Permalänk

Någon som kan fixa lite bilder på en Peugeot 205 och även kolla om det finns cockpitview?

Visa signatur

citera mig, annars är risken överhängande stor att jag ej hittar tillbaka.

Permalänk
Medlem

Nice, måste ta lite foton känner jag men först lite mer spännande bilar.

Permalänk
Medlem

Gjorde om min första race mod igår, en riktigt trevlig liten Lotus Elise 111R '04 (720kg lätt och 310hp).
Man kan låtsas att det är min sjunde stealth car.

In action och med rätt nummer.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita, Xbox One X (1TB SSD)

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Skrivet av Ghorun:

301 hästar och en snabb färg:
http://i56.tinypic.com/2chut7p.jpg

Jag har också denna volvo nu och är sjukt besviken, den orkar knappt ta sig runt i kurvan när man driftar. Jag trodde på en 600 häst i alla fall, men nej då.

Visa signatur

PSN: Boosing

Permalänk
Medlem
Skrivet av theBoosing:

Jag har också denna volvo nu och är sjukt besviken, den orkar knappt ta sig runt i kurvan när man driftar. Jag trodde på en 600 häst i alla fall, men nej då.

sj hade man problem med att framhjulen släppte när man driftade. fixade sig när man köpte bättre däck som användes fram o sämre bak. samt aggresiv camber på bakhjulen. sladdar o spinner överallt.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

sj hade man problem med att framhjulen släppte när man driftade. fixade sig när man köpte bättre däck som användes fram o sämre bak. samt aggresiv camber på bakhjulen. sladdar o spinner överallt.

Rätt roligt att det första man vill göra när man spelar dessa spel är att köpa en gammal sliten 240 som rullar överallt annars i verkligheten, när det finns ferrari, lamborghini mfl:P

Visa signatur

|Kraftverket|Mobo: Gigabyte Aurous Elite B550 | Cpu: AMD 5800X |Cpu kylare:Phanteks PH-14| Gpu:Nvidia RTX 2080TI |Nätagg: Corsair AX750|Chassie:Phanteks Enthoo |Minne: 2x8gb Corsair Vengeance 3600|Disk: Samsung 980 PRO 500 gb NVME| Disk: Samsung 1 tb SSD| Disk:Samsung 830 256gb SSD|Bildskärm: Asus Swift PG278Q
|Ljud|HRT Musicstreamer II 2012 ed.|Bottlehead Crack|Sennheiser HD700|
|Nas|Ds413J|2x3tb wd red|2x2tb wd green|

Permalänk
Medlem

Its a bird! its a plane! no its a Veryon

Permalänk
Medlem

Testade fotofunktionen lite snabbt igår efter att jag lagat mitt YLOD PS3.
Gjorde det rätt hastigt så är inte helt nöjd med resultatet, men slänger upp två bilder ändå.

Permalänk

Passade på att ta lite bilder när jag lekte lite med min Skyline
Hoppas ni gillar dom...
kommentera gärna!

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Stryker Nätaggregat: Corsair AX750
Moderkort: Asus Maximus X Code Processor: i7-8700K Kylare: Corsair H100 RAM: G.Skill TridentZ RGB 3000Mhz
Grafikkort: GTX 1080 SSD: OCZ Agility 3 240GB HDD: WD Green 2TB

Permalänk
Medlem

Väldigt snygg färg combo:)

Visa signatur

|Kraftverket|Mobo: Gigabyte Aurous Elite B550 | Cpu: AMD 5800X |Cpu kylare:Phanteks PH-14| Gpu:Nvidia RTX 2080TI |Nätagg: Corsair AX750|Chassie:Phanteks Enthoo |Minne: 2x8gb Corsair Vengeance 3600|Disk: Samsung 980 PRO 500 gb NVME| Disk: Samsung 1 tb SSD| Disk:Samsung 830 256gb SSD|Bildskärm: Asus Swift PG278Q
|Ljud|HRT Musicstreamer II 2012 ed.|Bottlehead Crack|Sennheiser HD700|
|Nas|Ds413J|2x3tb wd red|2x2tb wd green|

Permalänk
Skrivet av sipe46:

Väldigt snygg färg combo:)

Jo den är inte så tokig. Vita fälgar är mums

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Stryker Nätaggregat: Corsair AX750
Moderkort: Asus Maximus X Code Processor: i7-8700K Kylare: Corsair H100 RAM: G.Skill TridentZ RGB 3000Mhz
Grafikkort: GTX 1080 SSD: OCZ Agility 3 240GB HDD: WD Green 2TB

Permalänk
Medlem

Länge sen jag postade men haft fullt upp. Senaste inköpen blir det bild på nu.

Alla vet att gula bilar är snabbast!

Sen så unnade jag mig en liten leksak också. Detta minna vänner och ni andra är bland det roligaste jag har haft med en bil någonsin! Vilken jävla bil alltså!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

Vad är det för sista bil Gavve ? Ser ut som en racing model av skyline 01 lr nyare `?

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackwizard:

Vad är det för sista bil Gavve ? Ser ut som en racing model av skyline 01 lr nyare `?

Blitz Dunlop ER34 D1-bil.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Skrivet av gavve:

Blitz Dunlop ER34 D1-bil.

ah ska hålla ögonen öppna efter den

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackwizard:

ah ska hålla ögonen öppna efter den

Det behöver du inte göra då det är en premium-bil som finns hos Blitz-säljaren 250 000.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Mer bilar då! Var tvungen att ha en miljöbil för att kompensera för alla andra bilar man har ;). Jag lär nog vara en av de första med denna bil här!? Manligaste färgen och allt.

Sen så köpte jag mig en familjebil också. Så man kan skjutsa barnen till dagis. Trimmad ifall man har bråttom. Lite över 900Hk på ungefär 1400Kg. Audi RS6!

Premiärturen slutade med att jag ändrade utväxling då den nådde maxfarten som låg på 280km\h på väldigt kort tid.

Gick över till att testa den på snö. Rakt fram är den ett monster på snö! I kurvorna är den ett monster på att köra brett.

Den är "rätt" låg!

Här står den parkerad och ser elak ut

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Avstängd

Då får jag posta min senaste ögonsten En av mina absoluta favoritbilar

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av gavve:

På mitt skrivbord nu

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem

Såja nu har jag lyckats hitta ett USB-minne samt tack för hjälpen så jag fick dom från mitt PS3

Min SLS AMG Stealth Model

300SL Chrome line

VW buss

Skyline 2000GT

Civic SiR II som jag kört mest med

Jadu liten men ettrig

Traktorn

Sportfjädring gjorde en del

Har bara hunnit samla ihop 48 bilar ännu men så har jag bara haft spelet i två dar också

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Synd att 240 GLT är så pixlig... Syns mer på den än andra normal bilar tycker jag

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Två till bilar då. Väldigt olika också!

RUF CTR2. Det är fasen svårt att inte ha grepp med den här..

Och så en glidarbil. Ungefär 700Hk och gatdäck. Lagom svårkörd!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Några till

Liten å snabb

Ett litet urval

Skrivet av LeovinceZX:

Någon som kan fixa lite bilder på en Peugeot 205 och även kolla om det finns cockpitview?

Köpte just en bilder kommer sen

Visa signatur
Permalänk

Finns inte Lamborghini Reventon till GT5, eller är den svår att få tag på bara? Har bara sett murcielagon i tråden.

Visa signatur

Fractal Design North, Intel i7 14700K, ASUS TUF Gaming Z790-Plus WIFI, MSI Radeon RX 6900 XT 16GB GAMING X TRIO, Kingston 64GB 5200MHz DDR5, EK-AIO Elite 360 D-RGB, Corsair RM1200x Shift 1200W, WD Black SN850X 2TB Gen 4, Samsung 980 NVMe 1TB, Samsung 960 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cocain94:

Finns inte Lamborghini Reventon till GT5, eller är den svår att få tag på bara? Har bara sett murcielagon i tråden.

Gallardon finns på bild i tråden också ;). Men för att svara på din fråga så är svaret nej. Däremot finns Diablo, Miura och Countach förutom de två vi nämnt.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Nismo 380 RS. Används som driftingbil.

Man var ju tvungen att skaffa sig en C30 bara för att.

Sen köpte jag en av mina realistiska drömbilar. Lanca Delta.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Ingen som har en Ford GT40?

Visa signatur

96.0 ram minne systemresurser 9% ledigt filsystem 32 bitar virtuellt minne 32 bitar diskkompicerning inte installerad pccard (pcmia) det finns inga pcmica fack installerade systemet är konfugureat för optimal prestanda hårddisk c:/ 1837 mb ledigt hårddisk d:/ 688 mb ledigt

Permalänk
Medlem

Jag har inte spelat GT sen GT3 och då tyckte jag att det var grymt snyggt. Måste nästan säga att jag är lite besviken, trodde det hade gått lite längre sen 2001. Vissa bilder här är väldigt snygga, andra inte. Ibland är ljussättningen fel och är det så att vissa bilder inte är färdigrenderade? Vissa bakgrunder är också väldigt snygga medan jag nästan tycker att andra är väldigt fula, jag kan acceptera att de ligger en liten bit bakom bilarna i grafiken visserligen, men vissa ser ut som GT1 eller GT2.

Permalänk
Medlem

Vissa bilar ser sjukt bra ut och vissa ser ut som jaaa, skit faktiskt, synd!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Thes:

Jag har inte spelat GT sen GT3 och då tyckte jag att det var grymt snyggt. Måste nästan säga att jag är lite besviken, trodde det hade gått lite längre sen 2001. Vissa bilder här är väldigt snygga, andra inte. Ibland är ljussättningen fel och är det så att vissa bilder inte är färdigrenderade? Vissa bakgrunder är också väldigt snygga medan jag nästan tycker att andra är väldigt fula, jag kan acceptera att de ligger en liten bit bakom bilarna i grafiken visserligen, men vissa ser ut som GT1 eller GT2.

Det är ju pga mängden bilar. Dom i stort sätt tryckte "import" från GT4 då alla(?) standard bilar är därifrån.

Däremot är Premium-bilarna helt bisarrt snygga

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB