Vad retar ni er mest på i BF3?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozric:

Snipers. Laget med minst snipers vinner. Varför fattar inte folk att sniperkittet är värdelöst på alla sätt för laget. Spelar man mycket som sniper måste det spegla personligheten irl, feg, egoistisk, lågbegåvad mm.

Jag spelar nog sniper 90% utav min speltid. Och du har nog helt rätt.

Visa signatur

Dator1: Antec P182 • Intel Q9450 • 8800GTS 512 • 4*2GB 6400 DDR2 • Striker II Formula • Logitech G11

Dator 2: Define R3 • I7 2600K • GTX780 DC2 • 2*4GB RAM • Asus P8P67 • Steelseries 6Gv2 • Logitech G400s • Sennheiser G4ME PC360

Permalänk
Medlem

Serverar med !Punish-funktion. Man sitter i en tank och skjuter på en fiendetank, den andra tanken brinner och fienden har hoppat ut. Då kommer en "teammate" fram och ska ta tanken. Hinner inte utan tanken sprängs i ansiktet på honom. Han dör, jag "tkar" honom, han punishar mig. Jag menar, va fan..?
Eller liknande när en supportkille ska fram och c4 en tank när det står 4st engineers och skjuter raketer på tanken. Pucko.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ozric:

Snipers. Laget med minst snipers vinner. Varför fattar inte folk att sniperkittet är värdelöst på alla sätt för laget. Spelar man mycket som sniper måste det spegla personligheten irl, feg, egoistisk, lågbegåvad mm.

Kunde inte sagt det bättre, snipers är spelets lågliv och den svagaste punkten. Det mest patetiska måste ju vara i Conquest när ens lag inte har några flaggor och blir dominerat, och vissa fortsätter snipa istället för att hjälpa laget. Ingen med ålder (eller IQ för den delen) högre än 12 kan ju spela på det viset..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qrush:

Håller med dig till viss del, speciellt när det ligger 4-5 stycken uppe på tak utan möjlighet att ens täcka MCOM.

Jag själv föredrar en mer aggressiv stil som sniper med 4x siktet och magnum. Är ju dock inte den som ligger utan vill alltid vara först, faktiskt så man får MYCKET kills och poäng. Man får mindre om man är den där fega typen som låter alla andra gå först.

Jag testade att köra scout ganska många timmar i helgen. Min plan var att helt enkelt ta mig in bakom fiendens linjer, placera mobile spawns och med hjälp av squad:en plocka hem flagg. Jag skippade prickskyttegeväret helt och körde ljuddämpad PDW och en G18 som backup. Det fungerade ypperligt trots att det var randomfolk i squaden och således ingen voice chat.

Jag lyckades även sätta upp ett par fina Soflams, med riktning från motståndarlagets sida och mot vår bas. På så vis var de inte helt synliga för alla fiender som var på fronten och fick vara kvar orörda längre än vanligt.

Jag fick betydligt bättre K/D-ratio än vad jag annars brukar få, samt att jag troligtvis gjorde större nytta för laget också.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk

Att vissa rörelser är så långsamma, när man känner att man skulle göra vissa saker snabbare IRL kan man känna en enorm frustration och då speciellt om man blir skjuten p.g.a detta

Visa signatur

i5 2300
8 GB 1333
XFX HD 6870 1 GB
Cooler master silent pro 500w
Cooler master 690 II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flopper:

Noob anpassat konsoll spel som dice borde skämmas att ens släppa.
fy fan hur eländigt de har gjort spelet.
de borde ställas upp offentligt och folk skulle kunna kasta ruttna tomater och ägg på dem.

Nu överdriver du kanske lite ändå, testat MW3? Påståendet passar bättre där.

Visa signatur

Asus X570-F, Ryzen 5800X3D, ROG Strix 3090 OC, G.Skill 32GB 3600MHz CL14, 980Pro 2x1TB, Dark Power Pro 12 1200W, ROG Strix XG27AQM

Permalänk
Medlem

Två saker som stör mig i BF3:

1. RPG på infantry
2. Noobtubing

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk

- När jag har ett flygplan och jagas av ett fiende plan, så lyckas han tamefan följa efter mig hur jävla snett, snurrande och loopande jag flyger och skjuta ner mig med kulspruta. Hur fan kan har följa efter mig?
- Recons med halvautomat sniper.
- Personer som tror att det vinner genom att sitta och campa med sniper. Kör nu bara "No-sniper"-banor

Visa signatur
Permalänk
Entusiast
Skrivet av Cooling23:

Två saker som stör mig i BF3:

1. RPG på infantry
2. Noobtubing

Japp, de har lyckats göra noobtube nästan lika bra som i MW2...

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Qrush:

Håller med dig till viss del, speciellt när det ligger 4-5 stycken uppe på tak utan möjlighet att ens täcka MCOM.

Jag själv föredrar en mer aggressiv stil som sniper med 4x siktet och magnum. Är ju dock inte den som ligger utan vill alltid vara först, faktiskt så man får MYCKET kills och poäng. Man får mindre om man är den där fega typen som låter alla andra gå först.

Dock så behöver vi SOFLAM/spoting (stavning?) om jawalin ska fungera som den ska. Sjukt jobbigt när man inte kan låsa på någon under en hel runda.

Som andra har sagt jag hatar iPunish funktionen då den missbrukas. När en idiot hoppar in framför sikten när man skjuter automateld för att sedan punisha blir man kanska galen. Lyckades även plocka ner ett helt hus med jawalin när pansarvagnen gömde sig och misilen krockade med väggen i stället. Det resulterade i 3 tk....

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk

Finner det mkt intressant med bland annat temat "camping". Vet alla HUR man SKA agerar när man är sniper?...ja..ligg still..skymd..och vänta...vänta...vänta....Om man eftersträvar hög realistisk spel, så gäller det helheten, hur man spelar och hur man upplever. Jag hävdar snarare att merparten av dem som spelar är rena kamikaze-wanabees, stort brist på samarbete och är extremt trigger-happy. Springer du kring rent ostrategiskt som en yr höna, ja räkna då med att dö på ett eller annat sätt, mer eller mindre omgående.

Visa signatur

NZXT H2 Vit, ASUS Sabertooth P67 B3, i7-2600K Processor @ 4.43Ghz, Corsair Vengeance DDR3 @ 1648MHz 16GB CL9, Corsair SSD Force Series GT 120GB , Seagate Barracuda® 7200 1TB, Corsair AX 850W PSU ATX 12V V2.31, 80 Plus Gold Modular, PowerColor Radeon HD 6990 4GB GDDR5 @ 880/1500Mhz, CoolIT ECO C240 A.L.C. CPU Kylare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kebabhyvlarn:

- När jag har ett flygplan och jagas av ett fiende plan, så lyckas han tamefan följa efter mig hur jävla snett, snurrande och loopande jag flyger och skjuta ner mig med kulspruta. Hur fan kan har följa efter mig?
- Recons med halvautomat sniper.
- Personer som tror att det vinner genom att sitta och campa med sniper. Kör nu bara "No-sniper"-banor

Hehe, recons med halvautomat, jag kör alltid m39+acog+grip+laser så att jag kan spela hyfsat aggressivt då jag för en gångs skull kör recon. Brukar hålla mig till engineer och assault.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jarlstrale:

Finner det mkt intressant med bland annat temat "camping". Vet alla HUR man SKA agerar när man är sniper?...ja..ligg still..skymd..och vänta...vänta...vänta....Om man eftersträvar hög realistisk spel, så gäller det helheten, hur man spelar och hur man upplever. Jag hävdar snarare att merparten av dem som spelar är rena kamikaze-wanabees, stort brist på samarbete och är extremt trigger-happy. Springer du kring rent ostrategiskt som en yr höna, ja räkna då med att dö på ett eller annat sätt, mer eller mindre omgående.

Oj, kröp fram en sur campare nu. Det bästa sättet att förlora i bf3 är att ha en bunt idoter som ligger i buskar och försöker göra 900m headshots för att dom är så 1337.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SmOOthy:

Dock så behöver vi SOFLAM/spoting (stavning?) om jawalin ska fungera som den ska. Sjukt jobbigt när man inte kan låsa på någon under en hel runda.

Dock så är det kanske som bäst en av tio Recons som använder soflams. Spotting är överlägset bäst med den flygande botten, som du dessutom kan köra även nära fronten. (Kör botten nån gång per minut och avancera där emellan när du spottat allt framför).

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk

Alla som har någon erfarenhet/utbildning (i verkligenheten), agående det ni pratar om, räcker upp handen nu? Självklart kommer ni bli nerskjutna när ni flyger, om den som följer efter har bättre förutsättningar att träffa, p.g.a. att han förmodligen analyserat HUR han ska flyga för att öka sin träffsäkerhet. De flesta som kallar snipers för camper, kan ni då förklarar för mig (som tydligen inte vet bättre), hur man ska spela rent strategiskt med Recon?

Visa signatur

NZXT H2 Vit, ASUS Sabertooth P67 B3, i7-2600K Processor @ 4.43Ghz, Corsair Vengeance DDR3 @ 1648MHz 16GB CL9, Corsair SSD Force Series GT 120GB , Seagate Barracuda® 7200 1TB, Corsair AX 850W PSU ATX 12V V2.31, 80 Plus Gold Modular, PowerColor Radeon HD 6990 4GB GDDR5 @ 880/1500Mhz, CoolIT ECO C240 A.L.C. CPU Kylare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jarlstrale:

Finner det mkt intressant med bland annat temat "camping". Vet alla HUR man SKA agerar när man är sniper?...ja..ligg still..skymd..och vänta...vänta...vänta....Om man eftersträvar hög realistisk spel, så gäller det helheten, hur man spelar och hur man upplever. Jag hävdar snarare att merparten av dem som spelar är rena kamikaze-wanabees, stort brist på samarbete och är extremt trigger-happy. Springer du kring rent ostrategiskt som en yr höna, ja räkna då med att dö på ett eller annat sätt, mer eller mindre omgående.

Ja - bristen på samarbete... Har de senaste dagarna när jag gett mig på att lira recon (ja, jag är sämst på det) fått slut på ammo och hittar inga ammolådor. Kul.

Kommer att börja spawna som det som behövs - märker man att det är många snipers eller tanks på det egna laget kan man ju spawna som något annat och försöka fylla luckorna. Ser man att någon på det egna laget lagar sin tank och behöver skydd kör man ju upp sin egen emellan honom och FI för att täcka.

Sen har vi ju förutom Kamikaze-stilen bland fotsoldaterna - folk som verkligen gått in för det där med Kamikaze med sina flygplan och planterar dom i backen lite här och där...

Visa signatur

i7-8700k | ASUS ROG Strix Z370-F Gaming | 2x8+2x16GB Corsair Vengeance LPX 3200 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Samsung 860 EVO 1TB | WD Black SN850 1TB | Intel 660p 2TB | Crucial MX500 4TB | Noctua NH-U14S | Fractal Design North | Seasonic Focus Plus Gold 650FX | ASUS Xonar Essence STX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jarlstrale:

Alla som har någon erfarenhet/utbildning (i verkligenheten), agående det ni pratar om, räcker upp handen nu? Självklart kommer ni bli nerskjutna när ni flyger, om den som följer efter har bättre förutsättningar att träffa, p.g.a. att han förmodligen analyserat HUR han ska flyga för att öka sin träffsäkerhet. De flesta som kallar snipers för camper, kan ni då förklarar för mig (som tydligen inte vet bättre), hur man ska spela rent strategiskt med Recon?

För det första, BF3 är inte verkligheten. I verkligheten skulle jag också försöka undvika att bli dödad i den mån det vore möjligt. I BF3 är det inte hela världen att dö, det är bara att starta på nytt. Man kan alltså ta lite högre risker för att plocka kontrollpunkter. Inte för att jag är något vidare på spanarklassen men jag skulle vilja att mina spanarkamrater jobbar hårt på att få upp startpunkter bakom fiendernas linjer och markera mål med laser så att ingenjörerna med Javelin kan göra sitt jobb. Skulle de sedan skjuta ner en eller annan fiende är det en bonus.

Jag vill inte att de ligger på någon kulle för att försöka få långa skott att träffa huvudet på fienderna bara för att de är rädda att dö.

Visa signatur

Ridbyxan på Steam.

Permalänk
Skrivet av Jarlstrale:

Alla som har någon erfarenhet/utbildning (i verkligenheten), agående det ni pratar om, räcker upp handen nu? Självklart kommer ni bli nerskjutna när ni flyger, om den som följer efter har bättre förutsättningar att träffa, p.g.a. att han förmodligen analyserat HUR han ska flyga för att öka sin träffsäkerhet. De flesta som kallar snipers för camper, kan ni då förklarar för mig (som tydligen inte vet bättre), hur man ska spela rent strategiskt med Recon?

Skillnaden är att i verkligheten respawnar man inte och där kan det vara lönsamt att ligga som sniper i en o-plats en vecka och bajsa och äta på samma ställe för att slå ut en nyckelperson vilket det knappast är i BF.

Edit, vad jag menar är att strategiska liknelser inte funkar, däremot blir jag irriterad på andra brister i realism som vapeneffekt och långsamma rörelser m.m.

Visa signatur

i5 2300
8 GB 1333
XFX HD 6870 1 GB
Cooler master silent pro 500w
Cooler master 690 II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jarlstrale:

Finner det mkt intressant med bland annat temat "camping". Vet alla HUR man SKA agerar när man är sniper?...ja..ligg still..skymd..och vänta...vänta...vänta....Om man eftersträvar hög realistisk spel, så gäller det helheten, hur man spelar och hur man upplever. Jag hävdar snarare att merparten av dem som spelar är rena kamikaze-wanabees, stort brist på samarbete och är extremt trigger-happy. Springer du kring rent ostrategiskt som en yr höna, ja räkna då med att dö på ett eller annat sätt, mer eller mindre omgående.

Gillar man realism så ska man inte spela BF3 för det är ungefär lika realistiskt som quake, dvs inte någonstans.
Finns bara ett mål med spelet och det är att vinna, vinner du genom att vara "kamikaze-wannabe" så är det helt enkelt det korrekta sättet att spela i just den situationen.

Ligger du still och spelar som du vill, dvs campar, ja då får du räkna med att folk blir irriterade eftersom du inte spelar för att vinna.

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sca:

För det första, BF3 är inte verkligheten. I verkligheten skulle jag också försöka undvika att bli dödad i den mån det vore möjligt. I BF3 är det inte hela världen att dö, det är bara att starta på nytt. Man kan alltså ta lite högre risker för att plocka kontrollpunkter. Inte för att jag är något vidare på spanarklassen men jag skulle vilja att mina spanarkamrater jobbar hårt på att få upp startpunkter bakom fiendernas linjer och markera mål med laser så att ingenjörerna med Javelin kan göra sitt jobb. Skulle de sedan skjuta ner en eller annan fiende är det en bonus.

Jag vill inte att de ligger på någon kulle för att försöka få långa skott att träffa huvudet på fienderna bara för att de är rädda att dö.

Probelemet är ju ofta att även om man har en SOFLAM uppe en hel runda så är det sällan någon utnyttjar det. När jag ligger och campar.

Har jag oftast SOFLAM stående uppe, och brukar aktivt spotta med den då och då under matchen. Inte ofta jag ser någon som utnyttjar detta.

Jag använder Q knappen betydligt oftare än jag använder LMB. (tyvärr är spotassist inte en stat som syns någonstans)

Visa signatur

Dator1: Antec P182 • Intel Q9450 • 8800GTS 512 • 4*2GB 6400 DDR2 • Striker II Formula • Logitech G11

Dator 2: Define R3 • I7 2600K • GTX780 DC2 • 2*4GB RAM • Asus P8P67 • Steelseries 6Gv2 • Logitech G400s • Sennheiser G4ME PC360

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jarlstrale:

Alla som har någon erfarenhet/utbildning (i verkligenheten), agående det ni pratar om, räcker upp handen nu? De flesta som kallar snipers för camper, kan ni då förklarar för mig (som tydligen inte vet bättre), hur man ska spela rent strategiskt med Recon?

o/
Hårda tider i Boden, värnplikt. Med bl.a. lite djupare utbildning i olika sorters militära förband och hur de arbetar, arsenal, fordon osv; dels våra egna, men även fiendens.

Recon är lika mycket i stil med Pansarbataljonens spanpluton som Artilleribataljonens Eldledare i min värld. Eventuella prickskyttars funktion är att plocka ut särskilda mål så som högre befäl.

Spanarna arbetar bakom fiendens linjer. Eldledarna likaså alternativt i ingenmansland för att hitta lämpliga artillerimål.

Prickskyttarnas funktion är således hyffsat begränsad ur det perspektivet, då det förutom i hardcore, inte finns någon allmänt viktigare spelare än någon av de övriga. Eldledare och Spanare finns det dock funktioner för - mobile spawn, soflams och spaningsbot.

Tyvärr är det mycket sällan man ser folk använda Recon-klassens mest kraftfulla funktioner.
En Recon med ett semiautomatiskt gevär gör sig bra även långt fram tillsammans med andra infanterister. T.ex. är de utmärkta för att snabbt plocka ut fiendens prickskyttar när man börjar närma sig kort till mediumavstånd.

Skrivet av Micke O:

Sen har vi ju förutom Kamikaze-stilen bland fotsoldaterna - folk som verkligen gått in för det där med Kamikaze med sina flygplan och planterar dom i backen lite här och där...

De gånger jag medvetet kraschar i backen på fiendetanks eller soldater så är det för att jag antingen brinner och ändå kommer dö snart, eller så har jag helt enkelt kanske överkompenserat för mycket när jag försöker ta ut ett mål som rör sig snabbt. Det var dock mer såna krascher de första timmarna jag spenderade i flygplan.

Skrivet av Engman78:

Probelemet är ju ofta att även om man har en SOFLAM uppe en hel runda så är det sällan någon utnyttjar det. När jag ligger och campar.

Har jag oftast SOFLAM stående uppe, och brukar aktivt spotta med den då och då under matchen. Inte ofta jag ser någon som utnyttjar detta.

Jag använder Q knappen betydligt oftare än jag använder LMB. (tyvärr är spotassist inte en stat som syns någonstans)

Om jag ser att vårt lag har soflams uppe så byter jag mer än gärna till Javelin. Vet dock många gånger då jag helt missat att vi haft en. Själv brukar jag använda teamchat för att meddela att en soflam sitter uppe samt i vilken riktning. Det brukar vara uppskattat

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightcrawl:

o/
Trim...
Om jag ser att vårt lag har soflams uppe så byter jag mer än gärna till Javelin. Vet dock många gånger då jag helt missat att vi haft en. Själv brukar jag använda teamchat för att meddela att en soflam sitter uppe samt i vilken riktning. Det brukar vara uppskattat

Teamchat använder jag när ställt upp SOFLAM. Tyvärr alltför ofta utan resultat.

Visa signatur

Dator1: Antec P182 • Intel Q9450 • 8800GTS 512 • 4*2GB 6400 DDR2 • Striker II Formula • Logitech G11

Dator 2: Define R3 • I7 2600K • GTX780 DC2 • 2*4GB RAM • Asus P8P67 • Steelseries 6Gv2 • Logitech G400s • Sennheiser G4ME PC360

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Är så sjukt förbannad... Har precis kommit till insikt vad som stör mig så innihelvete! Spelet är byggt för att campa! Lämnade precis en match i ren vanmakt! Dessa jävla animeringar, bla. till och från prone, gör att man inte har en chans att kunna sikta tillräckligt fort! Ett annat exempel är att jag såg en snubbe och skulle hoppa för att sedan skjuta ner honom men då gör den satans animeringen/hoppsekvensen att jag inte hinner få upp bösshelvetet i tid. Drog igång BF2 för att jämföra, där kan man röra sig obehindrat och i princip skjuta direkt. DICE kan suga min jävla ***

Att det dessutom finns 300 andra grejer som fullständigt skjuter detta skiten i sank behöver jag inte ens nämna....

Dessutom önskar jag att alla jävla recensenter hade haft stake nog att kritisera spelhelvetet. Har i princip inte läst något negativt om BF3 från någon recensent?!? Jämför man då med alla som köpt och spelar spelet så ser det ju inte så jävla glatt ut...

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/...

Den snubben kritiserar Bf3 men sen så är det svårt att hitta någonting han inte kritiserar.
Sen tar han inte upp så mycket om multiplayer...mer än att det är repetitivt, men det är skönt att höra någon som tar upp en del av de mindre smarta sakerna i spelet.

Permalänk

får ja fråga vad som är så jobbigt med rpg på infanteri och så kallade "noob-tubes", är det overkligt med sånna vapen eller?
ja menar i verkligheten gör de stor skada så varför ska de inte göra de i spelet?

jag förstår frustrationen av att dö av nåt som känns random, men jag tycker verkligen att "restricta" vapen är värre

Visa signatur

Define R4 - Msi G45 Z87 - 4670k (4.2ghz) - Be Quiet Dark Rock 2 - 16GB Vengeance 1600mhz - MSI GTX760 - Tesla R2 650W - Asus 24" 144hz 1ms

Permalänk

HATAR att man inte kommer åt startmenyn när man är död.

Det är just i det tillfället man vill kunna hoppa över till andra laget om man har en polare där eller något, men då måste man sitta och vänta på att man dött "klart".

Jag tröttnar ganska fort om jag dör gång på gång och vill då stänga av spelet men kommer inte då åt startmenyn och välja Quit Game, så nu kör jag med ALT F4 istället.

Visa signatur

Intel I5 2500K - Nvidia GTX 570 - Corsair Vengeance 8GB - Asus P8Z68-V - Corsair Force 3

Permalänk
Skrivet av Pennybridgarn:

får ja fråga vad som är så jobbigt med rpg på infanteri och så kallade "noob-tubes", är det overkligt med sånna vapen eller?
ja menar i verkligheten gör de stor skada så varför ska de inte göra de i spelet?

jag förstår frustrationen av att dö av nåt som känns random, men jag tycker verkligen att "restricta" vapen är värre

Du har inte helt fel, men i verkligheten tror jag inte dom används inomhus, och inte heller typ 10 man står och spam skjuter mot tex: en trapp som i Metro.
Det borde vara en limit på noob-tuben så man max kan få 2skott och inte kunna resupplya, utan man får nya när man lever upp nästa gång eller något.

Visa signatur

Intel I5 2500K - Nvidia GTX 570 - Corsair Vengeance 8GB - Asus P8Z68-V - Corsair Force 3

Permalänk
Avstängd

Det mest värdelösa med BF3 är alla värdelösa personer som tror dom kan spela det. RPG,M320 samt Mortar. Efterblivna Teris spelare som försöker spela BF men failar totalt! Dessa fjantar borde bannas för gott!

Och jag menar allvar! Finns inget mer irriterande än idioter som spammar granater kors och tvärs bara för att dom inte träffar med något annat.Det finns ett mönster och det är just dessa vapen nollorna använder mest.Samt sitter i ett pansarfordon när dom får tillgång till dessa

Hoppas slippa se dessa noobianer en vacker dag!

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.

Permalänk
Skrivet av Smeten Benhård:

Du har inte helt fel, men i verkligheten tror jag inte dom används inomhus, och inte heller typ 10 man står och spam skjuter mot tex: en trapp som i Metro.
Det borde vara en limit på noob-tuben så man max kan få 2skott och inte kunna resupplya, utan man får nya när man lever upp nästa gång eller något.

skönt o prata med en förståndig ^^ en limit per lag tycker jag skulle vara det bästa, och då med alla sorts sprängvapen, exklusive granater.
men som ja sa tidigare, att köra restrictions på vapen är bara dåligt.

Visa signatur

Define R4 - Msi G45 Z87 - 4670k (4.2ghz) - Be Quiet Dark Rock 2 - 16GB Vengeance 1600mhz - MSI GTX760 - Tesla R2 650W - Asus 24" 144hz 1ms

Permalänk
Medlem

Stör mig på killcam, folk som inte droppar ammo/medpack och på folk som anser att RPG > M320.