Missa inte Månadens Drop!

Dags för Amazon Prime Deal Days – exklusiva erbjudanden i 48h

Permalänk
Melding Plague

Dags för Amazon Prime Deal Days – exklusiva erbjudanden i 48h

Snart drar Amazon i gång höstens stora rea. Häng med den 8–9 oktober och se forumets bästa fyndtips på SweClockers.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Kringutrustning till 3d-skrivaren om det ska vara något.

Visa signatur

Corsair 5000D | PRIME X670E-PRO | 7800X3D |
Kingston Fury Beast DDR5 2x16GB @6000MT/s CL30-40-40-28 | TUF RTX 4090 | 2 * 2TB WD Black SN850X PCI-E 4 |

Permalänk
Medlem

Handla från Amazon, kommer aldrig att hända....

Visa signatur

Är det här man ska skriva upp vilken dator man använder?
Ballongmoddat hopkok som kyls med vatten och kopplat till ett gäng skärmar med en massa pixlar.
Duger det??

Permalänk
Medlem
Skrivet av smygolf:

Handla från Amazon, kommer aldrig att hända....

Desto mer till mig 😍

Permalänk
Medlem

Var ju totalt värdelösa erbjudanden förra gången

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus ROG Strix B650E-F | Kingston Fury DDR5 6000 MHz 64GB | Noctua NH-D15 | Asus RTX 4080 16 GB TUF Gaming | be quiet! Dark Power 12 1000W | be quiet! Dark Base 700 | 3x Western Digital M.2 SN850X 2TB | Samsung 870 QVO 2TB | Creative Sound Blaster X-Fi | Acer Predator XB323QKNV 32" | 2x Acer XB271HU 27" | Mionix Naos 7000 | Corsair Gaming K70 Rapidfire MX Speed | Sennheiser GAME One

Permalänk
Snusfri

Laptop, SSD, MiniPC bla letar jag efter.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk
Medlem

Letar efter en Benq GV50 specifikt. Svårflörtad.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zyzlite:

Desto mer till mig 😍

Var god

Visa signatur

Är det här man ska skriva upp vilken dator man använder?
Ballongmoddat hopkok som kyls med vatten och kopplat till ett gäng skärmar med en massa pixlar.
Duger det??

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tanari:

Var ju totalt värdelösa erbjudanden förra gången

Jepp!

Själv hoppas jag på ett bra pris på en Arlo ultra 2 kamera, men det kan jag nog keep on dreaming om.

Visa signatur

SPELA: 13900K - Gaming X Trio 4090
LEVA: OnePlus 12 - MacBook Air M2 13"
PLÅTA: Canon C70, R3, 1DX mkII, BMPCC6K
LYSSNA: KRK Rokit RP8 G4, Beyerdynamic DT 1990 PRO
FLYGA: DJI FPV, Avata

Permalänk

Jag får börja handla från Prime, men jag är för feg. Har haft strul med vanliga butiker i sverige. Som att jag väljer att paketet ska lämnas på ett visst postombud, de säger det skiter vi i, vi lämnar paketet utanför din ytterdörr.
En annan megastor butik valde att leverera 2st små paket som endast gick att lösa ut dagtid i hemmet och inte hos deras postombud. Alltså, man kanske har ett jobb och inte kan vara hemma och ta emot ett par små paket som hade fått plats i postlådan.

Men det är egentligen svenska postutbuden som är knepig och det borde ej vara så mycket sämre att köpa från Amazon än de svenska butikerna

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillaankan_i_dammen:

Jag får börja handla från Prime, men jag är för feg. Har haft strul med vanliga butiker i sverige. Som att jag väljer att paketet ska lämnas på ett visst postombud, de säger det skiter vi i, vi lämnar paketet utanför din ytterdörr.
En annan megastor butik valde att leverera 2st små paket som endast gick att lösa ut dagtid i hemmet och inte hos deras postombud. Alltså, man kanske har ett jobb och inte kan vara hemma och ta emot ett par små paket som hade fått plats i postlådan.

Men det är egentligen svenska postutbuden som är knepig och det borde ej vara så mycket sämre att köpa från Amazon.

Beställ paket till jobbet annars dagtid 👌
Sen kan du ju försöka beställa till postboxar annars...

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem

Jag hoppas på få bra deal till att uppgradera GPU. 2080 börjar bli trött. Men 4070 ti super eller 4080 super? Oklart vad är mest bang for the buck

Permalänk
Medlem

Inte nämnvärt taggad efter att ha erfarit Amazons prime days i somras, inte mycket till utbud, mest krimskrams, och löjligt låga rabatter jämfört med Amazon i Tyskland t.ex. Blixterbjudandena är mer lockande, men då måste man sitta och ha koll varje dag.

Visa signatur

MSI X670E Gaming Plus, AMD 7800X3D
AMD RX 7800 XT
32GB Corsair vengeance 6000MHz CL30, Arctic Freezer III 280
Samsung Odyssey G7 Neo "32
OpenSuse Tumbleweed Linux/Bazzite

Permalänk
Medlem

Kan inte vänta att se vilka fantastiska deals de kommer att ha! Vad sägs om beurer hd 150 xxl filt eller varför inte Golaith Carlo Crado? Kommer nog plocka båda!

Permalänk
Medlem

Jag kommer att köpa ett psvr2 om det kostar drygt 5000 sek.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aaaaaaaaaa:

Kan inte vänta att se vilka fantastiska deals de kommer att ha! Vad sägs om beurer hd 150 xxl filt eller varför inte Golaith Carlo Crado? Kommer nog plocka båda!

<Uppladdad bildlänk>

Ojojoj. Det blir tufft för plånboken. Den där kattmaten med 19% rabatt ser fin ut också!

Nä, amazons ”reor” för svenska marknaden är rätt märkliga. Bättre att kolla tyska t.ex

Permalänk
Medlem

Ute efter en NUC med N100.

Regelbrott raderat. // MOD
Permalänk
Medlem

Tvivlar på att speciellt mycket av sakerna i mina listor kommer vara nedsatta, dom har en tendens att aldrig bli nedsatta speciellt mycket, men hoppas på bra pris på en USB c laddare som jag har kollat in.

Permalänk
Medlem

Äntligen det är tid för amason prima avtal dagar 2024!

Två dagar händelse med trevlig avtal.

Permalänk
Moderator
Moderator

Ser fram emot att spendera några timmar på att döfött leta efter något som kan räknas som ett riktigt fynd för att i slutänden på sin höjd köpa något pack strumpor. Å andra sidan har jag åtminstone nytta av fler strumpor.

Visa signatur
Permalänk
Snusfri
Skrivet av Alfsvåg:

Ute efter en NUC med N100.

Du har denna SUKOTOP Alder Lake-N95 Mini (bara 5 ifrån) för 1535:-

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk
Medlem

En sak jag lade märke till vid Prime Day is somras var att Amazon ökade rabatten på en del varor mot slutet av "rean". Dessa produkter hade riktigt usla rabatter till att börja med och ökningen av rabatten var inte enormt hög den heller, men lite bättre blev det var det iallafall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Du har denna SUKOTOP Alder Lake-N95 Mini (bara 5 ifrån) för 1535:-

Jo, skulle dock vilja åt N100 då den är mer strömsnål. Bra pris annars.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillaankan_i_dammen:

Jag får börja handla från Prime, men jag är för feg. Har haft strul med vanliga butiker i sverige. Som att jag väljer att paketet ska lämnas på ett visst postombud, de säger det skiter vi i, vi lämnar paketet utanför din ytterdörr.
En annan megastor butik valde att leverera 2st små paket som endast gick att lösa ut dagtid i hemmet och inte hos deras postombud. Alltså, man kanske har ett jobb och inte kan vara hemma och ta emot ett par små paket som hade fått plats i postlådan.

Men det är egentligen svenska postutbuden som är knepig och det borde ej vara så mycket sämre att köpa från Amazon än de svenska butikerna

De gånger jag beställt från amazon har jag beställt till ombud, och varje gång så har det kommit dit. Dock har jag valt till brings ombud de veckor jag var på annan ort i arbete, men även till där jag bor, så tog jag till ica-ombudet för postnord och det kom till dem.

Skrivet av twit:

Ser fram emot att spendera några timmar på att döfött leta efter något som kan räknas som ett riktigt fynd för att i slutänden på sin höjd köpa något pack strumpor. Å andra sidan har jag åtminstone nytta av fler strumpor.

Säg till om du hittar några extremt löst sittande strumpor, får lätt "strymp-ringar" (i brist på bättre ord) om benen av i stortsett alla strumpor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av smygolf:

Vad trevligt med ett citat från gamle E.T.

Kanske dags att ta sig en titt igen, var ett bra tag sen sist. Tack för tipset!

Permalänk
Medlem

Köpte en eufy x10 robotdammsugare förra gången.
Sjukt prisvärd, riktigt nöjd.

Permalänk
Medlem

Undrar vad för pryl man köper som man inte behöver denna gången.

Permalänk
Medlem

Var väl inget kul förra gången? En lång gäspning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av smygolf:

Handla från Amazon, kommer aldrig att hända....

Har aldrig någonsin hört nån på sc säga det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semjonov:

Var väl inget kul förra gången? En lång gäspning.

Jag har för mig att det var rätt bra priser på bl.a. SSD men Amazon är ju en otroligt bred marknadsplats och det blir lite märkligt att klaga över avsaknaden av elektronikdeals när det bara utgör en bråkdel av deras totala utbud.

Det var rätt bra erbjudanden på köksapparater och andra hemprodukter även om det kanske inte är lika sexigt som -30% på 77” OLED. 😉

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz