Permalänk
Medlem

Jag förväntade mig inte heller mer än två filmer faktiskt. De kostar säkert en hel del cash att göra. Det känns dock nästan som Blizzard skulle kunna göra effekter i en riktig film, eller göra en hel film själva.

Permalänk

d2: Lord of destruction hade 2, broodwar hade 2 filmer med.

Ang sista banan, ta över södra snabbt o bygg upp en exp där fort med en del torn o div.
Sen maxa upp friends på upgrades och food. Sen fixa ett par tp så är de bara att attackera, anfaller dom dig så tpar du o springer tillbaka sen. ett par min så har du vunnit.

Och för varje obelisk du tar så bygger du en exp.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Avstängd

Sista banan var lätt... Jag började med att döda illidan så fort han försöker ta ett av tornen i mitten och så tar jag den istället, samtidigt som jag bara techa och byggde abominations, när Illidan försökte ta nästa torn gick jag och dödade honom och tog över tornet istället, vid detta laget hade jag kanske 7 aboms och 2 hero och kanske några spindlar, minns inte riktigt, dessa använde jag till att ta över det tredje tornet och sedan gick jag till attack mot det sista tornet där det finns försvar. Skitlätt, attackerade inte en enda bas. Deras attacker klarade jag av med mina spirittowers och några arbetare som lagar hela tiden.

Grejen är den att man inte behöver stor arme eftersom arthas kan heala alla som skadas, och cryptlord kan använda sin lvl6 spell så ofta eftersom cooldown på den är så kort.

Visa signatur

Problem som har en lösning behöver man inte oroa sig över, problem som inte har någon lösning är det ingen idé att man oroar sig över. ^_^

Permalänk
Entusiast

Crypt Lords ultimate är ju aldeles för bra. Den krossar i multiplayer och singleplayer..

Vilken är eran favorit hjälte i TFT då? Sylvaanas här ^^ Får börja bygga en taktik med att köpa henne som hero istället i multiplayer. Life steal e grym.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Avstängd

tror ej det är värt det...
expansionen kostar ju dubbla pengarna mot orginalet....
köpte mitt för 79:- , helt nytt orginal.
varför betala över 200:- för en expansion?

Visa signatur

games4ever

Permalänk
Entusiast

Det känns som ett helt nytt spel iaf ^^ Och wc3 kostade inte 79 kr nytt hur lång tid tror du det tar för dom att sänka priset på tft? kommer nog inte ta överdrivet lång tid. Köpte mitt wc3 för 259:- i februari förresten.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

tycker du vanliga cw3 e bra så köp det..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apa100

ang. ACPI, måste man installera om win när man har ändrat på det lr? verkar så.. orka

Ja,man måste installera om win efter att man stängt acpi.

Klarade sista banan nu efter ca 10 försök.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag]
Det känns som ett helt nytt spel iaf ^^ Och wc3 kostade inte 79 kr nytt hur lång tid tror du det tar för dom att sänka priset på tft? kommer nog inte ta överdrivet lång tid. Köpte mitt wc3 för 259:- i februari förresten.

nej, inte direkt när det kom.
men jag köpte det, ORGINAL oöppnat för 79:- på ullared.
samma med rtcw.

Visa signatur

games4ever

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag]
Och jag är fast i bana 6, när man ska skydda illidan mot attacker när han stänger portalerna, första gick lätt. sen förstörde jag 1 orc bas. sen försökte på nästa portal den till söder om basen, hade 2 grupper fyllda med units. Footmen, priests archers och hjältarna.

Men fick pisk..

Ska man kanske försöka med spellbreakers där?

Bygg ett gäng torn mellan varje portal och illidan, 10-12 stycken + en liten armé duger gott.

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rool
Bygg ett gäng torn mellan varje portal och illidan, 10-12 stycken + en liten armé duger gott.

som sagt, redan klarat kampanjen

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det finns en custom campaign med 3 banor som fortsätter där tutorialen i roc rog slut.

Sen en fråga,någon som vet när fortsättningen på bonus kampanjen kommer?

Permalänk
Entusiast

Jao bonus kampanjen var skitkul Ingen aning när de kommer ut, men det blir väl en post här på swec när den gör det.

Visa signatur