Battlefield Bad Company 2-tråden - del 1

Permalänk
Medlem

Precis installerat och får ungefär samma sak som PsykOs, kommer inte in i spelet utan det laddar en stund och sen står det att man blivit kickad eller att servern är full.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Någon annan som måste döda processen för att stänga ner spelet? Det hänger sig när jag trycker exit game, hahah.

Det + "plåtbit ivägen i markmonterad k-pist" har jag fått efter jag klockade minnena 6-6-6-24

Lägger ett svar om jag ids kolla mer

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Mumble: handa.mine.nu port 1337

Ifall någon vill lira.

Permalänk
Medlem

Problem med EA servrarna ikväll, som vanligt.

Permalänk
Medlem

Fråga.. "Get all weapon bronze stars" Inte fan måste man få bronsstjärna med "dart gun" heller? Den går ju inte att få kills med vad jag vet?

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker att man egentligen har köpt ett halvfärdigt spel?
Älskar själva gameplayet och sånt men jag tycker det är nästan varje dag som ea servrarna krånglar och så är det fullt utav buggar. verkar som om det här spelet också har gått över till konsol, har inte hörtalls om några problem där.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ish
Fråga.. "Get all weapon bronze stars" Inte fan måste man få bronsstjärna med "dart gun" heller? Den går ju inte att få kills med vad jag vet?

M1 Garand som man inte får stats på atm.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johanag
Är det bara jag som tycker att man egentligen har köpt ett halvfärdigt spel?
Älskar själva gameplayet och sånt men jag tycker det är nästan varje dag som ea servrarna krånglar och så är det fullt utav buggar. verkar som om det här spelet också har gått över till konsol, har inte hörtalls om några problem där.

Jo, absolut. Jag kan bara slutföra varannan bana, sen blir jag utkastad.

Är det bara jag som tycker att det är lite irriterande att behöva konfigurera kits varje gång jag går in på en server? Kan man inte välja något som deafult bara?

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johanag
verkar som om det här spelet också har gått över till konsol, har inte hörtalls om några problem där.

Åja, jag blir utkastad lite då och då. Ett par gånger senaste dagarna, riktigt irriterande.

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Mumble: handa.mine.nu port 1337

Ifall någon vill lira.

Protip till sig själv; spela aldrig hardcore igen.
Stackars NOla som jag jagade bort efter lite hederlig rage...

Permalänk
Medlem

det är ett j-vla skit spelar på som f-n sen hänger sig spelet blir man av med allt man gjort hoppas att de löser det här snarast har bara varit så i en vecka ca könns som efter uppdateringen det blivit värre det är runk

Visa signatur

ENTHOO PRIMO CORSAIR RM 1000W MAXIMUS VII FORMULA 4790K 4.6 1.2V 4x8 CORSAIR 2400 Msi Gtx 1080 TI VATTENKYLD W10

Permalänk
Medlem

OK, Mitt tålamod är slut, DICE some företag borde skämmas!
Hur i h***ete kan man gå med på att släppa ett spel som är så långt ifrån klart?

Permalänk
Medlem

V1King: Du kan ju alltid lägga spelet på hyllan i ett par månader och låtsas att du köpte det när det var patchat och klart.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shrudder
M1 Garand som man inte får stats på atm.

Jo men jag har ju 100 dart plants.. Så hade det haft med det att göra så hade jag ju haft brons vid det här laget.. Så frågan är ju fortfarande om man/hur man får brons på dart gun.. Alla har ju inte garand så det säger sig självt

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zfrigg
det är ett j-vla skit spelar på som f-n sen hänger sig spelet blir man av med allt man gjort hoppas att de löser det här snarast har bara varit så i en vecka ca könns som efter uppdateringen det blivit värre det är runk

Jag har inga problem alls med att connecta till servrar osv, eller att jag blir kickad och åker ut. Dock har jag och min kompis upptäckt att spelet kan frysa helt random ibland, och då är det tydligen Punktbuster som har slutat svara... Fattar inte varför man ens använda PB, det är ju bland det sämst jag sett...

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johanag
Är det bara jag som tycker att man egentligen har köpt ett halvfärdigt spel?
Älskar själva gameplayet och sånt men jag tycker det är nästan varje dag som ea servrarna krånglar och så är det fullt utav buggar. verkar som om det här spelet också har gått över till konsol, har inte hörtalls om några problem där.

Nja inte direkt, endast fått CTD 1 gång (1 gång för mycket dock) men det är även den enda bugg jag träffat på. (:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av zfrigg
det är ett j-vla skit spelar på som f-n sen hänger sig spelet blir man av med allt man gjort hoppas att de löser det här snarast har bara varit så i en vecka ca könns som efter uppdateringen det blivit värre det är runk

Vet inte hur spelet var innan den senaste patchen men jag har som sagt inga problem.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AIIN
Nu stängdes spelet ner och det stod

"grafikkortsdrivrutinen AMD har slutat fungera... "

Väldigt underligt..

Det händer för mig om jag klockar för mycket. Antingen får gpu:n för lite kräm eller så blir det för varmt skulle jag tippa på.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Protip till sig själv; spela aldrig hardcore igen.
Stackars NOla som jag jagade bort efter lite hederlig rage...

Äsch jag hade kul ändå ^_^

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aMpari
Det händer för mig om jag klockar för mycket. Antingen får gpu:n för lite kräm eller så blir det för varmt skulle jag tippa på.

GPU:n är inte klockad.

Den har ungefär 200w till godo, så det är nog inget problem.

Och värmen är det inget fel på.

Permalänk

Om någon är sugen på spela idag vore det nice, då det är släktfri dag adda bykk ingame kom in och lek

Visa signatur

i7 4770k @ 4.4 with 1080ti 2050/11800 med PQ438Q
Retired 680 GTX SLI @ +120 +500

Retired i5 750@4116 speedstep+vcoreoffset = Love idle/load 1.02-1.34
5970@925/1250

Permalänk
Medlem

Hoj!

Har fått ett underbart bekymmer!

Det är så här att min polare skulle logga in på sin "soldat" från min dator, och då skrev han ju in sitt användarnamn och lösenord.
Sedan när jag skulle spela så slog det mig att jag kom fan inte på mitt användarnamn :S
Anledningen till detta är att min mail funkade inte som inloggning när jag skulle registrera första gången så jag fick hitta på ett nytt hotmail-konto.

Så nu undrar jag ifall någon vet ifall man kan se t.ex inloggning och sådant i någon fil eller liknande?

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ecke_7

Så nu undrar jag ifall någon vet ifall man kan se t.ex inloggning och sådant i någon fil eller liknande?

Det har jag aldrig hört talas om att man kan... Om det hade varit ett sparat användarnamn så hade det stått, men inte nu när din kompis har loggat in.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Relik 📜

Jamen game ikväll då?
Vi bestämmer en server som alla satsar på, lär väl ta ett tag att "nöta bort" andra spelare, men.
Alternativ är att bestämma en tom server.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Jag är på om vi spelar ikväll
Adda Per795

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ja är me på
Adda MrLagom

Visa signatur

Intel Core i5-3570k@4,2GHz | H50 | Asus P8Z68-V/GEN3 | Gigabyte Radeon HD7970 | Corsair 2x4GB@1866Mhz | Intel X25-M G2 80GB | Corsair Force 3 120GB |

Permalänk
Medlem

blev ändrade planer.

Permalänk
Medlem

Någon mer än jag som märker att sensitivityn när man scoopar med snipret är högre än noscope? Brukar ju knappast vara så på andra spel

Visa signatur

Speldator: Intel i7-6700k ~ Noctua NH-U9b ~ EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ~ 16 GB Corsair LPX DDR4 ~ Gigabyte Z170X Ultra Gaming ~ 970 m.2 500 GB ~ EVO 500 GB ~ 1 TB HDD ~ Cooler Master V750 ~ Svive Luna S800 ~ Benq XL2420Z ~ Corsair K70 ~ Logitech G403 ~

Permalänk
Medlem

När jag sitter och lanar med 2 polare hos mig kan vi bara vara 2 st på en server. När den 3e loggar in discas en av oss. Har någon samma prob?
Hjälp plx

Visa signatur

|| Gigabyte GA-990FXA-UD3 || Sapphire Radeon R9 290 4GB || AMD FX8350 || CM 212 Plus || 16Gb Corsair XMS3 1600Mhz || Samsung 850 EVO 250GB || OCZ SSD Agility 3 120GB || 2TB Samsung Ecogreen || EVGA G2 750W || FD Define S||

Permalänk
Medlem

Det är inte så att du bara har 2st Ipn utåt?

Visa signatur

Asus P5Q Deluxe | C2D E8500 3.16GHz | 4GB OCZ Reaper PC2-8500 1066MHz | Sapphire 4870 512MB | Chieftec Mesh Big Tower

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ish
Fråga.. "Get all weapon bronze stars" Inte fan måste man få bronsstjärna med "dart gun" heller? Den går ju inte att få kills med vad jag vet?

de går inte o fixa för tillfället, för man får inga kills med M1Garand
fåse hur länge dem väntar med att fixa det.
Dart Gun = Skjut dem på tanken/heli osv :)....