Permalänk
Medlem

iPhone 12 Pro Max 128GB

Hej!

Rensar lite hemma och sprang på gamla telefonen, kanske finns ett intresse för en 12:a fortfarande?

Bra skick överlag, några små repor på skärmen som jag försökt ta bild på, tycker det framgår ganska tydligt, ser nästan värre ut på bild med ljuset som bryts. Utöver det i perfekt skick (tack Otterbox Symmetry)

Batterihälsa: 84%

Slänger med en lightning kabel & kartong om så önskas!

Är rätt flexibel vad gäller affär, kan skickas med valfri pakettjänst mot ersättning i väl packat emballage. Kan även mötas i person kring Örebro/Karlskoga/Karlstad trakterna, kan även eventuellt lösa en leverans då jag röjer runt en del i dessa områden.

Pris? Ja vi startar väl på en tusenlapp och ser om det leder någonstans.

PS. Håll bud i tråden för enkelheten, tack.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Kan väll börja på 1000kr plus frakt

Permalänk
Medlem

1100+ frakt

Visa signatur

I7 4770 Gtx 1060 6gb 16gb ddr3
Nintendo switch lite
PlayStation 4

Permalänk
Medlem

2000kr + frakt

Permalänk
Medlem

2100 kr plus frakt

Permalänk

2300 + hämtar

Permalänk
Medlem

Ska skicka in frugans 12 pro 128gb (ej max) till swappie, de ger 3541:- för den. Ville tipsa då buden var låga i tråden.

Permalänk

2350kr mötas upp från västerås

Permalänk
Medlem

2500kr+frakt

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, XFX AMD 7900XTX 24GB Merc 310, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

2600+frakt 🙂

Visa signatur

Följ mig på Youtube Följ Teknikstrul på Youtube
Mina uppgifter för frakt:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem

2700kr+f

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

2900 SEK + Shipping

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Östfelt:

Ska skicka in frugans 12 pro 128gb (ej max) till swappie, de ger 3541:- för den. Ville tipsa då buden var låga i tråden.

Då kan ju du gå in och höja i tråden,bara ett litet tips.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bluejava:

Då kan ju du gå in och höja i tråden,bara ett litet tips.

Ville ju bara tipsa i tråden så att ts kan få rätt betalt, varför sälja för billigt till någon som kanske vet om detta och bara köper för att själv sälja?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

3200kr

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, XFX AMD 7900XTX 24GB Merc 310, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

Samtliga bud noterade, tänkte att annonsen får gå tills på fredag morgon/fm. Därefter drar jag ett PM till ledande bud så reder vi ut detaljerna om affär.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Östfelt:

Ville ju bara tipsa i tråden så att ts kan få rätt betalt, varför sälja för billigt till någon som kanske vet om detta och bara köper för att själv sälja?

Ok.Jag ger mig:D..Du har helt rätt i det du säger..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Östfelt:

Vardagshjäte❤️

Permalänk

3300kr + f (förutsatt att FaceID fungerar, om skärmen är bytt sen tidigare hos en icke certifierad verkstad så brukar inte FaceID fungera). Antar att telefonen är olåst också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fantalzade:

3300kr + f (förutsatt att FaceID fungerar, om skärmen är bytt sen tidigare hos en icke certifierad verkstad så brukar inte FaceID fungera). Antar att telefonen är olåst också?

Telefonen är helt original och olåst, inget är bytt eller reparerat, face-id fungerar felfritt!

Du har vinnande bud, jag skickar dig ett PM för att reda ut detaljerna kring affär & frakt.

Om det mot förmodan inte skulle gå i lås så kommer jag att kontakta nästkommande bud i tråden!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad