Funderar på att avveckla min AMD rig och bara köra Nvidia kort. Så slipper jag köra dubbla riggar och kan bygga en stor med 12 kort istället. Tanken är att bygga en låda med ut/in via ett fönster så man får ner ljudnivåerna och temperaturerna.
1 st XFX Radeon VII(Samsung minne, originalkartong finns), 1x Asus RX 5700 Dual(Micron minne, originalkartong finns), 1 st Sapphire Nitro Vega 64(Samsung minne), 1 st Sapphire Pulse dual Vega 56(Samsung minne), och 1 st XFX Vega 56 referens(Samsung minne, originalkartong finns). Korten utan original kartong kommer dock vettigt packade med antistatpåse osv.
Korten är köpta här forumet av gamla medlemmar.
Alla korten är i fint skick och alla fungerar som dom ska, Vega 64 kortet är lite kinkigt vid överclockningen och minnestimings men tror att en bios flash löser det(verkar ha gjort det för andra). Annars 100% stabilt.
Sammanlagt så är det drygt 300 Mh/s Ethhash, dock relativt låga överklockningar och omoddade bios(inte brytt mig om att testa annat) för att kunna köra med lite lägre ljudnivå(bor i lägenhet).
Radeon VII kortet är drygt 2 år gammalt, har minats med dom senaste 3 månaderna.
Resten vet jag ej ålder på, ska dock ej ha varit mining kort innan jag köpte dessa.
Säljer dock bara om jag får vettigt bud och säljer helst allt direkt. Går även att köpa en komplett rigg, blir lite knepigare att skicka men går(bara höra av för att få reda på vad det är för grejer). Annars säljer jag på tradera(hatar dock den sidan).
Kan såklart skickas mot fraktkostnad eller hämtas.
Läs hela annonsen här