Permalänk
Medlem

Asus z270p + intel i7-6700

Hej har precis avvecklat min HTPC i föremån till en Nvidia Shield och säljer därmed delarna.

Ett Asus z270-p med en intel i7-6700 (EJ k-varianten).
Låda finns, bakplanet men en av m2skruvarna saknas (kanske kan leta upp en till) samt satakablar saknas (kanske kan leta upp någon om det behövs).

Den som köper moderkortet kan även få med 8gb ram för 150kr

Utropspris: 1200kr (för moderkortet + cpu).

Ett ASUS RX460, jag tror det är 2gb-versionen. Knäpptyst och snurrat på fint i min HTPC.
Utropspris: 250kr.

Samsung 840 evo SSD, 250gb, Utropspris 100kr.

Snälla, lägg bud i tråden och skicka INTE PM. Ställ även frågor kring produkterna här i tråden om du undrar något. Jag tänker att vi kör bud till imorgon vid lunch så kan jag skicka det imorgon också.

Ser helst att produkterna hämtas i Järfälla i norra Stockholm men kan skickas om köparen betalar frakt. Om köparen vill ha skickat så är det förskottsbetalning via swish som gäller. DOCK så har jag ingen originallåda kvar till grafikkortet så kan bli lite struligt skicka.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar med 1200:- plus frakt för moderkort samt CPU

@smurfb

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Medlem

Samsung 840 evo SSD, 250gb, Utropspris 100kr.

bjuder 100:-

Permalänk

1400 för cpu+mobo+ssd

Permalänk
Medlem

1600kr för cpu mobo ssd + frakt

Permalänk
Medlem

Hm ser inte ut som någon har gjort anspråk på minnena. Är det 2 x 4GB? Vilken hastighet?

Permalänk
Medlem

Hej!

Bjuder 2000 SEK för allt. Kan hämta närsom.

//Benjamin

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

2100kr + frakt för allt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaly:

Hm ser inte ut som någon har gjort anspråk på minnena. Är det 2 x 4GB? Vilken hastighet?

Tanken är att den som köper moderkortet får köpa till minnena (om man vill), det är lite väl lite för att skicka. Det är 1x8gb, ingen aning om hastighet men om jag får gissa tror jag 2133mhz.

Permalänk
Medlem

Hej!
2200 SEK och hämtar.

//Benjamin

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bimbim:

Hej!
2200 SEK och hämtar.

//Benjamin

När du menar allt så menar du allt? Dvs ink grafikkort och ssd? Bara så jag vet, det vore skönt bli av med allt till samma

Permalänk
Medlem
Skrivet av smurfb:

När du menar allt så menar du allt? Dvs ink grafikkort och ssd? Bara så jag vet, det vore skönt bli av med allt till samma

Precis - tutti banutti på ett bräde!

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

2400 och hämtar
//Magnus

Permalänk
Medlem

2500 SEK och hämtar.

//Benjamin

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bimbim:

Precis - tutti banutti på ett bräde!

Låter super, vi kör på det! Skriver ett PM.

Permalänk
Medlem

Hej,
Hemskt ledsen men jag behöver backa ur.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

Finns grejerna kvar?