Premiär! Månadens Drop på SweClockers

Permalänk
Medlem

Behov av nytt uppgraderingspaket

Behöver uppdatera min rigg som inköptes 2018 där GPU ersatter av nytt grafikkort förra året. Har i alla tider rullat på Intel plattform med sneglar mer och mer mot AMD X3D. Så en just rabatt på moderbord, CPU och DDR5 minnen vore inte helt fel.

Permalänk

I genren: Datorkomponenter
Då hade en SFX PSU +GOLD varit mer än välkommet!

Permalänk
Medlem

Ett fint nätaggregat

Permalänk

7800x3d

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

Droppas länken här?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Epsilon:

Droppas länken här?

Huvudsidan är det väl sagt.

Månadens drop publiceras i en artikel på framsidan nu på fredag 27 september klockan 13:37. Vad skulle just du vilja se för erbjudanden? Skriv i tråden och berätta!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Epsilon:

Droppas länken här?

Det var så tidigare, men senast bröts det ut i en separat tråd istället för att samma länkades igen.
Bäst att hålla ögonen på framsidan alltså.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Acsh då där gick man bet igen! Ne, håller hårt i min ROG Azoth!

Permalänk
Geeks
SweClockers

Nästa månadens drop släpps på fredag den 25 oktober klockan 13:37. Håll utkik på framsidan!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Håller tummarna att @Inet styr upp ett gäng MSI 34" MAG 345CQR för sinnes bra pris

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Pulsar Xlite V3, grips och glasskates | Logitech G PRO X Wireless | Bambu Lab P1S

Permalänk
Medlem

Jag behöver slå 1050w ATX 3.0 för 1600kr. Men då man redan haft ett nätaggregat tvivlar jag.

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja ha en Dyson V15 Absolute för under 6000kr
Alternativt en iphone 16 pro max för runt 12-13k

Eller varför inte ett smart dörrhandtag i form av Yale Doorman L3S för under 5k?

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Lian Li Edge eller Gigabyte B650M Aorus Elite AX hade varit trevligt.

Permalänk
Medlem

En NVMe på 2tb hade funkat bra

Permalänk
Medlem

En cpu hade jag funderat över att köpa.

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Medlem

behöver ett par hörlurar så det hade vart bra

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja se en Samsung 990 PRO 4TB SSD (med eller utan kylfläns) till ett bra pris! Dagens spel tar ju så otroligt mycket plats så det är dags för en uppgradering!

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D || Powercolor AMD Radeon RX 6800 16Gb || G.Skill Flare X 16GB 3200MHz CL14 || Gigabyte B550I Aorus Pro AX || LG 27GL850 QHD IPS 144 Hz || Samsung SSD 970 EVO Plus 1TB || Samsung SSD 960 EVO 250GB || Corsair SF600 || Louqe Ghost S1 Limestone || 2xMedium Tophat med 2xNF-F12 + 2xNF-A12x25 || Noctua NH-L12

Permalänk
Medlem

Tips med killgissning
Nu till helgen är det sista chansen för julklappar med ”normalt” pris.
Alla återförsäljare lär höja priserna till veckan för att det ska se bra ut till Black Friday så får man vänta tills Februari innan allt gått ner igen…..

Permalänk
Skrivet av Dimestam:

Nästa månadens drop släpps på fredag den 25 oktober klockan 13:37. Håll utkik på framsidan!

Vem är återförsäljaren som kör månadens drop?

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem
Skrivet av crazysanta:

Vem är återförsäljaren som kör månadens drop?

Temu

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Julin:

Tips med killgissning
Nu till helgen är det sista chansen för julklappar med ”normalt” pris.
Alla återförsäljare lär höja priserna till veckan för att det ska se bra ut till Black Friday så får man vänta tills Februari innan allt gått ner igen…..

Senast imorgon, om det blir Black Friday så måste de skriva lägsta pris de senaste 30 dagarna så då skiter det sig om de väntar tills efter helgen.

Permalänk
Medlem

Verkar som om Komplett och Netonnet inte ansvarat för månadens drop ännu. Finns fler alternativ?

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Mocka:

Netgear Radeon 5080 Super för bara 499 kronor!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Netgear Radeon 5080 Super för bara 499 kronor!!

Eller 4TB nvme för 49kr

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av varget:

Eller 4TB nvme för 49kr

I samarbete med fynd24?

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Dags att vädra ut förra säsongens hårdvara. Uppgraderingspaket för oss fattiga nördar. MB+CPU för 1337kr?

Visa signatur

ASUS P8Z68-v Pro i7 2600K@4.5, 32GB RAM, RX 580, 4K Samsung u24e590, Intel SSD, Seagate SSHD, LG BH16NS55 BD/RW, MacOS Sonoma, Win 10+11, Linux Mint
***gamla grejor duger***
Macbook Pro 2009, 8GB RAM, SSD, MacOS Catalina + Windows 10; Macbook Pro 2015 16GB RAM 512GB SSD Radeon Mojave

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

95% rabatt på 4090, annars får det va!

https://old.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/1g902my/i_rece...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pirum:

Dags att vädra ut förra säsongens hårdvara. Uppgraderingspaket för oss fattiga nördar. MB+CPU för 1337kr?

jag hade behövt ett am4 3d cpu <.<

Permalänk
Medlem

Skulle behöva en extender till mitt wifi som inte når hela vägen. Har en Asus ax6000 som ger stabila hastigheter överallt, där den når.
Tittat på Asus RP-AX58 som förlängare så vore toppen om den droppade lite i pris

Visa signatur

Torsdag hela veckan =D