vilka spel fick du i julklapp?

Permalänk
Medlem

Fick Prince of Persia: Warrior Within, men har ingen DVD-läsare i datorn, så jag kan inte spela det än

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blesk
Vad menar du? HL2 fanns inte för 4 år sen. Och jag kan tala om att skillnaden mellan Css och HL2 är enorm. Eller den kan inte beskrivas med ord.

CSS fanns inte för 4 år sedan heller.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
CSS fanns inte för 4 år sedan heller.

Nej jag vet, det är ju Hl2's skötebarn inom multiplayer. Jag kanske skulle skrivigt Css ist

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk
Medlem

Grim Fandango

Så jävla bra spel. Orginal kartong, första utgåvan, oöppnad. Frågan är om det ska förbli det..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Bf2, Bf2 exp, King kong som sög, Simpson 6s, Half life 2, Mario kart ds. Ochså lite annat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pertan
Fick WoW utav tjejen.

haha , vill hon bli av med dig lr :P?

verkar vara många som fick COD 2 vi kanske skulle ta och lira lite MP :)?

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blesk
Vad menar du? HL2 fanns inte för 4 år sen. Och jag kan tala om att skillnaden mellan Css och HL2 är enorm. Eller den kan inte beskrivas med ord.

Nä men hl och cs fanns för 4 år sedan. Skillnaden på cs och css är väl grafiken. När jag var liten tyckte jag cs var ganska skoj, tog hela 2 månader innan jag tröttnade. Trodde det skulle vara något annat än bara grafiken med css, men icke.
Köpte wow idag och får väl hoppas på att det är ett bra spel, men vill inte gärna bli beronde.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Köpte wow idag och får väl hoppas på att det är ett bra spel, men vill inte gärna bli beronde.

Jag tycker iaf WoW är ett bra spel, speciellt om man hittar några schyssta att lira med. Och har man svagt psyke eller inte ser upp kan man nog bli beroende, men det kan man bli med allt så. Bara man har inställningen att man ska lira för att ha roligt hela tiden och inte för att jaga epix och få större e-penix som vissa så är det nog ingen fara Jag har lirat WoW över ett halvår och är iaf inte beroende ^^

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

Prince of Persia: The Two Thrones (PS2)

Ett väldigt kul spel, men det är kort...eller så är det jag som spelar för mycket. Jag kom till The Vizear på juldagen...

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk
Medlem

Flickan överaskade mig med en Razer Diamondback.. det var välkommet! Utöver det, icke gejming relaterat, så fick jag strumpor och inget mer

Visa signatur

I wasn't born with enough middle fingers.

Permalänk
Medlem

Jag fick Quake 4 och Wow

Permalänk
Medlem

jag fick;

Obscure; THUG2; Driver 3; Battlefield 1942; Medal Of Honor; Enter The Matrix, samt ett radeon 9800pro 256mb =). superb!

Visa signatur

:::::::::::::::::::::::::::::::

Permalänk
Medlem

Som jag sa tidigare i tråden fick jag pengar. Och för pengarna köpte jag ett DS med Mario Kart. Det är fan det bästa köpet jag har gjort på länge.
Och min syrra blev så imponerad så hon gick o köpte ett rosa DS med Nintendogs

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk

Fick ett Saitek Eclipse tgb (passar bra när de e mörkt eftersom de lyser så fint) och WoW. Båda kan ja rekomendera.