MSI GeForce RTX 2070 Gaming Z 8GB

Permalänk
Medlem

MSI GeForce RTX 2070 Gaming Z 8GB

Har ett grafikkort jag inte behöver längre, så tänker att jag säljer det istället för att det ska ligga och samla damm. Fungerar utmärkt, nyskick, inga konstigheter. Kvitto finns ej. Kan lösa foton på kortet om önskas, men ah det är ju i nyskick.

Vara: MSI GeForce RTX 2070 Gaming Z
Skick: Nyskick

Kan skickas vart som helst emot fraktkostnad eller hämtas i Oskarshamn. Jag avgör vem som får köpa kortet.

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 000 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Medlem

3500 + frakt

Visa signatur

| 9800X3D | MSI B650 Tomahawk | 2x16 GB 6400 cl36 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 TUF

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 500 kr + frakt
Visa signatur

| 9800X3D | MSI B650 Tomahawk | 2x16 GB 6400 cl36 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 TUF

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 600 kr Hämtar
Permalänk
Medlem
Skrivet av ggalaxyy:

Har ett grafikkort jag inte behöver längre, så tänker att jag säljer det istället för att det ska ligga och samla damm. Fungerar utmärkt, nyskick, inga konstigheter. Kvitto finns ej. Kan lösa foton på kortet om önskas, men ah det är ju i nyskick.

Vara: MSI GeForce RTX 2070 Gaming Z
Skick: Nyskick

Kan skickas vart som helst emot fraktkostnad eller hämtas i Oskarshamn. Jag avgör vem som får köpa kortet.

Läs hela annonsen här

Har du tänkt dig någon sluttid då du tar det du får för det eller är 5000kr det du minst ha för det så buden som ligger är ointressanta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av saturn5:

Har du tänkt dig någon sluttid då du tar det du får för det eller är 5000kr det du minst ha för det så buden som ligger är ointressanta?

Buden just nu är ointressanta, ja

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ggalaxyy:

Buden just nu är ointressanta, ja

Ok, tack för svaret och lycka till med försäljningen!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 800 kr hämtar
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur