Permalänk
Medlem

Sennheiser HD650

Hallå! Har ett par lurar liggandes som är i väldigt fint skick och inga missljud.

Kvitto finns kvar, garanti har ganska precis gått ut. Jag kan eventuellt byta mot ett par fidelio x2:or

Men främst så säljs dom för högstbjudande. Såg att det såldes ett par här igår för 1850.

Så vi kör STARTBUD 1400kr KÖP NU 1900kr. Budgivning avslutas på söndag kl 20:00.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är de silvriga alltså?

Har ett par X2 som jag gärna byter. Kan inte ta mig till Kristianstad dock, kanske svårt att fixa byte på distans?

Permalänk
Medlem

Silvrigia/gråa.

Det kan ev funka, men isåfall önskar jag ej vara den som skikar först.

Permalänk
Medlem

Lite OT.
Det var jag som köpte dem igår för 1850 och det är synd att du inte postade tidigare.
För igår efter jag betalat mina hd650 sålde jag mina x2 som var inköpta 2017-06-30 och använda 5-10timmar. Ett byte hade helt klart varit av intresse men jag förstår att man vill hålla priserna uppe.

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem

Bud: 1500 (plus frakt)
(om det ännu är aktuellt)

Kabel är orig 3m yes?

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

En förtydling är att jag hellre säljer dom för 1800-1900 än att byta dom. Men kommer inga vettiga bud så byter jag:)

Permalänk
Medlem

Samt så är kabeln original 3m 6.5mm plugg

Permalänk

Jag har ett par Grado PS500 med G-Cush som är i riktigt bra skick! Kan tänka mig byta med lite pengar emellan.

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5950x - NXZT Kraken Z73 (white sleeved) GPU: Gamerock 3080Ti
RAM: 128GB Trident Z Royal Gold DDR4 3600 CL16
MB: ASUS B550-A Gaming Silver/White Screen:55" LG OLED B9 (4k 120Hz @4:4:4)
Case: ASUS Rog Strix Helios White
HiFi Desktop: Sennheiser HD800S AMP: Cayin HA-1A MK2 DAC: Moon Neo 390

Permalänk
Medlem
Skrivet av Helionart:

Jag har ett par Grado PS500 med G-Cush som är i riktigt bra skick! Kan tänka mig byta med lite pengar emellan.

Nej tack!:)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Fråga: Ser dina ut så här? http://i.imgur.com/dvM5PA6.jpg Dvs, kan man byta ut hela sladden om den någonstans skulle börja glappa? Bilden du valde stämmer inte överens med hur fästena ser ut på de jag sett (tror jag). Om de har en utbytbar sladd bjuder jag 1600kr + frakt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devist:

Fråga: Ser dina ut så här? http://i.imgur.com/dvM5PA6.jpg Dvs, kan man byta ut hela sladden om den någonstans skulle börja glappa? Bilden du valde stämmer inte överens med hur fästena ser ut på de jag sett (tror jag). Om de har en utbytbar sladd bjuder jag 1600kr + frakt!

Japp, är utbytbar. Bara att dra ut sladdarna om man känner att man behöver en ny.

Permalänk
Medlem

Vill bara lägga in att headsetet inte kommer att säljas för 1600kr. Har isåfall kvar dom och lär mig uppskatta dom

Permalänk
Medlem

@Wasp: Varför börjar du budgivningen på 1400 då?

Visa signatur

| Mobo: Asus Z390-F | CPU: i9 9900k | GPU: RTX 2080 ti | RAM: 16GB | PSU: Corsair RM750x | Chassi: Lian Li pc o11 dynamic | CPUkylare: Fractal Celsius s36 | SSD: 970 Evo plus 500gb. 860 evo 500gb | Monitors: XB271HU . u2715h

Permalänk
Medlem
Skrivet av wimon:

@wasprocker: Varför börjar du budgivningen på 1400 då?

Måste ju börja någonstans, eller hur?:)