Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Om man har 1080p inställt i XMB renderas faktiskt spelet i 1280x1080 2x QAA istället för 720p 4x MSAA.

This.

Stora bilder så blir direktlänkar istället.

http://klosterkatten.com/KlosterKattens%20Pictures/GT5mazfura...
http://klosterkatten.com/KlosterKattens%20Pictures/GT5AMGstea...
http://klosterkatten.com/KlosterKattens%20Pictures/GT5maserat...
http://klosterkatten.com/KlosterKattens%20Pictures/GT5SuperGT...

och min personliga favorit
http://klosterkatten.com/KlosterKattens%20Pictures/GT5NissanS...
http://klosterkatten.com/KlosterKattens%20Pictures/GT5NissanS...

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk

Diggar castrol bilen

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Medlem

Lite updates från mig då!

Ruf BTR. I stort sett standard förutom chip och lite annat smått. Exakt 400Hk. Inte direkt det bästa vädret att testa bilen i men..

Cobran! Detta är alltså färgen jag trodde skulle bli skitsnygg.. Men ja den blev rätt mycket fail.

Så jag gjorde det enda rätta. Nya fälgar och ny färg. Nu ser den lite elakare ut med sina 750Hk på 961Kg.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Skulle man kunna få göra en request på en 1920x1080 bild med en fin äldre Ford Fustang i photo mode?

Visa signatur

Lwl

Permalänk
Avstängd

Ingen som kan ta bild på Audi Quattro '82?

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Skrivet av muffyn:

Skulle man kunna få göra en request på en 1920x1080 bild med en fin äldre Ford Fustang i photo mode?

Visa signatur

PSN: Boosing

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hamzta:

Ingen som kan ta bild på Audi Quattro '82?

Jag kan fixa någon snabb bild imorgon eftermiddag\kväll. Den är dock helt original men ändå!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Avstängd
Skrivet av gavve:

Jag kan fixa någon snabb bild imorgon eftermiddag\kväll. Den är dock helt original men ändå!

Original den ska va!

Tyvm.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av gavve:

Jag kan fixa någon snabb bild imorgon eftermiddag\kväll. Den är dock helt original men ändå!

Hur får man tag i Quattro '82:an i spelet?
Och hur är ljudet från den? Har försökt hitta klipp på youtube eller nåt på den men verkar vara omöjligt.. alla verkar köra sina R8:or

Visa signatur

Beställ aldrig soppa från en enbent servitör.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gavve:

Jag kan fixa någon snabb bild imorgon eftermiddag\kväll. Den är dock helt original men ändå!

Min usedcarslist verkar vara imun mot Audi'n. Skulle du kunna tänka dig att byta bort din?
Vet inte om jag har så mycket att erbjuda dig dock, Du verkar ha ett gediget garage.

Permalänk

Ingen som åker Nissan Stagea?
Har för mig att den finns på detta spel också.

Visa signatur

cat_fish_1:
"fläktarna ska vi ju inte tala om, astmatiker med ett sugrör hade blåst bättre."

Permalänk
Medlem

Undra hur det skulle se ut på en 360. ha!

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

Undra hur det skulle se ut på en 360. ha!

Nästan samma. Forza är bara lite fulare än GT5.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Nästan samma. Forza är bara lite fulare än GT5.

Jaså, bilderna jag kollade på var det inte ens i närheten lika snyggt.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Jaguar XJ13

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

Jaså, bilderna jag kollade på var det inte ens i närheten lika snyggt.

Ibland är bilarna snyggare i Forza, om du jämför en standard-bil på GT5 med nån på Forza så märker man detta... Men detta är ingen Forza vs. GT5 tråd

Ge mig mer bilder! Mitt PS3 fick YLOD tre dagarsen och jag har GT5 abstinens. Mer bilder!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hamzta:

Original den ska va!

Tyvm.

Hemma nu så ska bara starta igång spelet så fixar jag bild!

Skrivet av malte:

Min usedcarslist verkar vara imun mot Audi'n. Skulle du kunna tänka dig att byta bort din?
Vet inte om jag har så mycket att erbjuda dig dock, Du verkar ha ett gediget garage.

Nej jag byter inte bort den. Men ser jag den igen så kan jag köpa den. Jag är ju stolt ägare av en Caterham och en RUF BTR och en Skyline R33 GT-R LM (den gjordes i 1 exemplar). Så några unika bilar har man väl

Skrivet av RymdSegel:

Ingen som åker Nissan Stagea?
Har för mig att den finns på detta spel också.

Oh yes det har jag! 551Hk eller nått sånt. Ruskigt kul på snö

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hamzta:

Original den ska va!

Tyvm.

Nu kommer det lite bilar från mig igen. Jag gillar att samla på lite ovanligare sorter.

Audi Quattro. Helt original men väldigt rolig ändå!

Caterham Fireblade. 210Hk på 369kg.

Skyline R33 GTR-LM. Får väl ses som "ganska" ovanlig. Den är helt gatlegal

Nyaste leksaken. Mycket nöjd med denna. Och då är den i stort sett original. Helt underbart att drifta med.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Avstängd
Skrivet av gavve:

Nu kommer det lite bilar från mig igen. Jag gillar att samla på lite ovanligare sorter.

Audi Quattro. Helt original men väldigt rolig ändå!
http://img109.imageshack.us/img109/9530/audiquattroq.jpg

Den är en Standard bil va? Tråkigt tråkigt isåfall.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hamzta:

Den är en Standard bil va? Tråkigt tråkigt isåfall.

Jepp den är standard! Lika rolig att köra för det.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Skrivet av omen:

Okej, har inte testat något special event än, men det ska jag göra snarast

Jag är level 6 så jag har inte kommit så långt...spelat i 4-5 timmar kanske.
Bokning av vardagsrummet är ett stort problem hemma

Sno PS3:an och koppla den till en skärm i ett annat rum?

Permalänk
Medlem

Åhh, va snyggt detta var. Ge mig det till PC! (Är ingen konsolkille )

Visa signatur

AMD FX 9590 Kyls med vatten || ASUS Formula Z || Corsair 32 GB 2400MHz Vengence Pro || Samsung 840 pro || 2xIntel x25-M G2 SSD raid 0 || AMD Asus 290 || Fractal Design Newton R2 1000W || Corsair 540 air ||

Permalänk

Fan jag såg R33 GTR-LM hos säljarn, men inte hade man pengar försökte fixxa så försvann den efter ett tag, Doh!

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackwizard:

Fan jag såg R33 GTR-LM hos säljarn, men inte hade man pengar försökte fixxa så försvann den efter ett tag, Doh!

Har bara sett den en gång. Sålde några bilar för att ha råd med en så pass ovanlig bil. Ca 500 tusen... Det sved men jag är lycklig.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Skrivet av gavve:

Jag ska fan köpa det där spelet nu, och ps3.
Superbird och Stagea är mina två drömbilar...

Wallpapers?...

Visa signatur

cat_fish_1:
"fläktarna ska vi ju inte tala om, astmatiker med ett sugrör hade blåst bättre."

Permalänk
Medlem

Har bara kört med denna än så länge...

Permalänk
Medlem
Skrivet av RymdSegel:

Wallpapers?...

Ehh va? Lite konstigt citerat då du citerade mig på något jag inte skrivit.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Avstängd

Trevlig civic där.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Skrivet av gavve:

Ehh va? Lite konstigt citerat då du citerade mig på något jag inte skrivit.

Haha, jo det blev lite fel, skulle egentligen kopiera in länkarna till bilderna på de bilarna jag nämnde. Måste blivit helt fel i huvudet

Visa signatur

cat_fish_1:
"fläktarna ska vi ju inte tala om, astmatiker med ett sugrör hade blåst bättre."

Permalänk
Medlem

Ohhhh. Ångrar mig som fan att jag sålde mitt PS3 nu -.- Vill HA GT5. Prioritera tv eller ps3 hmm.