Pixmania har återuppstått

Permalänk
Konsolpleb 🕹

Pixmania har återuppstått

https://www.pixmania.com/fr/fr/index.html

Originalgrundarna och ägarna är tillbaka

Än så länge bara i frankrike där de kommer från.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Som vi har längtat! Siktar de på att köpa tillbaka Webhallen nu?

Permalänk
Medlem

Oooh, finns en del att diskutera där 😂

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Japp, med hjälp av vinsten från en jättestor NFT-satsning.

/s

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av JonasT:

Hehehe ja varför inte, sen kanske de kan satsa på att bli uppköpta av Dixons?

Visa signatur

240p är livet

Permalänk

får vi se hur länge de det tar om de återlanserar sin butik i sverige innan de åker på en ny granskning.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Vad hände med Pixmania? Jag har dålig koll om dom.

Visa signatur

Wahoo

Permalänk
Medlem

Åh, dom kommer jag ihåg. Minns att dom hade massa konstiga rabattkoder som det ofta var fel på. Köpte ett 980 eller nått med 3000 kr i rabatt istället för 300. Köpte även en mus för 1 kr om man köpte skärm samtidigt men jag la skärmen i kundvagnen och sen musen och tog bort skärmen sen.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

De hade väl galna priser ibland men mycket problem med leveranstider och lagerstatus som inte stämde.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subzero299:

Åh, dom kommer jag ihåg. Minns att dom hade massa konstiga rabattkoder som det ofta var fel på. Köpte ett 980 eller nått med 3000 kr i rabatt istället för 300. Köpte även en mus för 1 kr om man köpte skärm samtidigt men jag la skärmen i kundvagnen och sen musen och tog bort skärmen sen.

Jag minns när de hade en rabattkod som var likadan där det var jättemånga som försökte beställa Nintendo DSi för 0 kr som sedan blev annullerade. Folk blev redigt förbaskade.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem

Åh, därifrån köpte jag min första systemkamera för en evighet sedan. Vilken blast from the past!