GTX 1080 Ti, nätagg, moderkort, ram, processor.

Permalänk
Medlem

GTX 1080 Ti, nätagg, moderkort, ram, processor.

Säljer mina GTX 1080 Ti grafikkort pga spelar inte mer, har insett att 11 GTX 1080 Ti faktiskt inte fungerar i sli.
Allihop funkar kanonbra, har kvitton till nästan alla med garanti. De är från 1-4 månader gamla.
Alla nätaggmodeller

Corsair CX 750m 2st såna.
Corsair CX850m
EVGA 850 BQ
EFFECT 700W
EVGA 850 G2
EVGA SUPERNOVA 1300 G2
originallåda till 1300 G2, modulärt, helt oanvänt, skulle användas till xeon bygget.

Det moderkortet som är på kartongen är detta, https://www.proshop.se/Moderkort/MSI-DEMO-X99A-XPower-AC-Mode... Köpte den därifrån med. Kvitto finns. Helt oanvänt, går att köra x8,x8,x8,x8 i 3.0. Har en helt oanvänd Xeon e5 2603 v4 1.7ghz turbo över 2ghz med. Hann inte bygga ihop det innan jag bestämde mig för att sluta spela. Har Köpt en billig kylare som kan fås med till cpun, då de säljs utan kylare. Moderkortet säljes precis som du ser det utan kablar, fick inte själv nånting mer än lådan, så har kvar originallådan.

Strömsladdarna till nätaggen följer också med.

nej skämt osido de har använts till Folding@Home proteinfolding, numera köper jag istället mina proteiner.

Där är två Ballistic ramminne 2400mhz, står dock inte hur många gb på de, antar 4 eller 2 per minne,

De två andra ramminnena är med 2400mhz 8gb per styck.

Sen ser ni det där andra moderkortet, det är ASSUS PRIME Z270-A. Utan tvekan bästa moderkorten jag haft i 1151 socket. Otroligt välbyggda och pålitliga. Har 4 stycken såna.
Jag har kört två grafikkort i 3.0 x8,x8.

Kommer lägga upp några cpuer sen med när jag orkar ta ut de från moderkorten, det är 3 stycken i5or,i5-7400, i5-7500, två av en sort får kolla upp det.

Sen har jag 4 chassin men de är inga speciella kostade 500 st nya så antar att ingen vill ha det.

Allt säljs som det är har tyvärr inga originallådor då jag inte hade plats för så många lådor.

Bud gäller på allt, när jag är nöjd med budet så säljs det.

Edit! Jag har fått ett flertal spel med när jag köpt grafikkorten, inga spel är aktiverade. två stycken Destiny 2. och två stycken Down of war 3. Från webbhallen. om det finns intresse.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tycker annonsen känns lite rörig.
Kan du inte göra om det till en punktlista så man får en tydlig överblick över vad du egentligen säljer?

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem

Det är alltså på riktigt 11st 1080ti's?
Vad för modeller av dem är det?

Permalänk
Medlem

Får man fråga vad historien bakom alla ti's är? Försökte du återskapa linus 16k setup eller blev du trött på att bada i kranvatten?

Permalänk
Medlem

Kan ge dig 4000 + frakt för säg FE 1080ti

Permalänk
Medlem

Har du minat med grafikkorten? Är intresserad av ett MSI 1080Ti ifall kvitto finns. Börjar med bud på 4.5k + upphämtning.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D GPU: ASUS GeForce RTX 4070Ti TUF Gaming RAM: Crucial 32GB DDR4 3200MHz CL16 Mobo: ASUS TUF GAMING B550-PRO PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial P5 Plus 2TB Chassi: Fractal Design North OS: Windows 10 Education 64-bit

Permalänk
Medlem

@pokerproffset: Bjuder 4000kr + frakt på 1080ti spelar inte så stor roll vilket märke så länge kartongen och kvittot finns med!

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, XFX AMD 7900XTX 24GB Merc 310, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin1984:

@pokerproffset: Bjuder 4000kr + frakt på 1080ti spelar inte så stor roll vilket märke så länge kartongen och kvittot finns med!

"Allt säljs som det är har tyvärr inga originallådor då jag inte hade plats för så många lådor."

Permalänk
Medlem

4500 kr + frakt för ett MSI 1080TI

Visa signatur

”How fast light ever travels - Darkness is already there waiting for it” - Terry Pratchett

Permalänk

Är intresserad av båda msi 1080ti och ett annat med eftermarknadskylare, båda ram-kiten och i5 cpu:erna är också av intresse

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carl Uhlhorn:

Får man fråga vad historien bakom alla ti's är? Försökte du återskapa linus 16k setup eller blev du trött på att bada i kranvatten?

Står i annonsen?

nej skämt osido de har använts till Folding@Home proteinfolding, numera köper jag istället mina proteiner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

Tycker annonsen känns lite rörig.
Kan du inte göra om det till en punktlista så man får en tydlig överblick över vad du egentligen säljer?

Jag vet sorry, de e så mkt alltså, men bara fråga om de är nåt du undrar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av snapoutofit:

Är intresserad av båda msi 1080ti och ett annat med eftermarknadskylare, båda ram-kiten och i5 cpu:erna är också av intresse

msi korten 6500 kr st inklusive frakt spårat eller hämta på plats för 6400, de turbo modellerna och den där 11GB ZOTAC GeForce GTX 1080 Ti Blower Aktiv PCIe 3.0 x16 6150 med spårad frakt, detta är alltså köp nu pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

Tycker annonsen känns lite rörig.
Kan du inte göra om det till en punktlista så man får en tydlig överblick över vad du egentligen säljer?

Kan du inte göra det åt mig Nej men de e så mkt grejjer alltså orkar inte göra om det. och har köpt allt på typ 6 olika affärer. Men jag tänker att de som är intresserade vet ungefär vad det är. Annars får de fråga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av snapoutofit:

Är intresserad av båda msi 1080ti och ett annat med eftermarknadskylare, båda ram-kiten och i5 cpu:erna är också av intresse

okej, Msi kortet som jag skrev tidigare 6500 inklusive spårad frakt, i5 7400 1100. i5 7500 1200. isåfall kan jag packa i processorerna i samma låda som grafikkortet så blir de gratis frakt för processorerna. 8800 inklusive spårad frakt alltså. Skickar med original kylarna med processorerna. Vill du ha detta så kan du pma mig.

Permalänk
Medlem

Är 4000 ett för lågt startbud eller ej?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

"Allt säljs som det är har tyvärr inga originallådor då jag inte hade plats för så många lådor."

Okej, det är ingen fara. Så länge du paketerar väl och skickar med kvittot ska det funka 😊

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, XFX AMD 7900XTX 24GB Merc 310, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin1984:

Okej, det är ingen fara. Så länge du paketerar väl och skickar med kvittot ska det funka 😊

Självklart, bubbelplast och antistatskydd

Permalänk
Medlem

4100+frakt för FE 1080 ti

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

4500 för ett av 1080ti med FE kylare.
Eller 5000 för ett av gigabyte korten. plus frakt.

Visa signatur

not so fast

Permalänk
Medlem

Är intresserad av alla 1080 Ti kort samt alla Evga Nätaggregat. Skicka mig ett PM med ett paket pris för dem så kan vi ta diskutionen därifrån.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Medlem

Är intresserad av 2st 1080ti vilket som utom founders edition. 5000kr/st +frakt. Så långe kvitto finns.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr gude:

Är intresserad av 2st 1080ti vilket som utom founders edition. 5000kr/st +frakt. Så långe kvitto finns.

Skickades från m.sweclockers.com

Kvittot kostar 1000 kr så 6000kr

Permalänk
Medlem

Erbjuder 5k för msi + spårad frakt. PM om du är intresserad. Har du ett bra erbjudande på något av de andra kan du också skriva de. Har ev 2 kompisar som också kan köpa så skriv gärna ett paketerbjudande!

Lycka till med försäljningen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Intresserad av ett 1080 TI Founders Edition.
Kan ge 6000kr

Mvh,
Daniel

Permalänk
Medlem

Lägger bud på ett av de vita 1080 ti korten. Kan swisha 5500+frakt.

Vänliga hälsningar Fredrik

Permalänk
Medlem
Skrivet av DG77:

Intresserad av ett 1080 TI Founders Edition.
Kan ge 6000kr

Mvh,
Daniel

6100 med spårbar frakt? eller 6000 om du hämtar.

Skriv pm isåfall så tar vi detaljerna där.

Permalänk
Medlem

Du har PM!

Permalänk
Medlem

För att göra det lite enklare, alla grafikkort kostar 6100, då skickas det med Postnords Rek, alltså garanti upp till 10 tusen. först till kvarn, föredrar swish eller hämtning. 6000kr om du hämtar själv. Gäller alla grafikkort nu.

Permalänk
Medlem

De två MSI korten är paxade av en som kommer och hämtar de imorgon, allt annat kvar änsålänge.

Edit, inte säkert längre. jag tar först till kvar på alla grafikkort nu.