Omröstningstråd Pepparkakshustävling 2010

Permalänk
Inaktiv

Omröstningstråd Pepparkakshustävling 2010

Första bidraget kommer från Darkulla

Andra kommer från Kicki_85

Tredje bidraget kommer från En Johans Sjöblom som inte skrev sitt nick i mailet till mig men här kommer iaf bilden.

Permalänk
Medlem

Har du inte hamnat i fel forum?

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Jag ser ingen bättre plats för denna tråd en under egna konstruktioner?

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem

Jag menade bara att ha pepparkakas byggnationer i ett dator forum. Men vist omväxling är ju inte dåligt de häller.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Vart och varför är inte mitt bidrag med i omröstningstråden?

Permalänk
Skrivet av Gurrann:

Vart och varför är inte mitt bidrag med i omröstningstråden?

Samt mitt och flertalet andra bidrag...och hur är det tänkt att folk ska rösta? Konceptet känns inte helt genomtänkt i år måste jag säga

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zax31415926:

Samt mitt och flertalet andra bidrag...och hur är det tänkt att folk ska rösta? Konceptet känns inte helt genomtänkt i år måste jag säga

Håller med , många bidrag som saknas! Om inte trådskaparen svarar snart kanske nån annan får ta på sig att skapa en omröstningstråd, tiden går ju liksom Men vi väntar lite och ser tycker jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurrann:

Håller med , många bidrag som saknas! Om inte trådskaparen svarar snart kanske nån annan får ta på sig att skapa en omröstningstråd, tiden går ju liksom Men vi väntar lite och ser tycker jag.

Kommer lägga upp en ny omröstning nu ikväll, kommer ta med alla bidrag som postas via mejl och i tråden. Kommer inte ta med dom som inte har med lapp med sitt nick på sin byggsats.

Röstningen kommer avslutas kl 12 den 31:e, och så koras vinnaren på kvällen. (Ger lite extra tid pga av att det blev lite fel från första början.)

Slayzor tog bara med dom bidrag som han fått via mejl och som kan tyckte kunde verifieras. Att det sedan blev fel vid skapandet av omröstningen är synd, men det kan hända alla.

Är vän med Slayzor för er som undrar.....

Permalänk
Medlem