Permalänk
Inaktiv

Defekt PG278Q Swift

Hej,

Min skärm är defekt och behöver service/bytas ut. Problemet är att erat webbformulär inte fungerar.
Har testat via Galaxy S7, Ipad PRO, Edge, Explorer...inget fungerar.

Hur gör jag nu?

Permalänk
Medlem

@anon39592:

Kontakta återförsäljaren?

Visa signatur

Computer says no...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Vimsig:

@iigloo:

Kontakta återförsäljaren?

Behöver skärmen så det går inte. Asus byter på plats. Återförsäljaren gör det inte.
Tycker det borde finnas en supportmail som alla andra företag har....

Permalänk
Inaktiv

Det var väldans vilken hjälp man fick av ASUS.
Stäng ner forumdelen för de tillverkare som inte är aktiva.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tagga Asus kanske? @ASUS_Troy

Visa signatur

Chassi: Cooler Master MasterBox NR200P Kylning: NZXT Kraken Z63 PSU: Corsair SF750
CPU: AMD Ryzen 5800X GPU: ASUS RTX 3080 TUF Gaming OC V2
RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200Mhz MOBO: Asus ROG STRIX B550-I GAMING
SSD:
Samsung EVO 970 500GB SDD2: Samsung EVO 970 500GB
Övrigt: Iqunix F60, Logitech G Pro Superlight, LG 34GN850-B, ModMic, Beyerdynamic DT 770 Pro

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anon39592:

Det var väldans vilken hjälp man fick av ASUS.
Stäng ner forumdelen för de tillverkare som inte är aktiva.

Skickades från m.sweclockers.com

Hej @anon39592

Jag förstår din frustration, men tanken med denna forumdelen är inte i första hand att hjälpa till med serviceärenden. Jag vet att ASUS-representanterna ibland gjort det, men det ska i så fall mer ses som en bonus. Se följande klistrade inlägg.

http://www.sweclockers.com/forum/trad/1221057-om-detta-forum-...

Citat:

För enskilda serviceärenden hänvisar i första hand till inköpsstället. Det går givetvis även bra att kontakta vår support/kundtjänst, där får ni snabbast och bästa möjliga svar.

mvh
Giplet, Moderator

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk

Hej @anon39592

Trist med skärmen men det är inget vi inte kan ordna. Det går bra att ringa oss på (+46)858769407 om webbformuläret inte fungerar. För att läsa mer om våra regler kring utbyte av skärm m.m läs här: https://eu-rma.asus.com/pickup_europe/s/index.html#welcome

Med vänlig hälsning,
Troy, ASUS

Permalänk
Inaktiv

Hej,
Jag ringde er, men ni vägrar att hjälpa mig per telefon utan hänvisar till webbformuläret.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@anon39592: PM'a mig så hjälper jag dig gärna!