Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Medlem

Toivo83: Du jobbar också såna där sköna tider. Jag kliver också upp 4:55 månd till fredag och jobbar från 06:00-16:00 månad-torsd fredagar är de bara halv dag på

Visa signatur

Stationär 1: Cooler Master Cosmos 1000,IntelCore Quad Q6600@2,40ghz,Raptor 74Gb, Win7 64bit, Gigabyte Ga-Ep Ds4, Ati Radeon HD 4870.

Stationär 2: Fractal Design Define XL, Intel Core I7 2600K@3.40GHZ, Intel 320 Series 80GB SSD,Noctua NH-U12P Win7 64bit, ASUS P8Z68-V PRO/GEN3, Asus Hd 6870.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flash01:

Toivo83: Du jobbar också såna där sköna tider. Jag kliver också upp 4:55 månd till fredag och jobbar från 06:00-16:00 månad-torsd fredagar är de bara halv dag på

halv dag? pfst, 100% betalt och 100% ledig ;P

Men visst är det skönt och jobba in timmar.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Jag jobbar med 7-16.00 ungefär. typ 1,½ lunch och raster inräknat
Fast ibland börjar vi lite tidigare eller jobbar över. vissa tar ut det i komp eller pengar eller 'går hem' tidigare någon annan dag så det jämnar ut sig.

Jobbar lite natt när det beger sig så ett par hundra komp timmar ska man nog fåihop rätt lätt nu framöver iaf.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Så gjorde jag förr. Men istället för att vara ledig på fredagar så jobbade jag på ett annat jobb fredagar. Så det blev 49timmar per vecka! Tyckte det var bra.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonazz:

Så gjorde jag förr. Men istället för att vara ledig på fredagar så jobbade jag på ett annat jobb fredagar. Så det blev 49timmar per vecka! Tyckte det var bra.

Föredrar faktiskt och vara ledig fredagar då jag har runt 5h körning enkelväg till jobbet.
Så att komma hem runt 22 tiden en torsdag är mycket roligare än 22 tiden en fredag sen åka tillbaka en söndag eftermiddag.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

typ 4k på ett nytt fönster åt helvete.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Hmm så roligt är de inte o jobba så man är tvungen o jobba 49 timmar per vecka =P

Visa signatur

Stationär 1: Cooler Master Cosmos 1000,IntelCore Quad Q6600@2,40ghz,Raptor 74Gb, Win7 64bit, Gigabyte Ga-Ep Ds4, Ati Radeon HD 4870.

Stationär 2: Fractal Design Define XL, Intel Core I7 2600K@3.40GHZ, Intel 320 Series 80GB SSD,Noctua NH-U12P Win7 64bit, ASUS P8Z68-V PRO/GEN3, Asus Hd 6870.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flash01:

Hmm så roligt är de inte o jobba så man är tvungen o jobba 49 timmar per vecka =P

Pfft, hade 92h förra veckan. Blir dubbel lön nästa månad

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk

dags o försöka somna lite iaf nudå... :'(
Mår verkligen skit. Kommer inte sova bra denna veckan heller... :'/

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem

fan satt och räknade på utgifterna man hade sådana onödiga.

So far brännt 900kr i Ljungby på diverse köp (kaffe,käka,lunch osv) helt i onödan då man kan koka kaffe själv och ha i termos.
Brännt 4800kr på andra diverse skit köp allt från app store , steam till små köp i affären som egentligen inte behövs.
+ lite tankningar till bilen.

Snacka om att man fick hjärtklappningar.....svårt och tro när man bara drar kortet och trycker in pinkoden.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Kikade precis på sista avsnittet av That '70s Show.. Kändes lite sorgligt faktiskt

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c, Triangle Elara LN-01A.

Permalänk

NFL matchdag idag. Ååh, söndagar är härliga

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

fan satt och räknade på utgifterna man hade sådana onödiga.

So far brännt 900kr i Ljungby på diverse köp (kaffe,käka,lunch osv) helt i onödan då man kan koka kaffe själv och ha i termos.
Brännt 4800kr på andra diverse skit köp allt från app store , steam till små köp i affären som egentligen inte behövs.
+ lite tankningar till bilen.

Snacka om att man fick hjärtklappningar.....svårt och tro när man bara drar kortet och trycker in pinkoden.

Det är ganska imponerande hur allt blir mycket när man lägger ihop det.. Upptäckte själv idag att jag bränt ~25 000 på datordelar från inet på snart två år...

Permalänk
Medlem

Prov i persondatorer på onsdag, prov i matte på onsdag. Redovisa historiauppgift på torsdag. Prov i matte på fredag, prov i fysik på fredag. Lämna in uppgift om realismen på fredag.
Fullt upp denna vecka... Suck!

Edit: Och eventuellt panikorganisera ett halloweendisco på fredagkväll för småbarn samt ställa upp som DJ då...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av SkorutansteN:

Det är ganska imponerande hur allt blir mycket när man lägger ihop det.. Upptäckte själv idag att jag bränt ~25 000 på datordelar från inet på snart två år...

Nu: ett känsloutlopp;
JAG ÄR KÄR.

Små summorna är dom farliga summorna.
Räknade ut för ett bra tag sen att man spenderat i snitt 20k 25k vardera hos fem butiker.
Känns inte bra att ta upp det för kärringen haha

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Små summorna är dom farliga summorna.
Räknade ut för ett bra tag sen att man spenderat i snitt 20k 25k vardera hos fem butiker.
Känns inte bra att ta upp det för kärringen haha

Woow, det är imponerande! Vad jobbar du med?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av SkorutansteN:

Woow, det är imponerande! Vad jobbar du med?

Skickades från m.sweclockers.com

Jobbar som svetsare

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Jobbar som svetsare

Haha jahaja de förklarar allt!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ibland så kan jag inte låta bli att undra om dom verkligen driver med en.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

Skithelg som vanligt, inte gjort något vettigt utan bara degat..

Skrivet av liv&helvete:

http://img194.imageshack.us/img194/9036/eggmaxi.jpg

Ibland så kan jag inte låta bli att undra om dom verkligen driver med en.

"Saltpåse medföljer", det här med att koka ägg är en väldigt svår konst att behärska..

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lopphunden:

Skithelg som vanligt, inte gjort något vettigt utan bara degat..

"Saltpåse medföljer", det här med att koka ägg är en väldigt svår konst att behärska..

Ja, det verkar då inte bättre. Helt vansinnet. Vi blir då tamifan bara latare och latare.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Fast det är ju faktiskt ett vettigt mellanmål. Jämför man med t.ex risifrutti eller någon töntig drickyoghurt tar jag mycket hellre färdigkokta och skalade ägg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olegh:

Fast det är ju faktiskt ett vettigt mellanmål. Jämför man med t.ex risifrutti eller någon töntig drickyoghurt tar jag mycket hellre färdigkokta och skalade ägg.

Ja, det ska väl vara det då. Men har man inte tid att koka ett par ägg i 7-8 minuter så är det kanske dags att se över vad man gör med sin tid på dygnet.

Om du frågar mig.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lopphunden:

Skithelg som vanligt, inte gjort något vettigt utan bara degat..
..

jag stödjer din kamp emot folk som inte slackar!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Uscha vilken jobbig natt. Drömde om discot som jag eventuellt ska vara DJ på på fredag. Först så kom det inge folk, sedan så fanns det ingen musik att spela och allt blev bara kaos. Sedan började en av förstärkarna att brinna. Och efter det så vaknade man som tur var...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Damn, kallt ute! Fick skrapa rutorna när jag skulle köra farsan till tåget, snart dax att slänga på vinterdäcken

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Damn, kallt ute! Fick skrapa rutorna när jag skulle köra farsan till tåget, snart dax att slänga på vinterdäcken

Här har det suttit vinterdäck på bilarna i någon vecka nu

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

RIP Marco Simoncelli Du fick aldrig chansen att bli den världsmästare jag vet att du blivit en dag.

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller" - Super Mario

Permalänk
Medlem

Yee! Köpte precis flygbiljett till Nya Zeeland och Australien:D

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av akka:

Yee! Köpte precis flygbiljett till Nya Zeeland och Australien:D

Avundsjuuuuk!!!!!!

Vart i NZ ska du?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare