Jag är lite nyfiken, hur är Apple Watch en innovation? Den gör ju ganska exakt samma sak som de Androidbaserade klockorna. Enda skillnaden är ju lite annorlunda UI.
Alla spel på GOG borde inte vara några problem. De har strax över 1000 stycken och många är gamla spel på långt under 1 GB. Steam är inte lika uppenbart. I september förra året hade de 3700 spel och de hade lagt till 1300 under de senaste året. Så ett rimligt antagande är väl 4000 spel nu. Det ger 1,5 GB per spel. Även "små" spel tar ju lätt ett par hundra MB och större spel kan tugga i sig över 10 GB utan problem. Jag har inte sett några faktiska siffror eller ens försök till approximationer. Jag tittade lite snabbt på mina spel och många ligger runt 1 GB trots att det inte handlar om några AAA-titlar. I snitt verkar mitt spelbibliotek ligga på 2,8 GB per spel. Ars Technica skrev en artikel om hur storleken på spel skenar för två år sedan. Då uppskattade de att medelstorleken på de mest populära spelen var 15 GB och sen dess har det blivit värre.
Hmm, jag hittar inte Reallocated Sector Count i CrystalDiskInfo, men de andra relevanta parametrarna säger 100. Vad betyder det? Hälsostatusen är "Bra".
NEJ! Snälla sluta säga "för nu" Det heter "För tillfället!". "För nu" är rena svengelskan.