Värde på PS 4 Pro samt Xbox One X?

Permalänk
Medlem

Värde på PS 4 Pro samt Xbox One X?

Hej,

Dags att göra sig av med dessa konsoler och tillhörande spel. Dock har jag inte riktigt lyckats få klart för mej vad ett rimligt pris för dessa två. Jag har följande:

Ps 4 Pro, 1TB. Köpt 2017. Bra skick, 1 kontroller, konsolen inte mycket använd. Tillsammans med konsolen kommer det 15 spel varav flera oöppnade. Last of us 2, The witcher 3 Wild Hunt, Metro Redux, Dishonored definitive edition, The last guardian, Shadow of Mordor, Assassins creed IV Black Flag, NHL 19, Infamous first light, The elder scrolls online, Fallout 4, Mafia 3, Dirt Rally, Mass Effect Andromeda, Destiny

Xbox One X 1TB, 1 kontroller, köpt 2017. Främst använts till att spela upp bluray filmer, vilket mängden spel skvallrar om, endast 3 stycken medföljer. The Crew, Forza 6 och Kingdom come deliverance.

Vad är ett rimligt pris jag kan förvänta mej om jag säljer dessa paket?

Tack på förhand!

Permalänk
Keeper of the Bamse

Mediamarkt har Xbox one X för 3000kr, så... hälften är väl rimligt för en drygt tre år gammal. Lägg ut för 2000kr så kommer väl någon med ett vettigt bud

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook M3 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Printscreen:

Mediamarkt har Xbox one X för 3000kr, så... hälften är väl rimligt för en drygt tre år gammal. Lägg ut för 2000kr så kommer väl någon med ett vettigt bud

Tack! Då fick jag det bekräftat
Hoppas någon sakkunnig ger sig till känna om PS4:an också.