Permalänk
Medlem

Way Of The Shinobi

Hej.

Då jag tyckte min brors dator var lite ful och lät förskräckligt så tänkte jag att jag kunde unna han ett nytt chassi samt nytt nätagg då det gamla lät hemskt.

Ni får ursäkta dom dåliga bilderna för dom är tagna med mobil för jag har kameran hemma.

Chassi: Bitfenix Shinobi
Nätagg: Corsair TX 650w V2
CPU: Amd Phenom 2 x2 550
Minne: 4 GB Corsair XMS3
GPU: ASUS Radeon 5770 1 GB
HDD: Samsung Spinpoint F3 1 TB

Övrigt

Tangentbord: ACE Kuc 500
Mus: Ace Edge 3200
Skärm: BenQ GL2440

Mvh Robin

Way Of The Shinobi

Visa signatur

Sitter utan dator för tillfället :(

Permalänk
Medlem

shysst brorsa
även snyggt bygge, kanske kunde dölja kablarna lite mera?

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

shysst brorsa
även snyggt bygge, kanske kunde dölja kablarna lite mera?

Tack:)
Jag gjorde så gott jag kunde med kablarna men ska ta mig en riktig funderare på det då jag ska slänga in nytt grafikkort till han nu i dagarna.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Gillar verkligen looken på den lådan! Sjukt stilrent. Hade inte kunnat låta bli att modda hdd buren och vrida den så att hårddiskarna hamnar bakåt ist, de hade vart perfekt! Prova att sätt hårddiskarna längst ner, då kan du nog få till kablarna bättre!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av onYYx:

Gillar verkligen looken på den lådan! Sjukt stilrent. Hade inte kunnat låta bli att modda hdd buren och vrida den så att hårddiskarna hamnar bakåt ist, de hade vart perfekt! Prova att sätt hårddiskarna längst ner, då kan du nog få till kablarna bättre!

Ja lådan är verkligen snygg:) och för 495 kr så va jag bara tvungen att köpa det. Jag funderar också på att modda hdd buren men det är inget som jag orkar ta på mig just nu. Jag ska testa montera diskarna längst ner nu i dagarna när jag ska sätta in nytt grafikkort, tack för tipset:)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grasp247:

Ja lådan är verkligen snygg:) och för 495 kr så va jag bara tvungen att köpa det. Jag funderar också på att modda hdd buren men det är inget som jag orkar ta på mig just nu. Jag ska testa montera diskarna längst ner nu i dagarna när jag ska sätta in nytt grafikkort, tack för tipset:)

Härligt härligt! Glöm inte att knäppa mååånga bilder Blev själv sjukt sugen på den lådan!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av onYYx:

Härligt härligt! Glöm inte att knäppa mååånga bilder Blev själv sjukt sugen på den lådan!

det kommer bli mycket bilder om jag ska modda det, det lovar jag dock inget jag kommer ha tid med nu då jag inte har tillgång till verktyg

Visa signatur