Grafikkort, chassi, nätagg, fläktar mm skänkes.

Permalänk
Medlem

Grafikkort, chassi, nätagg, fläktar mm skänkes.

Hej.
Har lite delar som kanske kan kombineras till en dator till någon i behov.
Grafikkort: PNY GTX 670 2gb
Chassi: Fractal Design Arc Mini R2 med fönsterpanel och tre fläktar.
Två nättagregat: corsair cx500m och cx 750
6 fläktar (se bild)
En radiator Lc Solution Coolstream SE (ser ut att sakna delar).

Grafikkortet är det enda jag använt själv och vet att det fungerade när jag bytte ut det. De andra sakerna är elektronikåterviningsfynd från BRF:en jag bodde i.

Föredrar om en och samma hämtar allt men huvudsaken är att inget blir kvar.
Allt skänkes men med uppmaning att skänka valfri summa till valfri välgörenhet om ni finner värde i sakerna.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

HP mini 311c med Atom n270 uppklockad till 2.274 ghz nvidia ION 1 och 3 gig minne. SSD: Crucial m4 slim (7mm) 128 gb.

Permalänk
Medlem

Hämtar gärna allt

Permalänk
Medlem

Köar!

Visa signatur

1337

Permalänk
Medlem

Prioriterar dom som inte bara kommer sälja vidare.

Visa signatur

HP mini 311c med Atom n270 uppklockad till 2.274 ghz nvidia ION 1 och 3 gig minne. SSD: Crucial m4 slim (7mm) 128 gb.

Permalänk
Medlem

Köar kan hämta nu eller under dagen

Permalänk

Köar, kan hämta allt, närsomhelst.

Permalänk
Medlem

Sen på bollen men tar gärna chassit och ena nätagget. 500W räcker så länge så länge 6pin PCIE finns.

Uppgraderade frugans dator och fick delar över som jag tänkt skänka till en granne men saknar bla chassi och nätagg så letar lite lätt efter det.

Permalänk
Medlem

Köar, hämtar gärna allt och är mer än villig att donera lite till välgörenhet. Barncancerfonden specifikt!
Datordelarna ska till grabben isf

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av varget:

Sen på bollen men tar gärna chassit och ena nätagget. 500W räcker så länge så länge 6pin PCIE finns.

Uppgraderade frugans dator och fick delar över som jag tänkt skänka till en granne men saknar bla chassi och nätagg så letar lite lätt efter det.

Skrivet av Dashio:

Köar, hämtar gärna allt och är mer än villig att donera lite till välgörenhet. Barncancerfonden specifikt!
Datordelarna ska till grabben isf

Ni har pm.

Visa signatur