APB - All Points Bulletin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lakanman:

Schysst van. Du har premium va?

mm, kör premium. ganska gött när man smashar fönster och kör uppdrag. man får ju 20-30% boost. tog mig lite tid att försöka mig på layer systemet, hur det funkar etc. har fortfarande lite svårt för det dock.

Permalänk
Avstängd

Jag funderar på att skaffa premium också. Dock inte för boosten då jag inte har många kvar att levla med utan för att jag är lite sugen på att göra min Scooby Doo van lite seriösare och göra om gubben lite mer. Symbol editor börjar bli lättare o lättare. Första gången tyckte jag det var omöjligt.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

ska nog spendera lite mer tid vid symbol editor än uppdrag tror jag.

Permalänk
Avstängd

Jag spelar jämt ihop med två andra och när dom inte kan lira brukar jag greja med sånt där.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Vilka vapen kör folk oftast med här på Swec??
Själv är jag faktiskt förtjust i första vapnet star (tyska g36) eller ett rejält sniper gevär med en snabb uzi som andra vapen:)

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Avstängd

Jag kör med OBIR, semi-auto rifle som lägger iväg 3-4 kulor varje gång du trycker. Jag har två slots i min som jag satt i Improved Riffling 3 och Hunting Sight 3. När jag når 15 i marksman så blir det även Extended Magazine 3. Och så har jag UZI som andra vapen ifall någon kommer nära. Sen har jag även alltid med mig en sub machine gun i bilen ifall det råkar bli trånga ytor.

Den du kör med (Star), den har jag haft en tid som andra vapen i bilen då med extended magazine 3 och två andra modifications som jag inte minns nu. Jag tycker den är fin den med.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonthan:

Vilka vapen kör folk oftast med här på Swec??
Själv är jag faktiskt förtjust i första vapnet star (tyska g36) eller ett rejält sniper gevär med en snabb uzi som andra vapen:)

Beror helt på din spelstid, personligen är jag en väldigt offensiv spelare och hamnar alltsom oftast i närstider och Colbyn passar mig perfekt.

Det kombinerar jag med ACT44, 'sniperpistolen' ifrån Armas. Riktigt bra distanspistol och kan ta ut en sniper utan problem om man spelar smart.

Permalänk
Medlem

glöm inte bort att det fortfarande är beta.

Visa signatur

Kort efter chocken knycker Alfons sågen ur "pappas" verktygslåda och det hela tar en ände med förskräckelse när han ett par timmar senare leker doktor med Milla.

Permalänk
Medlem

Jag kör med sr-15. Cj2 o hs1. Underbart allroundvapen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk
Medlem

Ni kan joina denna klan: Epic Hunters : http://epic-hunters.com/index.php

Jag finns på OBEYA EU1 med IG: Senton

Alla är välkommna.

Visa signatur

Gaming Rig

Permalänk
Medlem

Nu verkar dom äntligen ha löst threat level systemet, väldigt trevligt

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BananaFace:

Nu verkar dom äntligen ha löst threat level systemet, väldigt trevligt

Jo efter att har varit fast på silver 6 i säkert en månad så börjar jag sakta men säkert vandra uppåt. Guld 2 nu

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk
Medlem

Tycker faktiskt att spelet börjar ordna upp sig!

När dom får bort alla ryssar också och om dom balanserar vapnen lite mer och tillsist lyckas få bort den där lilla klicken med tydliga aimbottare så kommer spelet bli underbart

Btw så gick jag och spelpolarna upp till g4+ igår, det är kämpigt att fortsätta öka i threat dock, men det går. Man är tvungen att hålla en väldigt hög win/loose ratio

Permalänk
Avstängd

Snacka om min förvåning när jag kommer in och har ett guld sträck =).

Ryssarna har tagit över spelet totalt. Detta har jag aldrig varit med om tidigare:

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lakanman:

Snacka om min förvåning när jag kommer in och har ett guld sträck =).

Ryssarna har tagit över spelet totalt. Detta har jag aldrig varit med om tidigare:

http://www.visit.se/~lakan/ryssland.jpg

Fattar inte varför de inte kan få en egen server? :/

Ingen vill ha dem varken i sitt lag eller hos motståndarna.

Btw, bara jag som inte kan starta spelet? Vet att det är maintence men failar redan på launchern.

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk
Medlem
Skrivet av oskaaarn:

Fattar inte varför de inte kan få en egen server? :/

Ingen vill ha dem varken i sitt lag eller hos motståndarna.

Btw, bara jag som inte kan starta spelet? Vet att det är maintence men failar redan på launchern.

Dom ska få egen server i nästa update, så om någon vecka eller två

Permalänk
Medlem

Provat spelet idag och kan bara säga "fantastiskt". Jag är nog fortfarande i någon nybörjarvärld och jag vet inte hur mycket liv det finns i den riktiga men jag hoppas att detta spel blir stort (!).

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Avstängd

Tjena alla... hmm det är så att jag hämtar min dator imån ... och
hade tänk oo göra ett nytt försök att få igån APB reloaded att funka,
Kunde inte få den att funka innan...
Skulle uppskata om nån skulle förklara hur man gör

mvh panosz

Permalänk
Medlem

Du går in på Gamersfirst hemsida, laddar ner deras klient och när den är installerad startar du den och väljer download APB. Resten är automatiskt.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K

Permalänk
Medlem

Började spela det idag, riktigt kul faktiskt. En grej dock, går det inte att välja kön?
Jag menar man kan ju ställa in massor med saker på gubben men det verkar inte gå att välja kille/tjej.
Jag spelar som tjej nu, känns lite fjolligt XD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pie-or-paj:

Började spela det idag, riktigt kul faktiskt. En grej dock, går det inte att välja kön?
Jag menar man kan ju ställa in massor med saker på gubben men det verkar inte gå att välja kille/tjej.
Jag spelar som tjej nu, känns lite fjolligt XD

Jodå, du får välja avancerad konfigurering. Det som är standard är det enkla läget där nästan inget kan väljas.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hoppas på att Gamersfirst fixar stöd för Crossfire och SLI, har ni hört något om det grabbar?

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 930 @ 4,01Ghz Kylning: Corsair H100i Moderkort: ASUS P6T Deluxe v2 Internminne: Corsair 12GB Grafikkort: 2xEVGA GeForce GTX 780 SC ACX System Disk: Intel X25-M SSD 80GB G2 Hårddisk: 300GB WD VelociRaptor Chassi: Corsair Graphite 760T Arctic White Nätaggregat: Corsair HX 850W 80+ Ljudkort: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD Operativsystem: Windows 8.1 Pro Eyefinity: 3x23" Samsung S23A700D 120Hz

Permalänk
Medlem

Jag tycker APB är riktigt skoj att lira nu. Särskilt om man sitter med lite kompisar på skype samtidigt. Sen att man är premium skadar ju inte heller

Visa signatur

[Fractal Design Define R3] [ASUS P8Z77] [Intel i5-3570K@4.5GHz] [8 GB DDR3] [Crucial c300 SSD] [ATI 6970 CF]

Permalänk

Tycker det är riktigt roligt, har bara spelat i 2 dagar eller så men väldigt mycket action. Har dock inte fått witness grejjen att fungera (spelar snut) några tips på vad jag kan göra fel?

Permalänk
Medlem

Hej.
Hoppas nu ingen har missat erbjudandet på armas marketplace. Köper du något där senast den 20 september så får du tillbaka dina g1credits den 23e. Så handla på
Här finns mer info: http://forums.gamersfirst.com/index.php?showtopic=215420&st=0...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[Fractal Design Define R3] [ASUS P8Z77] [Intel i5-3570K@4.5GHz] [8 GB DDR3] [Crucial c300 SSD] [ATI 6970 CF]

Permalänk
Medlem

Jupp spenderade 3200 credits, synd att jag spenderade 2400 några dagar tidigare också

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Maxxade äntligen den sista bossen. Rating 195 ftw

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk
Medlem
Skrivet av oskaaarn:

Maxxade äntligen den sista bossen. Rating 195 ftw

Grattis

hur blir det med contact då? Finns det inget mer att låsa upp?

Vilken threat har du nu?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av L0bbe:

Grattis

hur blir det med contact då? Finns det inget mer att låsa upp?

Vilken threat har du nu?

Tack

Det ryktas om att "tier 5" kontakterna ska komma i Oktober. Då ska man bla kunna låsa upp "SWAT-gear".

Jag dingade gold 10 idag fast gick ner till 9 igen sen.

Nu när jag äntligen har vart gold 10 så äre lika bra att "dethreata" så att man kan lira med m8s

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk
Medlem

Hej

Är det någon mer än mej som har fått sin användare blockad utan anledning?
Jag gick in på ett social district , före jag ens hade valt spawnplats så var kontot blockat !

Om man frågar Gamersfirst supporten så man bara detta svar

"Thank you for contacting the APB Reloaded Customer Support Team! We appreciate you taking the time to contact us.

I regret to inform you that this account has been closed, as someone with access to this account was observed using third-party tool which violates our posted Terms of Service policy. This account will not be unblocked and all current/future tickets will be closed and no further action will be taken on this account.

I apologize for any frustration this may have caused and thank you for your understanding."

Dom kan inte ens komma med något bevis , för varför skulle jag betala för premium och ett permanent vapen , sen fuska....

Visa signatur

AMD Ryzen 3700X (PBO) - NH-U12A
MSI B450M MORTAR MAX
Ballistix Sport LT 32GB 3200MHz @ 3600 CL16 1,4v
Asus RX5700 Ref @ 1900/1820
Define Mini C - NF-A12x25