Battlefield Bad Company 2-tråden - del 2

Permalänk
Inaktiv

Kan ni sluta med alla tekniska problem här?
Jag vill läsa om patchen och nerfing och vapen och gameplay och allt jag ser är jävla router ,cfg och update problem.
Ta det i TEKNISK SUPPORT TRÅDEN. TACK!!!!

http://www.sweclockers.com/forum/76-shooters/showthread.php?t...

Permalänk
Medlem

Fick en så sanslös deja vu känsla. BC2 och snacket om barlanseringen har blivit som WOW var en gång och kanske fortfarande är. hehehe

Dom har inte ändrar på mitt favorit vapen iaf. AN-94. Det vapnet är bara för bra.

Visa signatur

Corsair 4000D | Asus Z590 | Intel 11900K | RTX 3080 |
32GB G.Skill | Samsung 980 Pro 1TB | Corsair RM850x

Permalänk
Medlem

M60 + ACOG > Alla . Sad but true

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Laforge:

Är det vanligt att spelet ligger på min /D disk men settings o sånt ligger på /C?
Kommer min ändring till DX 11 att funka då när settings ligger ej på samma disk som själva spelet? =/
Kan jag på något sätt se om det är DX11 i själva spelet?

Ingen svarar i den tekniska tråden... den är helt död =/

Battlefield Bad Company 2 - TEKNISK SUPPORT
Senaste inlägg: idag 13:38 av Laforge

Permalänk
Inaktiv

Vem som kom fram med idéen att göra "Trace Dart" snabb som ljusets hastighet bör få game designer priset för SÄMSTA FUCKING ide någonsin.
Alla fordon är nästan värdelösa nu , helikoptrar är 95% värdelösa. allt skjuts ner efter 10 sekunder i luften / rullande på marken.
Kombinerat med FOV 55 som nu är forced kan jag inte se ett skit när jag flyger.

Pallar inte med DICE och deras värdelösa amatör spel och patchar.
Spelet var buggigt och fucked up tidigare, nu är det en katastrof. Denna patch har vi väntat på i flera veckor, ironiskt.

Ring mig när nästa patch släpps. Hejdå.

Permalänk
Skrivet av PsychedelicZ:

Vem som kom fram med idéen att göra "Trace Dart" snabb som ljusets hastighet bör få game designer priset för SÄMSTA FUCKING ide någonsin.
Alla fordon är nästan värdelösa nu , helikoptrar är 95% värdelösa. allt skjuts ner efter 10 sekunder i luften / rullande på marken.
Kombinerat med FOV 55 som nu är forced kan jag inte se ett skit när jag flyger.

Pallar inte med DICE och deras värdelösa amatör spel och patchar.
Spelet var buggigt och fucked up tidigare, nu är det en katastrof. Denna patch har vi väntat på i flera veckor, ironiskt.

Ring mig när nästa patch släpps. Hejdå.

Tror inte direkt någon kommer att ringa dig, vet du hur dålig darten var förut eller? Omöjligt att träffa någon helikopter överhuvudtaget, har dock inte testat hur det är nu, men det ska ju vara som ett vanligt skott så att, it makes more sense now.

Visa signatur

Alienware 17

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Morganrone93:

Tror inte direkt någon kommer att ringa dig, vet du hur dålig darten var förut eller? Omöjligt att träffa någon helikopter överhuvudtaget, har dock inte testat hur det är nu, men det ska ju vara som ett vanligt skott så att, it makes more sense now.

Varför inte ha en laser pekare istället?
Blir lika lätt att skjuta ner allt som rör sig och DÅ KOMMER DET MAKE MORE SENSE.

Jag antar du har många års av fysik pluggande bakom dig, eller vapen kunskap.
Inte att spelet försöker vara realistiskt men det du skrev om att det är mer logiskt nu för att det ska vara som ett skott är ett bra skämt

Sen får du googla fram defenition av ordet: Sarkasm.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av PsychedelicZ:

Vem som kom fram med idéen att göra "Trace Dart" snabb som ljusets hastighet bör få game designer priset för SÄMSTA FUCKING ide någonsin.
Alla fordon är nästan värdelösa nu , helikoptrar är 95% värdelösa. allt skjuts ner efter 10 sekunder i luften / rullande på marken.
Kombinerat med FOV 55 som nu är forced kan jag inte se ett skit när jag flyger.

Pallar inte med DICE och deras värdelösa amatör spel och patchar.
Spelet var buggigt och fucked up tidigare, nu är det en katastrof. Denna patch har vi väntat på i flera veckor, ironiskt.

Ring mig när nästa patch släpps. Hejdå.

rök-tillägget till fordon trollar bort tracer darts när den utlöses. bara att rulla vidare.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem

egentligen konstigt att man inte har flares till helin då hade man kanske kunnat komma unden den första salvan men nu e det gonatt direkt om det börjar tuta

Visa signatur

Chassie Chieftec[Intel i5-2500k [ Intel Ssd 330 240gb [ 8gb Corsair LP 1600 [ en drös andra diskar [ Sapphire Tri-X R9 290X [Logitech G13 samt G35 [ Microsoft / Razer Reclusa [ Qpad 5K [ QNIX QX2710 PLS 2560x1440 WQHD [ Qpad QH-90 [ Creative Soundblaster Z

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rizzt:

Fick en så sanslös deja vu känsla. BC2 och snacket om barlanseringen har blivit som WOW var en gång och kanske fortfarande är. hehehe

Dom har inte ändrar på mitt favorit vapen iaf. AN-94. Det vapnet är bara för bra.

Dom har pillat på AN94:an
"Slightly increased the damage of the AEK971, F2000, AN94, and AUG over long range to balance them with other Assault Rifles."

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsychedelicZ:

Vem som kom fram med idéen att göra "Trace Dart" snabb som ljusets hastighet bör få game designer priset för SÄMSTA FUCKING ide någonsin.
Alla fordon är nästan värdelösa nu , helikoptrar är 95% värdelösa. allt skjuts ner efter 10 sekunder i luften / rullande på marken.

Håller faktiskt med, lite snabbare kunde den vara men nu kan vem som helst träffa en helikopter, oavsett vilken hastighet den flyger i. Det roliga med darten var att det var skitkul när man väl träffade.

Citat:

rök-tillägget till fordon trollar bort tracer darts när den utlöses. bara att rulla vidare.

Funkar det till helikoptrar?

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av tofupunk:

Funkar det till helikoptrar?

Smoke funkar till helikoptern men inte om dom har lock on på dig så du måste hålla kolla på om du får några darts på dig sen ta smoke innan någon får lock on xD man får ju ingen varning när någon har dartat en ^^

Visa signatur

Intel Core i5-3570k@4,2GHz | H50 | Asus P8Z68-V/GEN3 | Gigabyte Radeon HD7970 | Corsair 2x4GB@1866Mhz | Intel X25-M G2 80GB | Corsair Force 3 120GB |

Permalänk
Medlem

Smoke till assault är ju helt värdelös nu...

Kan inte läsa något om att de skulle ändra det, fast kommer ju bara en sjukt liten rökridå som man ser igenom och varar inte alls länge. Innan så var de mycket rök och den varade längre...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Skrivet av PsychedelicZ:

Varför inte ha en laser pekare istället?
Blir lika lätt att skjuta ner allt som rör sig och DÅ KOMMER DET MAKE MORE SENSE.

Jag antar du har många års av fysik pluggande bakom dig, eller vapen kunskap.
Inte att spelet försöker vara realistiskt men det du skrev om att det är mer logiskt nu för att det ska vara som ett skott är ett bra skämt

Sen får du googla fram defenition av ordet: Sarkasm.

Jag vet vad sarkasm är, du behöver inte heller bete dig som att jag är en vandrande dumskalle som inte vet något, jag är ung, men är inte en idiot, iallafall inte i min åsikt.

Ang darten, man kan se den som en s.k "Emergency flare", då är farten som var förut logiskt, eller som en pil, man lär ju iallafall inte hinna se hur den åker iväg rätt så slött, som jag nu tänker.

Dessutom, sluta klaga för fan, skjut ner dom innan dom skjuter ner dig.

Visa signatur

Alienware 17

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morganrone93:

Jag vet vad sarkasm är, du behöver inte heller bete dig som att jag är en vandrande dumskalle som inte vet något, jag är ung, men är inte en idiot, iallafall inte i min åsikt.

Ang darten, man kan se den som en s.k "Emergency flare", då är farten som var förut logiskt, eller som en pil, man lär ju iallafall inte hinna se hur den åker iväg rätt så slött, som jag nu tänker.

Dessutom, sluta klaga för fan, skjut ner dom innan dom skjuter ner dig.

Håller med dig faktiskt. Tracer darten var för dålig tidigare, nu har den blivit för bra. Men tidigare på Isla Inocentes var det ibland helt omöjligt att få ner helikoptern om det inte var en tard som flög den. Likadant på Port Valdez, apachen är så jäkla liten och grymt svår att träffa utan tracer. Som sagt, dom kunde buffat den lite, inte gör den så jäkla snabb

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsychedelicZ:

Kan ni sluta med alla tekniska problem här?
Jag vill läsa om patchen och nerfing och vapen och gameplay och allt jag ser är jävla router ,cfg och update problem.
Ta det i TEKNISK SUPPORT TRÅDEN. TACK!!!!

http://www.sweclockers.com/forum/76-shooters/showthread.php?t...

okej då, här är lite fakta om alla vapnen och fordon, skada osv (under spoilers)

http://www.forum-3dcenter.org/vbulletin/showthread.php?t=4813...

Visa signatur

5800x -- 32Gb DDR4@3600 -- 3080Ti -- 500Gb M2+1Tb M2 +2x1Tb sata SSD

Permalänk
Skrivet av PsychedelicZ:

Vem som kom fram med idéen att göra "Trace Dart" snabb som ljusets hastighet bör få game designer priset för SÄMSTA FUCKING ide någonsin.
Alla fordon är nästan värdelösa nu , helikoptrar är 95% värdelösa. allt skjuts ner efter 10 sekunder i luften / rullande på marken.
Kombinerat med FOV 55 som nu är forced kan jag inte se ett skit när jag flyger.

Pallar inte med DICE och deras värdelösa amatör spel och patchar.
Spelet var buggigt och fucked up tidigare, nu är det en katastrof. Denna patch har vi väntat på i flera veckor, ironiskt.

Ring mig när nästa patch släpps. Hejdå.

Varför är det ironiskt? Är det kanske så att du använder ett ord som du inte vet vad det betyder?

Visa signatur

tihi

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsychedelicZ:

Vem som kom fram med idéen att göra "Trace Dart" snabb som ljusets hastighet bör få game designer priset för SÄMSTA FUCKING ide någonsin.
Alla fordon är nästan värdelösa nu , helikoptrar är 95% värdelösa. allt skjuts ner efter 10 sekunder i luften / rullande på marken.
Kombinerat med FOV 55 som nu är forced kan jag inte se ett skit när jag flyger.

Pallar inte med DICE och deras värdelösa amatör spel och patchar.
Spelet var buggigt och fucked up tidigare, nu är det en katastrof. Denna patch har vi väntat på i flera veckor, ironiskt.

Ring mig när nästa patch släpps. Hejdå.

Med tanke på att det enda du sprider är missnöje och otrevliga kommentarer ser jag det som högst osannolikt att någon kommer att ringa dig överhuvudtaget...

Puss på dig!

Visa signatur

Fractal Design C; Corsair RM750X; ASUS Prime Z370 A ll; I9 9900K; Celsius S24 ; Corsair 16GB; Samsung 970 evo 500GB; RTX 2080 TI; Dell U3415W; W10

Permalänk
Medlem

Med risk att låta som en noob trots att jag spelat till level 22.

När det gäller den sista raden när man väljer vapen och så, tror det är vehicle raden.
Måste man aktivera den med något när man kör eller är det så som jag tror att man vara väljer Tex Warhead tillägget och det "aktiveras" automagiskt när man hoppar in i ett fordon? Eller ska man trycka på typ 5 eller så?
Tacksam för svar

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orio:

Med risk att låta som en noob trots att jag spelat till level 22.

När det gäller den sista raden när man väljer vapen och så, tror det är vehicle raden.
Måste man aktivera den med något när man kör eller är det så som jag tror att man vara väljer Tex Warhead tillägget och det "aktiveras" automagiskt när man hoppar in i ett fordon? Eller ska man trycka på typ 5 eller så?
Tacksam för svar

automagiskt

Visa signatur

Intel Core i5-3570k@4,2GHz | H50 | Asus P8Z68-V/GEN3 | Gigabyte Radeon HD7970 | Corsair 2x4GB@1866Mhz | Intel X25-M G2 80GB | Corsair Force 3 120GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kvist90_:

automagiskt

Hade en lärare som sa så också.. uuh ;/

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem

Haha, kan förstå att det kan bli jobbigt i längden. Brukar dock säga automatiskt så dont u worry.

Ang spelet, satan vad spelet laddar snabbare efter hotfixen igår till Radeon 4xxx serien.
Mitt 4850 duger än

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av hans_villius:

Varför är det ironiskt? Är det kanske så att du använder ett ord som du inte vet vad det betyder?

Svenskt uppslagsord
ironi ironi(e)n ironier subst.
användning av ord som betyder motsatsen till det man menar (t ex när man talar om "lysande resultat" och menar "dåligt resultat")

Irony: http://www.google.com/search?hl=&q=define%3A+irony&sourceid=navclient-ff&rlz=1B3GGGL_svSE353SE353&ie=UTF-8

Kanske du som behöver läsa på lite.
Här är ett exempel till: Din kommentar på mitt inlägg var väldigt ironiskt.
Såja, där har du ännu ett fint exempel.

Jag vet det är tufft att läsa mina inlägg, sarkasm och realism kombinerat är inte något många tycker om, speciellt efter som de flesta lever i en sorts bubbla och en värld dom har skapat för sig själva.
Det har diskuterats och argumenteras i mycket större och mer seriösa forum ( IRL ) med mer intressanta "come backs" än dina, så snälla.... ge dina "plugg tips" till någon som behöver dom, som dig själv tex.

Skrivet av Luddtuss:

Med tanke på att det enda du sprider är missnöje och otrevliga kommentarer ser jag det som högst osannolikt att någon kommer att ringa dig överhuvudtaget...

Puss på dig!

Där ser du, jag fick en puss, snart kommer telefon samtalen också, ge det lite tid.
Och som sagt tidigare i detta inlägg: jag sprider inte missnöje och otrevliga kommentarer, det kallas för att vara realistisk och tro det eller inte, verkligheten är inte så rosa som de flesta tror.
Detta med BC2 och patchen och alla problem är ett prima exempel.
Man ska inte vara glad för saker som kommer 2 månader efter release.
Man ska inte vara glad när en utvecklare tar ett steg framåt och två steg bakåt.
Man ska inte vara glad när man ljuger till sig själv.

Det är synd att vi i som mjukvara användare har accepterat att det säljer halv klara opolerade piss produkter.
Bara för att dom kan patcha det senare betyder inte att dom inte ska vänta och släppa en produkt senare som funkar som den ska.
Blizzard är ett bra exempel på ett företag som har detta som ideologi ( att det passar deras marknads strategi är diskutabelt).
I ingen annan bransch skulle detta vara acceptabelt, köper man en produkt ska den fungera. fungerar den icke som konstaterat får man pengarna tillbaka.
Med några advokater, använder policy, user agreement och dom tusentals olika PC kombinationer av olika hårdvara tillverkare sitter mjukvara utvecklarna väldigt säkert och bra och det är inget vi kan göra åt saken förutom att inte köpa en specifik produkt.

Och igen, mina otrevliga kommentarer är inte otrevliga, det är bara något ingen vill höra för att ni vet det är sant. Sen ska någon börja argumentera fysik och vapen med mig klart jag ska svara och på vilket sätt jag väljer så länge jag respekterar forumet och dess regler.

Ni som är nöjda och glada med nya trace dart, och som klagade på att det inte gick att skjuta ner helikoptrar tidigare, lär er att sikta och leda ett mål. Men nu behöver ju ni inte göra det längre, ni fick en uber trace gun, bara att skjuta den och sen byta till CG och skjuta, god forbid att man lär sig sikta med CG utan en lockon.

Och till slut: om ingen anser det: inget jag skriver är personligt, förutom min ilska mot DICE som utvecklare.
Jag har inget emot ingen av er, jag vet inte ens vem ni är, jag bara tycker om att argumentera och jag älskar visa kommentarer

Puss puss på alla. ha en trevlig helg!

Permalänk
Medlem

Jag spelar för tillfället i 1920x1200 med alla inställningar på High, 8xAA, 16xAF, både HBAO & VSync på.

Med dator i signatur ligger jag för tillfället mellan 60-65 FPS nästintill hela tiden när jag spelar.
Dock droppar det ner till 40-50 ibland när det blir riktigt som händer på samma gång (explosioner/rök osv).
Är det någon som kan ge mig en uppfattning om hur mycket min FPS skulle öka med ett till 5870-kort? (Det vill säga CF)

Rör det sig om en dubblering eller blir skillnaden bara marginell?

All hårdvara är oklockad.

Visa signatur

ASUS Sabertooth Z87, Intel Core i7-4770K, Corsair Vengeance LP DDR3 2x8GB, EVGA GeForce GTX 980, Samsung 850 evo 500gb ssd, Fractal Design Define R4, Corsair HX 1000W, Dell u3011 30" 2560x1600, fråga gärna om du undrar om något i min profil, hjälper gärna till om jag kan...
Hjultomtenz i BF4

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Balbuto:

Jag spelar för tillfället i 1920x1200 med alla inställningar på High, 8xAA, 16xAF, både HBAO & VSync på.

Med dator i signatur ligger jag för tillfället mellan 60-65 FPS nästintill hela tiden när jag spelar.
Dock droppar det ner till 40-50 ibland när det blir riktigt som händer på samma gång (explosioner/rök osv).
Är det någon som kan ge mig en uppfattning om hur mycket min FPS skulle öka med ett till 5870-kort? (Det vill säga CF)

Rör det sig om en dubblering eller blir skillnaden bara marginell?

All hårdvara är oklockad.

http://www.sweclockers.com/forum/76-shooters/920406-battlefie...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av PsychedelicZ:

Jag vet det är tufft att läsa mina inlägg, sarkasm och realism kombinerat är inte något många tycker om, speciellt efter som de flesta lever i en sorts bubbla och en värld dom har skapat för sig själva.
Det har diskuterats och argumenteras i mycket större och mer seriösa forum ( IRL ) med mer intressanta "come backs" än dina, så snälla.... ge dina "plugg tips" till någon som behöver dom, som dig själv tex.

Vettefasen vilket spel du spelar, det jag spelar är skitkul. Och det enda problemet jag hade är borta(utom knivbuggen som dök upp, men jag skjuter den jäkeln hellre!), när man försökte joina en server som var full ett par gånger så låste sig browsern. Detta händer inte mer efter patchen

100h nu and counting, med allt lika utspritt på alla vapen utom shotguns och medicklassen. (70.000 mindre score)

Antingen får du börja spela bättre eller hitta en server med sämre spelare... jag klarar mig utmärkt iallafall!

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av SeF.Typh00n:

Vettefasen vilket spel du spelar, det jag spelar är skitkul. Och det enda problemet jag hade är borta(utom knivbuggen som dök upp, men jag skjuter den jäkeln hellre!), när man försökte joina en server som var full ett par gånger så låste sig browsern. Detta händer inte mer efter patchen

100h nu and counting, med allt lika utspritt på alla vapen utom shotguns och medicklassen. (70.000 mindre score)

Antingen får du börja spela bättre eller hitta en server med sämre spelare... jag klarar mig utmärkt iallafall!

Vad har att spela bättre eller sämre att göra med det jag skriver?
Förstår du vad jag skriver? Skriver jag att jag blir pwnad eller att jag suger eller att alla är bättre?
Nej, jag skriver om buggar, kritiska buggar och dålig spel design.
Att du inte bryr dig om 10 olika buggar och skit som förstör spelet för mig och många andra är en annan sak. JA, att inte kunna joina mina friends är en stor jävla bug, att sitta och söka 10 min efter en server för att HC filtret ( som nu kom efter 2 månader ) inte funkar och listan är lång men jag pallar inte, du verkar inte förstå ens vad jag skriver men av någon anledning vill du kommentera.

Sen som sagt: vad har saken att göra med bättre eller sämre, det jag förstår verkligen inte.

Och klart du klarar dig, du bryr dig inte om alla buggar, forced 55 fov i fordon och massa annat skit dom har kastat in nu, spelet funkade 10 gånger bättre innan denna patch.
C4 buggen har dom inte fixat heller förresten,göra om hela chat funktionen behövs säger dom för att man ska kunna chatta osv... men du och alla andra som "klarar sig" och inte bryr sig om alla fel ( eller kanske inte ens märker dessa fel för att ni är vana vid RRoD och gamepads eller andra skit spel, fan vet jag ) klagar på såna som mig som pekar ut alla kritiska problem.
Kommer bli kul att träffa dig i spelet iaf, så får du se vem som behöver hitta "sämre spelare" att spela mot.
Vad heter du ingame? Nu ska vi vifta med våra E-penisar här! haha.

Jag heter samma som här. Bara frienda mig och kom spela, ah just det, den funktionen har dom sabbat nu, så vi får vänta till nästa patch antar jag. det blir bra övnings tid för dig

Sen verkar det som jag är den ända som inte är nöjd, så jag ska sluta diskutera mina problem här och ta dom till en annan forum eller tråd där det finns andra som mig. ingen ide att bråka med alla som älskar spelet här. Ser verkligen ut som bara jag har problem.
Detta var mitt sista inlägg om denna punkt.

Edit:

Jag blev väldigt nyfiken efter dit inlägg, titta här:

http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/PsychedelicZ/comp/pc/Nok...

Som sagt, du klarar dig väldigt fint.
Vi kompletterar varandra faktiskt, du är en uber döds maskin och jag är en bra lag spelare.
Du kan rensa fältet medan jag springer och spränger en MCOM till.
Du bör minst bli lite sur över 40mm nerfen...

40MM GRENADE

* Kills 315
* Time 5h 8m

Jag addar dig

Permalänk
Avstängd
Skrivet av PsychedelicZ:

Vad har att spela bättre eller sämre att göra med det jag skriver?
Förstår du vad jag skriver? Skriver jag att jag blir pwnad eller att jag suger eller att alla är bättre?
Nej, jag skriver om buggar, kritiska buggar och dålig spel design.

Edit:

Jag blev väldigt nyfiken efter dit inlägg, titta här:

http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/PsychedelicZ/comp/pc/Nok...

Som sagt, du klarar dig väldigt fint.
Vi kompletterar varandra faktiskt, du är en uber döds maskin och jag är en bra lag spelare.
Du kan rensa fältet medan jag springer och spränger en MCOM till.
Du bör minst bli lite sur över 40mm nerfen...

40MM GRENADE

* Kills 315
* Time 5h 8m

Jag addar dig

Märker det antagligen inte så ofta eftersom jag har väl haft turen att de inte hänt mig i den utsträckningen som du verkar haft. Lite synd för jag tycker riktigt mycket om spelet. Är väl van efter röran med BF2 antar jag.

Mina stats är som dom är för jag spelat i claner etc ända tillbaks till Call of Duty. Jag är en bra spelare både lag och självständigt. Nu orkar jag inte vara med i en klan samt att jag inte kan spela med polare för att det är bara en enda av dom som köpt BC2, många av dom är inte datorspelare... Jag kör oftast med close-combat recon med M24 eller liknande då det har varit min roll i 8 år. Sen delar jag mitt gubbe ibland med min kompis som inte äger en egen dator då får man kompensera lite för statsen

Sen har jag bara kört med 40mm när det behövts precis som med CG, och jag använder mina SMG/Rifles lika ofta.

Angående servers så kör jag i stort sätt alltid på TV2's Valparaiso/Arica Harbor/Port Valdez och ibland Gotland. Kan bli någon random server nån enstaka gång.

http://bfbcs.com/stats_pc/Nokiron kan du se jämnheten av vapen

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

det här med gnäll efter patchar... "spelet är förstört" "mitt favoritvapen suger nu!!!" osv... började spela counterstrike vid beta 3 någongång i början av 00-talet. efter varje beta uppdatering var det ett ramaskri av upprörda spelare... det hör liksom till bland de som passionerat spelar spelet. inte så mycket att bry sig om.. spelet förändras och utvecklas, ibland till det bättre och ibland till det sämre... ett spel idag är inte färdigt vid release, det är en process och en utveckling. bara att gilla eller avsky.

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | evga 3060ti xc | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av SeF.Typh00n:

Märker det antagligen inte så ofta eftersom jag har väl haft turen att de inte hänt mig i den utsträckningen som du verkar haft. Lite synd för jag tycker riktigt mycket om spelet. Är väl van efter röran med BF2 antar jag.

Mina stats är som dom är för jag spelat i claner etc ända tillbaks till Call of Duty. Jag är en bra spelare både lag och självständigt. Nu orkar jag inte vara med i en klan samt att jag inte kan spela med polare för att det är bara en enda av dom som köpt BC2, många av dom är inte datorspelare... Jag kör oftast med close-combat recon med M24 eller liknande då det har varit min roll i 8 år. Sen delar jag mitt gubbe ibland med min kompis som inte äger en egen dator då får man kompensera lite för statsen

Sen har jag bara kört med 40mm när det behövts precis som med CG, och jag använder mina SMG/Rifles lika ofta.

Angående servers så kör jag i stort sätt alltid på TV2's Valparaiso/Arica Harbor/Port Valdez och ibland Gotland. Kan bli någon random server nån enstaka gång.

http://bfbcs.com/stats_pc/Nokiron kan du se jämnheten av vapen

Låter kul.
Jag är precis i samma "problem" som du, nästan ingen av mina vänner spelar pc-spel.
Det som är roligt med att du nämnde BF2 är att jag har haft samma forum inlägg om BF2 flera år sen, jag antar man får leva med detta när man spelar DICE spel.
Iaf har jag addat dig, gör det du med så kan vi ha kul i spelet, det är alltid kalas att spela med bra squad spelare.