Planetside 2. Svensk/Norsk Outfit ( AocG)
Då vart betan över och alla sitter i mer eller mindre stor tristess och väntar på tisdag. Väntar du också? Kanske vill du skala upp ditt spel lite och få spela med en stor outfit istället för att bara springa runt ensam och köra i nya squads varje dag? Om så är fallet så tycker jag ni ska ta en titt på vårt community.
Vad är vi I planetside 2 då? Vi kommer att köra TR ( Terran Republic) efter en röstning på vårt forum. Gällande i spelet så lägger vi både fokus på att ha kul men också att vinna. Vi kommer antagligen köra en hel del galna taktiker och roliga moves som kommer få våra fiender att bli konfunderande.
Vi Kör på EU-Servern "Miller"
Utan att tråka ut er allt för mycket så kan jag kort beskriva oss som ett multigaming community som har spelat allt från Darkfall, Rift, SWTOR till BF3, LoL, HoN mm. Vi har ungefär 150 aktiva medlemmar i nuläget och vi har en stark gemenskap. Vi kör hårt på den sociala biten och vi har 2 stycken IRL träffar om året som alltid brukar uppskattas . Vi har även ett samarbete med Paradox och Greenmangaming.
Om detta låter om ens lite intressant så tycker jag att ni bör kolla upp oss lite närmare på följande länk
och om ni vill direkt gå till ansökningssektionen så följ istället denna länken
http://www.aoc-gaming.se/site/index.php/ansok
Vi kommer även att lotta ut några spel på steam till medlemmar som går med i vårt community i samband med Planetside 2 ( fram tills den 7:e december).
Är något oklart? Några frågor? Vill du veta mer? Skriv gärna här i tråden så ska jag göra mitt bästa för att svara på dem