Tråden om PlayStation 5 | Slim | PRO

Permalänk
Skrivet av Nico:

Fick du ett bekräftelsemail från amazon efter att köpet gick igenom? Jag har inte fått någonting.

Kolla i skräppost. Där kom min.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem

Dom konsolerna som Elgiganten släpper idag, vet vi när det är förväntad leverans på dom?

Visa signatur

PlayStaion - Play Has No Limits

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeroastic:

Komplett har varit fail för mig de senaste två gångerna jag beställt därifrån. Alltid tagit 2 extra onödiga dagar av oförklarig anledning. Båda gångerna beställde jag tidigt på torsdag, på eftermiddagen samma dag får jag mail att de skickat. Det går inte att spåra via posten förrän söndag och där står att postnord hämtat på söndag natt.

Så jag hade inte haft för stora förhoppningar på komplett..

Komplett har gått ner sig ordentligt. Eller jag vet inte riktigt, har dom någonsin varit bra? Efter 3080 fiaskot så vet jag inte vad jag ska säga. Väntar fortfarande på ett kort därifrån beställde prick 15:00, får inte reda på könummer och leveransdatumet bara flyttas fram lite slumpmässigt. Om de inte ens kan få fram könummer, har de koll på dessa själva?

Permalänk
Medlem

Skumt, då, att .se släpper vid midnatt. Kan det vara nån på svenska Amazon som missat det eländiga am/pm vid omvandlingen till "riktig" tid?

Permalänk
Medlem
Skrivet av NalydB:

Dom konsolerna som Elgiganten släpper idag, vet vi när det är förväntad leverans på dom?

Såg nästa vecka om man är snabb in i kön, december för de som inte är det, men ändå får.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NalydB:

November/december

Permalänk

Nån som tror Amazon kommer släppa mer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomenq:

Skumt, då, att .se släpper vid midnatt. Kan det vara nån på svenska Amazon som missat det eländiga am/pm vid omvandlingen till "riktig" tid?

Var ju även Amazon.de som blev tillgängligt om jag läst rätt här i tråden

Permalänk
Medlem

NoN hade öppet en kort sväng? Jag fick igenom en med lev 8:e dec.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MegaManX93:

Nån som tror Amazon kommer släppa mer?

Värt att hålla koll, då jag kan tänka mig att Amazon har stort lager

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeroastic:

Var ju även Amazon.de som blev tillgängligt om jag läst rätt här i tråden

Fullt kaos, alltså. Trist för alla som vill ha en maskin.

Permalänk
Medlem

Amazon verkar visa lager igen för Digital och dessutom för 4,2k
https://imgur.com/a/t9qPmqO

Edit: då var det out of stock igen.

Permalänk

I min bekräftelse står det "Orden kommer levereras under perioden 2020-12-08 - 2020-12-15" nere vid leveransinfo. Uppe under själva produkten står det 2020-12-08.

Permalänk
Medlem

Satt och spammade netonet, amazon och elgiganten. Missade nästan helt att det blev möjligt på netonnet, aldrig copypastat så jävla snabbt i mitt liv, orderbekräftelse på mailen 08.03. Nu får man bara hoppas de uppfyller den åttonde december, känns rätt okej! 👍

Permalänk

Visst stod det på netonnet sidan att leverans skulle ske i December? Nu fick jag ordererkännande att leveranstiden inte är satt än.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mlixenstrand:

Visst stod det på netonnet sidan att leverans skulle ske i December? Nu fick jag ordererkännande att leveranstiden inte är satt än.

Kanske så att fler ordrar än de tänkt slank igenom.. på min orderbekräftelse står 8/12.

Permalänk
Skrivet av lsociety:

Komplett har gått ner sig ordentligt. Eller jag vet inte riktigt, har dom någonsin varit bra? Efter 3080 fiaskot så vet jag inte vad jag ska säga. Väntar fortfarande på ett kort därifrån beställde prick 15:00, får inte reda på könummer och leveransdatumet bara flyttas fram lite slumpmässigt. Om de inte ens kan få fram könummer, har de koll på dessa själva?

Tror största problemet var att de öppnade 14:55, vilket var skitdåligt. Jag fick igenom en beställning på Strix OC 15:02 och det har flyttats fram flera gånger och nu är jag på 2 januari. Beställde ett EVGA från inet för ett par dagar sen istället, förväntat datum är 27 november på det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mlixenstrand:

På mitt mail står det mellan 8dec och 15 dec

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donhoz:

Amazon verkar visa lager igen för Digital och dessutom för 4,2k
https://imgur.com/a/t9qPmqO

Edit: då var det out of stock igen.

Skumt, håller på att spamma F5 på dessa men inte sett någon förändringar.. kollar dock endast disc-versionen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

aldrig copypastat så jävla snabbt i mitt liv

Haha! Gj 🤣

Visa signatur

Jag är en tunn liten människa.

Permalänk
Medlem

Jag var en utav dom som lyckades på Amazon i natt, så jag försökte att hjälpa en polare på Netonnet
jag kom till bankID verifieringen men efter det var det kört. då var klockan 0801. Polaren kom inte förbi "slutför"köp knappen =(

Blir att försöka igen på Elgiganten, men där är nog chansen mindre xD
Får se om man lyckas bättre på Power.se

Lycka till alla!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
ROG Astral GeForce 5080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
ASUS ROG Strix 27" WOLED

Permalänk
Medlem

Beställde en till DualSense nu i alla fall på Amazon bara för att testa hur det fungerar, inte beställt något där sedan dom lanserades i Sverige

Visa signatur

9800x3d | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 32" G80SD OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

Satt och spammade netonet, amazon och elgiganten. Missade nästan helt att det blev möjligt på netonnet, aldrig copypastat så jävla snabbt i mitt liv, orderbekräftelse på mailen 08.03. Nu får man bara hoppas de uppfyller den åttonde december, känns rätt okej! 👍

Köpte också på Netonnet precis men fastnade i betalning då varken faktura eller Mastercard ville funka

Permalänk
Medlem

Funderade på att dra en extra order ifall Amazon skiter sig men nja det får bli som de blir. Amazon måste ändå ha stort lager, dock känns det som väldigt många får tag i dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kare:

På mitt mail står det mellan 8dec och 15 dec

Hm känns som inte jag får någon i dec då.. Står "Förväntat datum: Ej bestämt"

Visa signatur

|i5 2500k 4ghz| H100 PnP | 32GB CORSAIR| Powercolor 7970 1100/1500 |IN WIN DRAGON|
|Western Digital 500GB|Seagate 2TB|Corsair SSD 128GB| |K70 RGB|NAOS 8200||Acer 120hz|

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomenq:

Jag var en av de som var uppe i natt. Missade första 5 minutrarna på .se och gick till .de och .fr och de hade konsoler inne de med.

Jag tror att hela EU delade "lager" på de som släpptes.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomenq:

Samma sak för mig, men jag vågar inte andas ut än. "Verkar det för bra för att vara sant...", typ. 😬

Pengar drog från kontot här också, nu kan man bara hålla tummarna..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

haha exakt samma här, 08.03 kom bekräftelsen Tur man hade förberett sig för denna intensiva beställning!

Permalänk
Medlem

Lyckades knipa en på netonet

Visa signatur

PC: Loque Ghost S1 MK2 || Intel i5 10600k || ASUS Z-490-I Gaming || Corsair 32GB @ 3400MHZ ||EVGA 2080ti BLACK || Intel 660p Series M.2 2280 SSD 2TB || Samsung 970 EVO 512SSD M2 || Samsung C49RG90 ||

Permalänk
Medlem

Fick igenom den på NON men med ej bestämt lev datum. Hoppas på början av december, va tvungen att betala direkt med kort. Tydligen har resurs bank inte min adress!? Så faktura gick inte igenom..