MSI AERO ITX Geforce GTX 1070 8GB

Permalänk
Medlem

MSI AERO ITX Geforce GTX 1070 8GB

Ett litet men kraftfullt grafikkort. Passar alla chassi och har ett väldigt bra luftflöde. Den är kallare och presterar bättre än mitt "stora" GTX 1070 jag hade förut, så jag vet inte vad för magi MSI har gjort.

Inga konstigheter. Funkar som den ska och som den gjort sen början. Har luftat bort all smådamm som funnits i kylflänsen så den är så gott som ny. Suttit i SLI med ett annat likadant kort.

Kommer i originalförpackning med allt annat som följde med.

Hämtas i Limhamn eller skickas spårbart på köparens begäran. Vi kör till onsdag eller när priset känns rätt

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 000 kr Kan hämta :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

🗄️ : LZmod A24-v5 2.0 . . . . . . . . . . . . . . .🔌: Enhance ENP7140 400W /w Noctua NF-A4x20 . . . . . .
🏬: ASUS ROG Strix B550-I Gaming. . . . .🎞️: 32GB Corsair LPX Vengeance B 3200MHz C16 . . . . .
🔲: AMD Ryzen 7 5700x . . . . . . . . . . . . . .❄️: Cryorig C7G . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
💾: M.2 Samsung 990 PRO 2 TB . . . . . . . 💾: M.2 Samsung 980 PRO 2 TB . . . . . . . . . . . .. . . . . . . .
🏴: PNY RTX A2000 6GB . . . . . . . . . . . . 🖥️: Dell 34" UltraSharp U3421WE 21:9 Curved USB-C . . .

Permalänk

2300 + frakt

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 525 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 800 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 801 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 900 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Denwo:

2 900 kr + frakt

Är nöjd med detta budet. Bjuder ingen högre innan 15:00 imorgon så är den din.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad