Permalänk
Medlem

Hyra video editor?

Hej. Är nyss hemkommen från Thailand efter en resa tillsammans med mig och mina vänner. Hade under resan med mig min GoPro Hero 4. Har under resans gång filmat ungefär 1,5h material som jag skulle vilja göra en aftermovie av. Problemet är att jag varken har tid eller orken att göra det själv och för att det dessutom kommer ta mig mycket längre tid för att det ska bli en bra film.

Söker därför någon som skulle kunna göra det åt mig mot betalning så att jag slipper.

Vart kan man hitta sådana personer som kan tänka sig göra det mot betalning?
Facebook grupper, webbsidor och så vidare. Alla tips är välkomna.

Permalänk

Kan säkert lösa det, vad har du tänkt dig för budget?

Visa signatur

Streamer | Webbdesigner | Videoredigerare | Systemtekniker

CPU: i7-8700k @ 4.9GHz GPU: EVGA 1070 8GB SCC RAM: 2x8GB 3000MHz DDR4 CASE: Antec P280 COOLER: BeQuiet! Pure Rock HDD: 120+240+24SSD + 1TB HDD [b]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustforce:

Kan säkert lösa det, vad har du tänkt dig för budget?

Beror ju på lite beroende på hur bra och professionellt du kan får det att se ut och så vidare.
Har ju en del önskemål också och om slutprodukten är något jag blir väldigt nöjd över så kan jag lätt tänka mig att lägga ner en del. Kan ju självklart hjälpa till i processen också med att gå igenom videoklippen och ta bort de som inte håller måttet.

Har du någon portfolio?

Permalänk
Inaktiv

Jag hjälper dig gärna :)

Hejsan

Jag hjälper dig gärna

https://billeohamn.wixsite.com/billesvideored

MVH Christian

Permalänk
Medlem

Pillar rätt så mycket med film och bild själv, men skulle i detta fallet rekommendera GoPros egna app Quik. Sjukt smidigt för din typ utav film. Välj tema och musik själv, så väljer programmet ut de sekvenser som det tror är mest minnesvärda, mest stabilt filmade och liknande. Sedan kan du gå in och putsa till det sista själv, om det behövs. Gratis, och du kan välja rätt så fritt hur du vill ha det.