Permalänk
Medlem

CS 1.6, ej stabilt.

Tjo!

Tänkte att jag skulle försöka liva upp CS igen.
Har inte spelat det på evigheter så därför la jag in betan av CS 1.6.
Ajaja, det var de sista jag skulle ha gjort, spelet crashar hela tiden + att det laggar när man spelar.

Nån annan som lagt in det och fått det gå bra??

Visa signatur

Data

Permalänk
Medlem

Mitt fungerar fint fint.
Tråkigt att höra att det inte funkar som det ska för det är kul och lira.

Permalänk

Jag kör det via Steam och mitt problem är att den hänger sig när spelet försöker connecta till en server. Annars fungerar dock allting väldigt bra.

EDIT: det klart det inte är stabilt, det är ju en beta!

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Medlem

Hänger sig då och då när jag connectar. Laggar som fan när jag spelar. Lägre fps. Det enda som är bra med 1.6 är steam-funktionen instant message.

Permalänk
Medlem

Jag har inte lyckats connecta med betan en ända gång, försökt runt 20 ggr.

Visa signatur

-

Permalänk

Jag kan inte ens logga in på Steam. Står bara att jag ska kolla min internetuppkoppling, som fungerar fin fint...
Är det ngt som är fel lr är Steams servrar överbelastade ?

Permalänk
Medlem

för mig funkar 1.6 bättre med radeon jämfört med 1.5, dvs. äntligen inga fps-dropps

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Se till så att Steam har hunnit uppdatera CS och dom andra modarna + filmerna innan ni försöker connecta, annars är det stor risk att det hänger sig.

Permalänk
Medlem

som vb sa, kolla om det uppdateras. Mitt fungerar smärtfritt, det var dom första veckorna med steam som laggade.

Steampower!

Visa signatur

..varpå mamma banka på nedervåningen i taket o skrek "KNULLA TYSTARE, FARMOR ÄR HÄR!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wir3
som vb sa, kolla om det uppdateras. Mitt fungerar smärtfritt, det var dom första veckorna med steam som laggade.

Steampower!

Smärtfritt skulle inte jag kalla det, steam har hängt sig för mig flera (många) ggr trots att den inte updaterat filmerna lr CS.

Permalänk
Medlem

Mitt steam och cs16 funkar klockrent, det är bara en gång steam har buggat sig, har haft det i 2 veckor nu.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Steam är sämst cs är sämst.....

Visa signatur

Pentium(R) 4 CPU 2,40GHz | 512 MB DDR Ram | GeForce FX5600 256Mb Inbygt Minne Tv-out | Samsung TFT-LCD Skärm [Orion] 17 | Creative, Inspire 4.1 4400 |

Permalänk
Medlem

-hooh- du tullförde mycket till tråden

Visa signatur

En själ som exploderar.
vrede ställd, mot livets nerv.
Kall eld.

Permalänk
Medlem

Men han är pentiumanvändare/intelälskare så...
Steam laggar alltid och buggar alltid för det är en beta. Den ska bugga.

Permalänk
Medlem

Re: CS 1.6, ej stabilt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jamzo
Tjo!

Tänkte att jag skulle försöka liva upp CS igen.
Har inte spelat det på evigheter så därför la jag in betan av CS 1.6.
Ajaja, det var de sista jag skulle ha gjort, spelet crashar hela tiden + att det laggar när man spelar.

Nån annan som lagt in det och fått det gå bra??

Det kanske kraschar eftersom det är en Beta?
Testa igen när dom har släppt skiten Jag sparar mig tills dess ^_^