Permalänk
Medlem
Skrivet av crazymike:

http://forumbilder.se/images/09201281913PMb004.jpg

så nu är man redo för nästa update... frågan är ju bara vad man skall lägga dem på?

Skrivet av Pontraz:

Dom är elite, annars hade han inte kunnat konvertera XPn till free för guld.

Jo, i för sig:) Men varför ha så mycket och inte bockat i krysset, helt onödiga pengar i sjön (det var det jag menade med elite).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Skrivet av Broken-arrow:

Jo, i för sig:) Men varför ha så mycket och inte bockat i krysset, helt onödiga pengar i sjön (det var det jag menade med elite).

Jag ville kolla hur lång tid det tog att få en million å det tog ganska exakt en update(7.2-7.3) om det är bortkastade pengar lr inte handlar som vanligt om prioriteringar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av crazymike:

Jag ville kolla hur lång tid det tog att få en million å det tog ganska exakt en update(7.2-7.3) om det är bortkastade pengar lr inte handlar som vanligt om prioriteringar.

Skickades från m.sweclockers.com

jo, du gör så klart som du vill:) Men i fall du missat det så påpekade jag det. Hoppas du inte tar illa upp.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Skrivet av Broken-arrow:

jo, du gör så klart som du vill:) Men i fall du missat det så påpekade jag det. Hoppas du inte tar illa upp.

Nej då jag har inte illa upp. Men om jag hade missat det å dragit ihop en mille så hade jag fått mig ett frispel å troligtvis slagit sönder datorn

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av crazymike:

Nej då jag har inte illa upp. Men om jag hade missat det å dragit ihop en mille så hade jag fått mig ett frispel å troligtvis slagit sönder datorn

Skickades från m.sweclockers.com

ahahahahahha:) ja det skulle vara surt. Jag brukar försöker ha så man har så lite xp så möjligt när den blir elite (känns surt att ha 4k xp man inte kan göra nått åt eller en mille skulle vara ännu värre):)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Varför ser man nästan endast German arty på högra tiers? Jag kommer inte ihåg sista gången jag såg amerikans arty över M41, och ryssarna är också väldigt sällsynta jämfört med GwPanther/Tiger/E . Har alldrig spelat arty btw, så det är nog därför jag inte vet

Permalänk
Skrivet av Broken-arrow:

ahahahahahha:) ja det skulle vara surt. Jag brukar försöker ha så man har så lite xp så möjligt när den blir elite (känns surt att ha 4k xp man inte kan göra nått åt eller en mille skulle vara ännu värre):)

Jag skall konventera allt när 7.4 släpps för att köpa franska td å arty har nästa allt annat av värde imo

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av OlSom:

Varför ser man nästan endast German arty på högra tiers? Jag kommer inte ihåg sista gången jag såg amerikans arty över M41, och ryssarna är också väldigt sällsynta jämfört med GwPanther/Tiger/E . Har alldrig spelat arty btw, så det är nog därför jag inte vet

Tyska tanks är mer populära.

1.9m av pengar i sjön?

Skrivet av crazymike:

Jag skall konventera allt när 7.4 släpps för att köpa franska td å arty har nästa allt annat av värde imo

Skickades från m.sweclockers.com

Är intresserad av artyt i 7.4. :3
En fet su-26!

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Skrivet av Saber:

Tyska tanks är mer populära.

1.9m av pengar i sjön?
http://i6.photobucket.com/albums/y241/Zerox_88/shot_100.jpg

Är intresserad av artyt i 7.4. :3
En fet su-26!

Skönt å se att det inte bara är jag som är knäpp

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av crazymike:

Skönt å se att det inte bara är jag som är knäpp

Skickades från m.sweclockers.com

Alltid kul att vara lite knäpp. ;p
Men alla värderar saker olika så.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

O . o

Hur många Battles Participated totalt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av crazymike:

Skönt å se att det inte bara är jag som är knäpp

Skickades från m.sweclockers.com

Demandar en screen på service records!

Permalänk
Medlem

Commanders!

The World of Tanks team is happy to announce that the 7.3 update will be released on May 8th, 2012, for the European community.

Please note that due to technical aspects of the 7.3 update, the game servers will be unavailable from 06:00 CEST until 12:00 CEST on May 8th (04:00 to 10:00 GMT).

Global Map will be unavailable from May 8th at 06:15 to may 9th at 06:15 CEST (04:15 GMT).

Players having premium accounts running at the moment of the maintenance will have one day of premium compensated from May 8th at 06:00 CEST (04:00 GMT).

Permalänk
Medlem

gött mos

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

En fet su-26!

Torn!?
Muddafukka, vet man vad man ska satsa på härnäst.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

För er som missade att köpa type-59an förut så går det att köpa den igen nu i gift shoppen för en billig peng fram till och med 11 maj.

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Torn!?
Muddafukka, vet man vad man ska satsa på härnäst.

Batignolles-Châtillon 155

Ser ganska fin ut. :3

Wooden mockup.

Dold text

Och ni som tyckte ryska tanks hade vinklar och var låga.

Men den är fortfarande inte lägre än GlocalNet.

Dold text

Vill besöka Kubinka. :X

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Skrivet av Xizten:

Demandar en screen på service records!

bara att kolla "crazymiketibom" ingame

Permalänk
Avstängd

Då fick man sig en type 59 igår shit vilken tank har snittat 70k silver i vinst per match med den
Men när gubbarna får upp sin repair skill så blir det nog att droppa repair boxen och installera wet ammo rack, det verkar vara lika klent som hos T-44 :/

Det finns en promo code nu, den har funkat sen i går men dom är ju lite slö med att uppdatera nyheter till oss i EU.

Men redeemar ni den här koden ENDWAREU
Så får ni det här...

Extra Combat Rations - x5
Case of Cola - x5
Chocolate - x5
Improved Combat Rations - x5
Strong coffee - x5
1 day Premium Time

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Typen var unerbar, blev en sådan till mig igår också, köpte en löwe sist det befann sig att inhandla en premium ist... blir nog måååånga matcher i typen nu!

men iaf.

Vilka klaner spelar folk i?

Saber såg vi ju på bilden att han kör i SRSLY,

själv spelar jag i FGG (Fula Gamla Gubbar *tihi*)

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Skrivet av ksw:

Typen var unerbar, blev en sådan till mig igår också, köpte en löwe sist det befann sig att inhandla en premium ist... blir nog måååånga matcher i typen nu!

men iaf.

Vilka klaner spelar folk i?

Saber såg vi ju på bilden att han kör i SRSLY,

själv spelar jag i FGG (Fula Gamla Gubbar *tihi*)

Styr å äger SM

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Då fick man sig en type 59 igår shit vilken tank har snittat 70k silver i vinst per match med den

Låter riktigt bra, blir kanske den istället för Löwen, 26 eur för tanken, 1 slot och 1k guld verkar vara en bättre deal än 50 för en Löwe + 2k guld.

Permalänk
Medlem

Blev tvungen att köpa en Type nu bara för det, jag som hade lovat mig själv att inte lägga pengar på detta spelet

Första rundan:

Victory!
Battle: Swamp den 8 maj 2012 12:04:26
Vehicle: Type 59
Experience received: 8 400 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 105 795
Battle Achievements: Mastery Badge: II Class, Master Gunner, Sniper

Börjar fint iaf! Får hoppas den råder bot på mina ständiga problem med credits.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ksw:

Typen var unerbar, blev en sådan till mig igår också, köpte en löwe sist det befann sig att inhandla en premium ist... blir nog måååånga matcher i typen nu!

men iaf.

Vilka klaner spelar folk i?

Saber såg vi ju på bilden att han kör i SRSLY,

själv spelar jag i FGG (Fula Gamla Gubbar *tihi*)

"[1ST] En Svensk Tiger" spelar jag i.

Visa signatur

Corsair Carbid Spec-Alpha|Arctic Liquid Freezer II 240|i9 10900K@5ghz|Gigabyte Z590 UD AC|EVGA GQ 750W|Gigabyte 3070 Vision OC @2100mhz|ADATA 32GB 3200mhz CL14 (4x8GB) |512GB + 1TB NVSE SSD, 2TB HDD, 2x2TB raid0|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av OlSom:

Låter riktigt bra, blir kanske den istället för Löwen, 26 eur för tanken, 1 slot och 1k guld verkar vara en bättre deal än 50 för en Löwe + 2k guld.

Dom T8 premiums drar in ungefär lika mycket. Så slå till den är bara till försäljning fram tills på fredag och det är en riktigt rolig tank. Men visst gillar du inte medium tanks så blir nog löwe bra också.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Skrivet av kaya:

Dom T8 premiums drar in ungefär lika mycket. Så slå till den är bara till försäljning fram tills på fredag och det är en riktigt rolig tank. Men visst gillar du inte medium tanks så blir nog löwe bra också.

Vad kostar den? (kommer inte in i spelet och hemsidan är nere )

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

~250 kr för Type 59 med tillhörande garageplats + 1000 guld.

Det dubbla för Löwe + 2k guld och garageplats.

Permalänk
Medlem

Löwe eller Type... det är frågan?

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Medlem
Skrivet av Llhweiir:

Löwe eller Type... det är frågan?

Type 59 är mycket roligare än löwen att köra, Och själv får jag mer creds på min type än min löwe.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk

Okej då kan det kvitta.

En annan sak hur avgörs det vem som får "böta" om man krockar med en allierad och båda skadas? Den med högst fart? I vilket fall körde jag i 63 och en idiot började backa rakt in i mig jag hade ingen chans att svänga båda skadades lika mycket jag fick en böter på 1200 men får båda eller bara jag?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb