Ok.
Så Apples version av App Store går principiellt fint, men inte Microsofts motsvarighet?
Intressant.
Har själv både Mac och en mängd iOS-enheter, förutom mina datorer/plattor med Windows och Windowstelefon, och ser ärligt talat ingen större, varken principiell eller praktisk (förutom att Apples har det bästa ekosystemet och bästa appar generellt) emellan de två.
Intressant att du antar att alla är fans som älskar vissa företag, och som hatar andra (speglar kanske den som tänker så).
De som känner mig vet att jag inte är låst eller fan av någon enda tillverkare eller enda företag, utan använder massor av produkter och tjänster förutom ifrån Microsoft, ifrån Apple (har extremt mycket produkter och hårdvara som jag köper ifrån de), Google (kör i princip alla mina molntjänster där), och massor av produkter ifrån andra tillverkare så som Nintendo, Samsung, Sony, LG, HP, med flera.
Microsoft, precis som de flesta företag, har sina klara produktmissar och många andra svagheter, men det hindrar inte att jag tycker att både Scorpio, och dess stöd för FreeSync verkar potentiellt som en riktigt bra utveckling och möjlighet. Vilket är vad denna nyheten och tråden handlar om.
Har däremot inte fått någon förklaring på varför du hela tiden skriver så många (oftast omotiverade) hatinlägg emot Microsoft, som dessutom oftast är OT för tråden/ämnet?
Förklara gärna.
Läs ovan.
Skickades från m.sweclockers.com