Permalänk
Medlem

Midtown Madness 3

Slängde upp lite bilder på spelet Midtown Madness 3 som kommer till XBox snart!

http://members.chello.se/westerberg/mm3/

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Argh, X-box Avskyr alla dessa konsoller. inte minst för att dom får spel i första hand utan att dom är vidrigt tråkiga.

Visa signatur

Spela Arma II i Plutonstruktur
ARMA II - SWEDISH STRATEGIC GROUP

Permalänk
Medlem

Vidrigt tråkiga? Jag som just har beställt en konsol! Nej dom är ju grymma!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Lagom snyggt spel! Synd att jag inte har nån X-Box... men det kommer väl till PC också?

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

Only for XBox!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Argh! Kan man inte stämma MS för nåt sånt jag vill också spela MM3

Visa signatur

"Måste bara skriva av mig lite"

vemfan har dödat size-taggen?? och varför?

Permalänk
Medlem

Hmm, dom skrev ju "Only for X-Box" om Halo också, då menade dom ju att det bara skulle komma för den konsollen... men som vi vet så ska Halo komma för PC också... nån gång.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawis
Hmm, dom skrev ju "Only for X-Box" om Halo också, då menade dom ju att det bara skulle komma för den konsollen... men som vi vet så ska Halo komma för PC också... nån gång.

okej, jag är lite osäker men jag har bara hört ryckten om det så jag är inte säker.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

fan jag HATAR HATAR xbox :mad:mad.:mad:

jag vill ha det till pc

Visa signatur
Permalänk

Men jag tror inte att det är en förlust om det inte kommer till pc, om microsoft håller samma trend som dom byggde upp under 1-2 t ex. Då skulle ju bilarna stanna på en 5-öring bokstavligen och om du körde in i en annan bil skulle den andra bilen flyga till månen dvs om det inte var en motståndare du tävlade mot för då skulle du flugit åt helvette.

Edit: Jag betvivlar att halo eller mm3 kommer till pc med tanke på att ms går med förlust för varje såld xbox så därför behöver dom starka titlar för att locka köpare.

Edit 2: Och sedan håller jag med om att konsoller är tråkiga, jag mmenar kan du tanka pron med en konsoll? Kan du lyssna på musik lika enkellt på en konsoll? Kan du bränna skivor med en konsoll? Svar nej.

Visa signatur

I7 4770K, MSI Z87-GD65, Gainward GTX770 SLI, 32 Gb Kingston CL11 2400Mhz XMP Beast , Corsair 750D, 2x Seagate Barracuda 3TB Raid 1, Sandisk Extreeme II 240 GB, be quiet! Dark Power Pro10 850W, Logitech G510+G400+G930+Z680

Permalänk
Medlem

Jaja.... Dock så kommer båda spelen till PC inom en snar framtid..

Det där X-Box Only gäller bara i konsolernas värld. Och PC är väl ingen konsol? Just det.

Permalänk
Medlem

Alla här på sweclockers värkar hata XBox! Varför?

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zyphoon
Alla här på sweclockers värkar hata XBox! Varför?

Jag tycker inte om någon konsol!

Visa signatur

I7 4770K, MSI Z87-GD65, Gainward GTX770 SLI, 32 Gb Kingston CL11 2400Mhz XMP Beast , Corsair 750D, 2x Seagate Barracuda 3TB Raid 1, Sandisk Extreeme II 240 GB, be quiet! Dark Power Pro10 850W, Logitech G510+G400+G930+Z680

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zyphoon
Alla här på sweclockers värkar hata XBox! Varför?

De är ägda av Microsoft som släpper spelen på Xboxen istället för PCn. Titta bara på Halo.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Bara för att ni inte kan wareza spel till konsoller lika lätt som till datorn

Konsoller är för dyra =/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mirza
Bara för att ni inte kan wareza spel till konsoller lika lätt som till datorn

Konsoller är för dyra =/

Gratis är gott :D, fast jag köper dom spelen jag tycker om.

Visa signatur

I7 4770K, MSI Z87-GD65, Gainward GTX770 SLI, 32 Gb Kingston CL11 2400Mhz XMP Beast , Corsair 750D, 2x Seagate Barracuda 3TB Raid 1, Sandisk Extreeme II 240 GB, be quiet! Dark Power Pro10 850W, Logitech G510+G400+G930+Z680

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mirza
Bara för att ni inte kan wareza spel till konsoller lika lätt som till datorn

Konsoller är för dyra =/

Fast det kan man ju, bara man chippar det.

Men jag hoppas verkligen att körkänslan blir bättre i detta än i de tidigare. De får lägga in fysiken från Project Gotham Racing så blir allt mums fillibabba!

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

är konsoller för dyra? men kära nån, dom kostar ju endast runt 2000kr, det får du inte ens ett grafikkort för i dagens läge.

btw, så verkar MM3 bli tufft

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av omnibüs
är konsoller för dyra? men kära nån, dom kostar ju endast runt 2000kr, det får du inte ens ett grafikkort för i dagens läge.

btw, så verkar MM3 bli tufft

Men kära nån, konsollspelen kostar ju ffs 700+ st. PC-spelen kostar ju 350-400 om man letar lite... Max

Sen kan man bara spela med en konsoll... En PC kan man göra så mycket mer med. Jag tycker konsoller är skräp, gillar inte att styra med en kontroll annat än i bilspel, och då ska det vara ratt. Men med en ratt till konsoll får man ju ingen känsla alls... Hur ofta sitter man vid ett bord i lagom höjd när man spelar konsoller? Då får man sitta med ratten i knät... Jäklar vilken känsla

Nej, nog med OfT... MM3 verkar riktigt tufft, hoppas dom har fixat till fysiken i spelet bara.

Visa signatur

"Måste bara skriva av mig lite"

vemfan har dödat size-taggen?? och varför?

Permalänk
Medlem

Ahhh fins det ingen emulator ?

Visa signatur

Mess with the best and die like the rest.
MSI Mortar Max B450, AMD 3700x, PowerColor 5700 XT

Permalänk

Wow, bajset fortsätter

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk
Medlem

Måste bara ha detta till PC alltså

Permalänk

jag tycker det ska vara tvärt om...alltså så att dom släpper spelen till pc först och sen kanske till xbox om det skulle bli ett bra spel....men tyvärr så är det ju inte så antadligen för att dom tjänar mer på att släppa till xbox för spelen är så jävla dyra....
Microsoft tjänar ju massor på desperata fjortisar som köper ett nytt xbox spel av sitt barnbidrag en gång i månaden....(då menar jag inte att alla är fjortisar som spelar xbox så ta inte illa upp )

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Vad är det som är så coolt med MM3? Skulle vara en jävla fröjd om man kunde meja ner civila

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!
...And justice for all!

Permalänk
Medlem

Jag har fixxat mer bilder nu och dom är i större storlek ochså!

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Det går fortare att testa spel till Xbox också, alla system ser ju exakt likadana ut, inte som till PC där man måste testa med alla möjliga hårdvaru- och drivrutinskonfigurationer.

Visa signatur

Nämen hej!