Antivirus till android 4.0 galaxy s3

Permalänk

Antivirus till android 4.0 galaxy s3

Jag skulle vilja veta om det finns några gratis antivirus till android 4.0, med samsungs galaxy s3.

Tack för förslag/information

octanitrocubane

Visa signatur

ASUS Crosshair Hero VII Wifi | R7 3700X| ASUS STRIX DCU III GTX980TI| 32 GB DDR4 3200MHz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av danielmw2:

Jag skulle vilja veta om det finns några gratis antivirus till android 4.0, med samsungs galaxy s3.

Tack för förslag/information

octanitrocubane

Kör själv avast! Mobile Security till min blå galax, gratis såklart!

Visa signatur

Corsair Graphite 600T | Intel core 2 Quad Q9550 | EVGA Geforce GTX 580 SC | Gigabyte GA-EP45-DS4 | 8GB RAM | SSD Kingston V-series 128GB | HDD 2TB | Corsair TX750W

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Jakob O:

Kör själv avast! Mobile Security till min blå galax, gratis såklart!

Tänkte snart skaffa en Galaxy S3 och är ganska ny på smartphones och jag trodde inte att man behövde virusskydd till dom?! Hur viktigt är det?

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Skrivet av Sisyfos:

Tänkte snart skaffa en Galaxy S3 och är ganska ny på smartphones och jag trodde inte att man behövde virusskydd till dom?! Hur viktigt är det?

Det finns tyvärr virus för det mesta, inkluderande android. Hur viktigt det är får man själv avgöra, men jag vill helst vara på den säkra sidan

Visa signatur

ASUS Crosshair Hero VII Wifi | R7 3700X| ASUS STRIX DCU III GTX980TI| 32 GB DDR4 3200MHz |

Permalänk
Skrivet av Jakob O:

Kör själv avast! Mobile Security till min blå galax, gratis såklart!

Tack så mycket, antar att det bara är att lada ned från deras hemsida?

Visa signatur

ASUS Crosshair Hero VII Wifi | R7 3700X| ASUS STRIX DCU III GTX980TI| 32 GB DDR4 3200MHz |

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av danielmw2:

Tack så mycket, antar att det bara är att lada ned från deras hemsida?

Från Google Play ja!

Avast mobile security och deras Anti-theft (Rootad installation) är perfekt.
Själv använder jag baar AT och inte paketet mobile security.