Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

Fan vad awesome Hade faktiskt tänkt föreslå för dig att det gick att polera bort trycket ^^

Klart att du hade tänkt. Kul att du gillar det! Det kommer mera, det kommer mera *Sjunger någon gammal dänga jag inte minns var jag fått den ifrån*

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

Du har verkligen rätt i att dom små detaljerna gör skillnad awesome!

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Underbara foton och bra jobb som vanligt!

Skrivet av sack:

...
Det kommer mera, det kommer mera *Sjunger någon gammal dänga jag inte minns var jag fått den ifrån*

YouTube - Det kommer mera... - Intro (1994)

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av ManBearPig:

Du har verkligen rätt i att dom små detaljerna gör skillnad awesome!

Tack, ja visst gör dem!

Skrivet av Saandberg:

Underbara foton och bra jobb som vanligt!

YouTube - Det kommer mera... - Intro (1994)

/S

Haha, tack så mycket för länken! Och tack för att du kommenterar!

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Klart att du hade tänkt. Kul att du gillar det! Det kommer mera, det kommer mera *Sjunger någon gammal dänga jag inte minns var jag fått den ifrån*

Det hade jag faktiskt Sett det i ett annat bygge

Klart jag gillar det ^^

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

Det hade jag faktiskt Sett det i ett annat bygge

Klart jag gillar det ^^

Ja, jag ifrågasätter dig inte.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Vart köpte du dina kabelstrumpor till finns till datorn "Clean Machine"? Är ute efter något Sleeve kit

Mvh Superst4r

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av superst4r:

Vart köpte du dina kabelstrumpor till finns till datorn "Clean Machine"? Är ute efter något Sleeve kit

Mvh Superst4r

MDPC-X | No compromise!

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

vad har ditt nya chassi med singulatrity att göra???

YouTube - Singularity "Last Resort" Trailer

mitt favoritspel btw!!!!!!<3

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av MicroBugg:

vad har ditt nya chassi med singulatrity att göra???

YouTube - Singularity "Last Resort" Trailer

mitt favoritspel btw!!!!!!<3

Det bygget har ingenting med mitt nya chassi att göra. Det är Theory. Singularity har heller ingenting med spelet att göra, så jag är ledsen att göra dig besviken.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Jag kör också med vattenkylning osv, men dra åt h-e vad mitt är fult i jämförelse, jag var ganska så stolt över mitt system innan jag såg detta, men du har faktiskt inspirerat mig att försöka förbättra mitt system. (göra allt snyggare)

Dock så har jag inte skillsen till o göra något i denna klassen, du är ca 10 klasser över alla andra när det gäller att göra en "Clean" build, men jag ska fanimej försöka!

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 4080 Super | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av teckim:

Jag kör också med vattenkylning osv, men dra åt h-e vad mitt är fult i jämförelse, jag var ganska så stolt innan jag såg detta, du har faktiskt inspirerat mig att förbättra (göra allt snyggare) mitt system.

Dock så har jag inte skillsen till o göra något i denna klassen, du är ca 10 klasser över alla andra när det gäller att göra en "Clean" build, men jag ska försöka!

Att försöka räcker långt. Det handlar inte om några övermänskliga kapaciteter det här inte. Det handlar väl snarare om att knäcka koden och försöker du så gör du det tidsnog.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Att försöka räcker långt. Det handlar inte om några övermänskliga kapaciteter det här inte. Det handlar väl snarare om att knäcka koden och försöker du så gör du det tidsnog.

Jo det är sant, men kreativiteten måste flöda för att man ska kunna göra en build som denna, för o inte tala om tålamodet, något som jag har ganska så lite av

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 4080 Super | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av teckim:

Jo det är sant, men kreativiteten måste flöda för att man ska kunna göra en build som denna, för o inte tala om tålamodet, något som jag har ganska så lite av

Äsch, bara att sätta igång så rullar det på sen. Det enda man behöver tålamod med är irriterande användare som bara bråkar på en, eller som absolut inte kan förstå varför man tycker som man gör. Eller som bara ska klaga för klagandets skull. Men det är bara att ta och gå vidare.

Nu har jag inte kollat på dina byggen, men eftersom att du redan byggt med vattenkylning och är stolt över vad du gjort så är steget ifrån det, till det här mycket litet. Inspirationen hittar du i andras byggen, eller i din omgivning. Bara att köra på mannen!

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Host jag har i alla fatt inte klagat så mycket

Men snyggt blev de när klistermärkena åkte bort.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Mike.a:

Host jag har i alla fatt inte klagat så mycket

Men snyggt blev de när klistermärkena åkte bort.

Haha, nej då. Det är i största allmänhet och jag visar mitt bygge på ca 8 andra ställen också.

Tack, alla är inte väck där, men trycken på transistorerna är borta iaf.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Proffsmoddare
Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Proffsmoddare

Detta kommer bli bra som fan

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Nice som fan Hannes God jul pårej ^^

Permalänk
Medlem

Snyggt

Så klart jag visste att du inte bara klagade på mig

Men måste ju säga att man inte klagar

Får säga god jul i förskott med, loggar nog inte in här fråns efter ju.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk

Sweet, känns som du har satt ribban lite högre en dem andra byggena!

Permalänk
Proffsmoddare

God Jul på er med!

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Proffsmoddare
Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

Jäkla fräckt bygge lär det bli. Du ska inte göra något speciellt julbygge eller? Kanske sleeva i röd/vitt God Jul!

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Andreas Ph:

Jäkla fräckt bygge lär det bli. Du ska inte göra något speciellt julbygge eller? Kanske sleeva i röd/vitt God Jul!

Faktum är att det här bygget kommer att sleevas MDPC-X sleeven Color-X, Vitt och Svart. Color-X är en mörkare röd än den vanliga.

God Jul!

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

Det kommer bli snyggt

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Andreas Ph:

Det kommer bli snyggt

Precis. Färgerna är oerhört läckra tillsammans

..Jul Afton!!?! God Jul subscribers!

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Nu får de vara nog mer liv i denna tråden tack HaHa nä. ha de bra med all julmat och klappar nu och kom tillbaks när ni har nyktrat till och blivit av med baksmällan

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Mike.a:

Nu får de vara nog mer liv i denna tråden tack HaHa nä. ha de bra med all julmat och klappar nu och kom tillbaks när ni har nyktrat till och blivit av med baksmällan

Liv och stojj. C'mon! Det blir säkerligen en uppdatering den kommande veckan, förhoppningsvis en stor jävel när all vattenkylning ifrån bitspower och alla MDPC-X produkter dyker upp.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Proffsmoddare

MDPC-X ordern, skickades 2 minuter efter att den var lagd. På julaftonmorgon!

30m Sleeve SMALL - COLOR-X

50st Pre-Cut Heatshrink SMALL - BLACK

1m Heatshrink SATA - BLACK

1m Heatshrink SMALL - WHITE

5m Sleeve SATA - BLACK

10m Sleeve SMALL - WHITE

5m Sleeve SATA - COLOR-X

20st Nuts Black M3

50st M3 x 5 mm Screws Black-Oxide Countersunk-Head

50st Brainwasher M3

50st M3 x 6 mm Screws Black-Oxide Button-Head

20st Snap-Caps SMALL

20st Snap-Caps MEDIUM

40st Brainwasher UNC and M4

50st UNC 6-32 Screws Black-Oxide Button-Head

10st Cable-Management-Clip SMALL - BLACK

10st Cable-Management-Clip MEDIUM - BLACK

10st Cable-Management-Clip BIG - BLACK

10st Cable-Management-Clip JUMBO - BLACK

50st Rivet Dome Head - BLACK

50st Rivet Countersunk Head - BLACK

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS