Följ Black Week på SweClockers

Tomb of jewelcrafting/blacksmithing?

Permalänk

Tomb of jewelcrafting/blacksmithing?

Halloj, ngn som vet när dessa börjar droppa? Har inte hittat en enda, är nu i slutet av act III nightmare, kör som DH, lvl 47. Har levlat upp mina artisaner så långt det går nu utan att behöva dessa tombs.

Permalänk
Medlem
Skrivet av niklassthlm:

Halloj, ngn som vet när dessa börjar droppa? Har inte hittat en enda, är nu i slutet av act III nightmare, kör som DH, lvl 47. Har levlat upp mina artisaner så långt det går nu utan att behöva dessa tombs.

Dom droppar för mig HELA tiden, ACT II på ANDRA svårighetsgraden... nått mysko om du inte fått någon ännu :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av macroy:

Dom droppar för mig HELA tiden, ACT II på ANDRA svårighetsgraden... nått mysko om du inte fått någon ännu :S

Öhm nej? Tomes droppar väl ändå i Hell och pages droppas i Nightmare? Och Nightmare är ju så klart andra svårighetsgraden.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av macroy:

Nej det är pages som droppar på "andra" (Nightmare) svårighetsgraden.

Tombs börjar droppa i Hell.

Visa signatur

AMD R7 5800X | MSI MPG B550 GAMING PLUS | HyperX Fury Black RGB 32GB | EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA | Corsair RM750X V2 | Corsair iCUE 4000X RGB | Asus Rog Swift PG279Q | Windows 10

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av niklassthlm:

dom droppas i hell.

Permalänk
Inaktiv

Stor skillnad på tomb och tome. Gravstenar hittar du på första akten, men TOMES får du på TREDJE svårighetsgraden (Hell) - i alla akter.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

ah, felstavning bara, Tomes är det som frågan avser

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segas:

Stor skillnad på tomb och tome. Gravstenar hittar du på första akten, men TOMES får du på TREDJE svårighetsgraden (Hell) - i alla akter.

Ska du märka ord så kan du ju se till att göra rätt själv, tomb betyder inte gravsten.

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Enity:

Ska du märka ord så kan du ju se till att göra rätt själv, tomb betyder inte gravsten.

Bah, jag vet...råkade skicka innan jag hann redigera bort "sten".