Följ Black Week på SweClockers

Zotac GTX 1080 AMP Extreme! 8gb bytes/säljes

Permalänk
Medlem

Zotac GTX 1080 AMP Extreme! 8gb bytes/säljes

Hejsan!

Vill byta ner mig lite och tänkte gtx 1060 eller bättre. 980 ti skulle också kunna funka! Kom med förslag så kan vi eventuellt göra en affär med pengar emellan!

Prioriterar då givetvis folk som vill byta framför att köpa men kommer du med ett bra erbjudande är det också intressant!

Förbehåller mig rätten att välja vem jag vill göra affär med.

Det finns garanti på Zotac.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hur mycket i mellanskillnad hade du tänkt för 980ti? jag är mest nyfiken bara

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Har ett ASUS GeForce GTX 1070 Strix Gaming OC 8GB
Som endast är en månad gammalt.
Vad tänker du för mellanskillnad mot det?

Permalänk
Medlem

Även jag har ett ASUS GeForce GTX 1070 Strix Gaming OC 8GB och undrar detsamma. Jag skulle även ha möjlighet att köra förbi nästa helg om det är av intresse.

Permalänk
Medlem

Varför vill du byta? Jag har ett Zotac 1070 AMP Extreme! som jag kan tänka mig att uppgradera mot ditt 1080. Kartong & Garanti finns kvar.

Visa signatur

5900x | 3080 ASUS EKWB | 32gb 3600 Mhz G.Skill Neo | Full custom loop i Fractal R6 | Jättemycket SSD & HDD

Permalänk
Medlem

Hur mycket säljer du det för utan inbyte?

Permalänk
Medlem

@Funkish:

Har ett EVGA 1070 Founders. Garanti genom EVGA's "andra ägare" grej antar jag. Kartong finns. Vi hade kunnat mötas i typ falköping eller nått

Permalänk

Har ett 980ti Asus Ref med både ref-kylare och vattenblock.
Ifall det kan vara utav intresse

Permalänk
Medlem
Skrivet av walste:

Har ett ASUS GeForce GTX 1070 Strix Gaming OC 8GB
Som endast är en månad gammalt.
Vad tänker du för mellanskillnad mot det?

Skrivet av ulumulu:

Även jag har ett ASUS GeForce GTX 1070 Strix Gaming OC 8GB och undrar detsamma. Jag skulle även ha möjlighet att köra förbi nästa helg om det är av intresse.

Många som har detta kortet. En kille (på PM) kan tänka sig lägga 2300 emellan. Är det någon som kan tänka sig bjuda över?

Skrivet av Fillson:

Varför vill du byta? Jag har ett Zotac 1070 AMP Extreme! som jag kan tänka mig att uppgradera mot ditt 1080. Kartong & Garanti finns kvar.

Du har PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SellahiR:

Hur mycket i mellanskillnad hade du tänkt för 980ti? jag är mest nyfiken bara

Skrivet av Gustenrocks:

@Funkish:

Har ett EVGA 1070 Founders. Garanti genom EVGA's "andra ägare" grej antar jag. Kartong finns. Vi hade kunnat mötas i typ falköping eller nått

Skrivet av joel.wedberg:

Har ett 980ti Asus Ref med både ref-kylare och vattenblock.
Ifall det kan vara utav intresse

Referens låter halvlockande. Men ge ett bud så får vi se

Permalänk
Medlem
Skrivet av Funkish:

Många som har detta kortet. En kille (på PM) kan tänka sig lägga 2300 emellan. Är det någon som kan tänka sig bjuda över?

Du har PM!

Jag drar mig ur skillnaden mellan korten är inte värd 2300

Permalänk
Medlem

Har lagt PM.

Visa signatur

Mainrigg: InWin S-Frame - MSI Z170a Gaming M7 - i7 6700k@4,6GHz 1,29V - EVGA GTX 1080ti Black Edition - 4x8GB Corsair Vengeance Red LED 3200MHz - Corsair RM1000 - Intel 530 3x240GB 1x480GB - AOC Agon AG352UCG