon som lirar crim på patriot? Adda NorrChuckis

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hamzta:

Att du fått nyckel innebär inte att du kan spela. Det är Två steg i processen.

Du signar upp, och har en chans att få en nyckel.
Får du en nyckel signar du upp i princip... igen, men du kan inte spela, utan har chansen att bli utvald till att spela.

Fick nyckeln först sen fick jag ett mail efter jag signat upp med nyckeln där det stor att jag blev tillåten att spela closed beta, fanns en link Press here to launch now, laddar ner klienten + APB men sen kan jag inte logga in mailet nedan. Om man får ett sådant mail efter man signat upp med nyckeln så bör man få vara med i APB?

Your account has been given Closed Beta access. You are receiving this email because your APB Reloaded Closed Beta Application was approved. San Paro Resident! Thank you for completing the Closed Beta Application process in February. After evaluating your application, we are thrilled to let you know your account has been given Closed Beta Access, ahead of all Open Beta participants. Keep in mind that you are in a very early wave of players reentering San Paro and because of this, some areas of the game will have a very limited population. We look forward to more players and more fun as we launch additional Beta waves over the coming weeks. You will have a choice of servers physically located in Western USA (Los Angeles) or in central Europe. You may or may not be close to these particular server locations and we will contact you again as we enable other global locations that might provide lower ping times for you. All that is left to do is to click on the Launch Button and drop yourself onto the mean streets of San Paro. Clicking the Launch Button will download GamersFirst LIVE!, a tool we use to speed up your download, and this tool also lets you pause, stop and resume any downloads in progress. Once installed, click the Download Link for APB Reloaded Closed Beta. For more information about GamersFirst LIVE!, click here. Don't forget that this is a Beta game, and you will experience various issues along the way. In return for being one of the first to get access to the new game we expect you to help us find and report bugs and issues while you have a great time getting familiar with the city you loved so much. If you experience problems, please note that priority will be given to Closed Beta participants that meet the Minimum System Requirements. The wait is over and San Paro is about to open for business... Load your guns and prepare to enter the melee.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av KRQKAN:

Fick nyckeln först sen fick jag ett mail efter jag signat upp med nyckeln där det stor att jag blev tillåten att spela closed beta, fanns en link Press here to launch now, laddar ner klienten + APB men sen kan jag inte logga in mailet nedan. Om man får ett sådant mail efter man signat upp med nyckeln så bör man få vara med i APB?

Your account has been given Closed Beta access. You are receiving this email because your APB Reloaded Closed Beta Application was approved. San Paro Resident! Thank you for completing the Closed Beta Application process in February. After evaluating your application, we are thrilled to let you know your account has been given Closed Beta Access, ahead of all Open Beta participants. Keep in mind that you are in a very early wave of players reentering San Paro and because of this, some areas of the game will have a very limited population. We look forward to more players and more fun as we launch additional Beta waves over the coming weeks. You will have a choice of servers physically located in Western USA (Los Angeles) or in central Europe. You may or may not be close to these particular server locations and we will contact you again as we enable other global locations that might provide lower ping times for you. All that is left to do is to click on the Launch Button and drop yourself onto the mean streets of San Paro. Clicking the Launch Button will download GamersFirst LIVE!, a tool we use to speed up your download, and this tool also lets you pause, stop and resume any downloads in progress. Once installed, click the Download Link for APB Reloaded Closed Beta. For more information about GamersFirst LIVE!, click here. Don't forget that this is a Beta game, and you will experience various issues along the way. In return for being one of the first to get access to the new game we expect you to help us find and report bugs and issues while you have a great time getting familiar with the city you loved so much. If you experience problems, please note that priority will be given to Closed Beta participants that meet the Minimum System Requirements. The wait is over and San Paro is about to open for business... Load your guns and prepare to enter the melee.

Du loggar in med gamersfirst mailadressen och lösenordet?

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem
Skrivet av nfskillen:

Du loggar in med gamersfirst mailadressen och lösenordet?

Yes, kan logga in på hemsidan men inte på spelet :/

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av KRQKAN:

Yes, kan logga in på hemsidan men inte på spelet :/

Då får du kontakta G1st och så får de fixa det helt enkelt för när du fått mailet ska det bara vara att logga in.

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av nfskillen:

Någon som lirar crim på patriot? Adda NorrChuckis

ska adda dig sen

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av siiteer:

ska adda dig sen

aa, får ta och göra det, tack för hjälpen

Visa signatur

Permalänk
Sötast

Roligt att se att ni som fått aktiveringsmail å cdkeys och hela visan inte kan får spela...

Men jag som signat och inte fått någon form av mail av den typen alls.... fick ett mail häromdagen som berättade att character transfer var aktiverat, så jag gjorde min transfer och provade ladda ner klienten och logga in och ja.... Nu har jag spelat i 3 dagar igen

Synd jag inte provat logga in tidigare men sure... får man inget mail så finns det ju ingen anledning till att prova heller

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Roligt att se att ni som fått aktiveringsmail å cdkeys och hela visan inte kan får spela...

Men jag som signat och inte fått någon form av mail av den typen alls.... fick ett mail häromdagen som berättade att character transfer var aktiverat, så jag gjorde min transfer och provade ladda ner klienten och logga in och ja.... Nu har jag spelat i 3 dagar igen

Synd jag inte provat logga in tidigare men sure... får man inget mail så finns det ju ingen anledning till att prova heller

Jag fick inget aktiveringsmail bara laddade ner klienten

Visa signatur

[ASUS M4A89GTD PRO][AMD Phenom II X6 1090T @ 3.2GHZ][Corsair TX750w][ASUS R9 290x DirectCU II][16GB Corsair XMS3 @ 1600MHZ][Win7 64-bit] GamersGate

Permalänk
Sötast
Skrivet av Zidd3n:

Jag fick inget aktiveringsmail bara laddade ner klienten

Lite skumt är det allt då det är en closed beta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Lite skumt är det allt då det är en closed beta

Måste ju va så att mailet gått till eran skräppost eller bara inte skickats, för alla jag vet fick ett mail.

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem

Upptäckte att jag också fått ett mail från G1 nu Svin gald är jag då jag även köpte MW2 av en kompis för bara 55 pengar igår

Permalänk
Medlem

Ni som spelar hur ser era chars ut?

Visa signatur

[ASUS M4A89GTD PRO][AMD Phenom II X6 1090T @ 3.2GHZ][Corsair TX750w][ASUS R9 290x DirectCU II][16GB Corsair XMS3 @ 1600MHZ][Win7 64-bit] GamersGate

Permalänk
Sötast

Daedra.

Skapades i betan, återskapades vid release, och blev återupplivad i Gamersfirst Closed beta

Grymt nöjd med Daedra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

bilder bilder bilder

Daedra.

Skapades i betan, återskapades vid release, och blev återupplivad i Gamersfirst Closed beta

Grymt nöjd med Daedra.

Du vet att du bryter mot NDA nu va? Du kan bli avstängd från betan om någon får för sig att rapportera dig eller så. Bara en vänlig varning.

Permalänk
Sötast
Skrivet av Kuzul:

Du vet att du bryter mot NDA nu va? Du kan bli avstängd från betan om någon får för sig att rapportera dig eller så. Bara en vänlig varning.

Du menar alltså att det finns en NDA på betan av ett spel som släpptes för två år sen?

Edit: Sådan! Endast bilder kvar med material från RTW och inte från G1.

Permalänk
Medlem

Läst er disskotion vad menas med NDA?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zidd3n:

Läst er disskotion vad menas med NDA?

Man får inte visa innehåll från betan typ

Visa signatur

Permalänk

företaget som gjorde apb gick i konkurs innan de ens han släppa skitet, de skulle ha en engångskostnad, sen köpte någon annan upp det och började ta betalt för det i antal timmar vilket är dåligt imo... hur många timmar spenderar ni på ett nytt spel? - jämför det med hur många timmar ni tror ni kommer att spendera på detta spel den första veckan och kolla vilka priser de har planerat att sätta(stod på hemsidan innan och det var längesen jag kollade senast så de kan ha ändrat)

Permalänk
Sötast
Skrivet av SweNockers:

företaget som gjorde apb gick i konkurs innan de ens han släppa skitet, de skulle ha en engångskostnad, sen köpte någon annan upp det och började ta betalt för det i antal timmar vilket är dåligt imo... hur många timmar spenderar ni på ett nytt spel? - jämför det med hur många timmar ni tror ni kommer att spendera på detta spel den första veckan och kolla vilka priser de har planerat att sätta(stod på hemsidan innan och det var längesen jag kollade senast så de kan ha ändrat)

Lite snurrig idag?

Jag ser inget i ditt inlägg som är verklighetsförankrat

RTW gick i konkurs ett par månader efter att de släppt spelet, det kostade då både en engångskostnad och sedan en månadskostnad.

Nu har G1 köpt upp det och kommer släppa det som ett gratisspel med itemmall och möjlighet till premium accounts.

Permalänk
Medlem

är det någon som vet hur det där musiken funkar för folk har ju as bra grejer och så kommer man där sj och ba har en massa olika ljud typ

Visa signatur

Permalänk
Sötast
Skrivet av siiteer:

är det någon som vet hur det där musiken funkar för folk har ju as bra grejer och så kommer man där sj och ba har en massa olika ljud typ

Det fungerar på "normalt" vis...

Om du kan spela på ett piano/andra instrument så lär du kunna göra musik i editorn också.

Inte lätt om man är helt utanför

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Det fungerar på "normalt" vis...

Om du kan spela på ett piano/andra instrument så lär du kunna göra musik i editorn också.

Inte lätt om man är helt utanför

då blir det ett problem för mig, kan inte spela piano så då får man leta efter folk som gör musik på beställning.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag vill ha min key! Mina greifeing nerver rycker på heltid nu :/

Visa signatur

5700X3D | 5080 Prime OC | Katt

Permalänk
Medlem
Skrivet av ceogar:

bara så du vet så är servrarna nere i 3 timmar lite B för det märkte jag när jag skulle lvla

Visa signatur

Permalänk
Sötast
Skrivet av ceogar:

Du missade 2 helt sjuka saker, om inte flera av oss hade varit med på det så hade det utan tvekan varit griefing

Ena dagen så var det en massa snubbar som hämtade grusbilar och mer eller mindre spärrade av ett större kvarter, stod grusbilar överallt och man kunde knappt ta sig ut

Andra dagen var ännu bättre, då var vi c:a 20 pers totalt runt griefmacken #1 i waterfront, 3-5 grusbilar 5+ säkerhetsbilar, lika många ambulanser och ett par småbilar körde mer eller mindre runt konstant och lekte någon form av "bumper cars" fy fan vilka garv

Permalänk
Medlem

ok vilken server är folk på? samt vilken sida?

Visa signatur

Corsair Carbid Spec-Alpha|Arctic Liquid Freezer II 240|i9 10900K@5ghz|Gigabyte Z590 UD AC|EVGA GQ 750W|Gigabyte 3070 Vision OC @2100mhz|ADATA 32GB 3200mhz CL14 (4x8GB) |512GB + 1TB NVSE SSD, 2TB HDD, 2x2TB raid0|

Permalänk
Medlem

Jag lirar som criminal på servern EU2 vid namn Satmara. Någon mer där?

Visa signatur

Dubidub