Permalänk
Medlem
Skrivet av Utti:

Som någon tidigare redan sagt, jag landar för att REPARERA för att FORTSÄTTA använda min helikopter, ja, MIN helikopter. Jag tog den, jag flyger den, tills jag beslutar att ge bort den / jag dör.

Nej, så länge folk är snälla och låter dig ha den. Viss skillnad. Ville DICE att man skulle kunnat paxa ett fordon så hade de fixat så att man kunde reparera utan låta andra hoppa in i den (t.ex. genom att kunna göra ett fordon private, så att ingen från en annan squad kan hoppa in i ett fordon som någon som sitter i har flaggat som private). Så jag fortsätter glatt, och helt utan dåligt samvete, att ta tomma fordon.

Spelar jag på en server med riktigt lagspel är det såklart en annan femma, men så länge det är var och en för sig så tycker jag bara sådant här är löjligt. (Och spelar sedermera inte på servrar med sådana regler)

Permalänk
Medlem

Orutinerat utan dess like, jag hade utan att tänka mig för en andra gång skjutit personen som stal min helikopter med motiveringen att han såg bättre ut död.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorgo_:

Det är ett jävla spel... ffs!
Detta är inte en sak som händer 9 gånger av 10. Så varför ens bry sig?
Det är som sagt ett förbannat jävla spel. Ta det inte på så stort allvar!

Ps: Jo, jag spelar också BF3 jävligt mkt och stör mig på det, men wtf?.. Vem pallar lägga ner sådan energi egentligen?

Överreagera mycket? Jag la upp tråden som en diskussion vad som var rätt eller fel, inget pajkastande.

Visa signatur

/ Uttifanten