Permalänk

PerfMom - Network interface???

Hejsan, har ett lite desperat bekymmer...
Körde innan med cureinfo, men en dag slutade kb/s funka, (network interface) så ja tog bort alla inställningar i programet och skulle sätta in det igen, då fanns inte längre det med i perfmom, fick då tips om samurize och med hopp om att d skulle funka här satt jag med programet en natt... Kom fram till att det förövrigt var jävligt suveränt...Men network interface fanns inte där heller... Då har det inte med erat program att göra, men ni kanske vet vad felet är...

"en liten, paranoid, desperat network interface älskande skit!!!"

Visa signatur

Mina Comps. 1:P4 3,6 1gb ram 660gb hd ati x850xt 256mb audigy2 zs. 2:Amd 3000+ 1gb ram 560 gb hd ati 9700 pro 128mb

Permalänk
Medlem

Ok jag körde samurize... NI fanns med...
Sen testade jag cureinfo, DÅ plötsligt försvann NI!!!!!!!!!!
Sen körde jag sam igen och då var det borta... Är fortfarande borta...

Vill också ha network interface... Hade kunnat tänka mig att använda sam om det fanns med...

Permalänk

Hjälpte mig inte speciellt mycke men ja lider med dig... Får du reda på nått vore ja ypperligt tacksam ifall du berättade för mig, och jag lika så till dej!

Visa signatur

Mina Comps. 1:P4 3,6 1gb ram 660gb hd ati x850xt 256mb audigy2 zs. 2:Amd 3000+ 1gb ram 560 gb hd ati 9700 pro 128mb

Permalänk
Medlem

DO NOT CHECK THE PERFORMANCE OF MY MOTHER!

/me väntar och ser om det är någon som fatta vad jag mena..

Visa signatur

Teeworlds - För dig som gillar gulliga saker med stora vapen.

Permalänk

Förstodd men va mindre kul...
Är som sagt desperat och vill ha ett konkret svar lr tips...!

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ultimatum
Är som sagt desperat och vill ha ett konkret svar lr tips...!

Jo, jag har förstått att du är desperat, detta är det tredje inlägget om ämnet jag hittat. Håll dig till en tråd i fortsättningen.

http://forum.sweclockers.com/regler.html
§3.4 Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).

*Tråd låst*

Visa signatur