Tråden om PlayStation 5 | Slim | PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av EdvinR:

Jag tycker inte att trailern är likt concord alls. Det är en helt annan atmosfär tycker jag. Mer allvar, ingen skojfrisk humor, färre karaktärer. Jag såg Concord cinematic trailer precis innan jag började skriva det här inlägget och jag förstår i ärlighetens namn inte vad folk pratar om. ”Folk” har ju helt tappt koncepterna, det räcker med lite accentfärg och en svart kvinna i ett spel för att folk ska bli negativa. En mycket tråkig utveckling.

Vet inte riktigt vad du pratar om.
Låter som du sitter och läser Resetera och försöker klistra etiketter på sådant som inte ens diskuteras här.

Förrenderade CGI-trailers/Cutscenes är totalt intressanta likt Concord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

Vet inte riktigt vad du pratar om.
Låter som du sitter och läser Resetera och försöker klistra etiketter på sådant som inte ens diskuteras här.

Förrenderade CGI-trailers/Cutscenes är totalt intressanta likt Concord.

Håller absolut inte med om att det är ”totalt likt conord”. Det här spelet är med all säkerhet SP. I Concord är Mp-aspekten tydlig. Man ser direkt att det är hero-shooter.

Hur mycket av hero shooter ser du i denna trailer? Men jag förstår vad du menar. Men jag håller inte med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EdvinR:

Håller absolut inte med om att det är ”totalt likt conord”. Det här spelet är med all säkerhet SP. I Concord är Mp-aspekten ett tydlig. Man ser direkt att det är hero-shooter.

Hur mycket av hero shooter ser du i denna trailer? Men jag förstår vad du menar. Men jag håller inte med.

För 25 år sedan var det kanske revolutionerande att se dessa typer av klipp eller filmer som Final Fantasy The Spirits Within.
Enda jag ser är en cut scene och möjligen 2 sek spelmekanik.
Tills de presenterar game play kan det handla om precis vad som helst även om vi vet att det inte här gömmer sig ett mobilspel bakom en flashig trailer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

För 25 år sedan var det kanske revolutionerande att se dessa typer av klipp eller filmer som Final Fantasy The Spirits Within.
Enda jag ser är en cut scene och möjligen 2 sek spelmekanik.
Tills de presenterar game play kan det handla om precis vad som helst även om vi vet att det inte här gömmer sig ett mobilspel bakom en flashig trailer.

Hur ofta brukar ND utveckla mobilspel? Jag tycker nog att du är lite för konspiratorisk i onödan. Spelet kommer med stor sannolikt bli narrativt i tredjeperson. Med all respekt, men det här pratet om "Concord 2" är bara ett exempel av många på att det är så mycket struntprat inom gamingvärlden. Man vill helst bara sätta bomull i öronen och spela. Man ska inte följa med strömmen utan bilda sig en egen uppfattning.

Permalänk
Medlem

Final Fantasy 7 Rebirth Update 1.070
Addresses an issue that occurs with certain characters' appearances when playing with the enhanced mode on the PlayStation®5 Pro.
https://www.square-enix-games.com/en_US/documents/notice-rega...

Final Fantasy 7 Remake Update 1.002
New Game – Head Start” is now available. When selecting “NEW GAME” on the title screen, you have the option to start the game with the character level and inventory already powered-up. * There is an option to choose a regular “NEW GAME” as well.

Black Myth: Wukong Patch 1.0.12.16581
PS5 & PS5 Pro Support and Optimization
PS5 Pro now supports PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR). By enabling it, you can achieve a high-definition visual experience by selecting either Quality Mode or Balanced Mode in Settings.
The system supports 120 Hz Output. When enabled in Balanced Mode, it maintains a stable 40 FPS output. If you encounter any visual anomalies, you can turn it off in PS5 Settings.
Various scenes and boss fights have been optimized for better game performance.
The stability of frame rates and visual clarity in both Balanced Mode and Quality Mode have been enhanced.
The input response speed has been improved in Performance Mode.
https://www.heishenhua.com/news/detail?id=149

Permalänk
Medlem

https://www.inet.se/produkt/6611980/sony-playstation-5-dualse...

Finns i lager 30th dualsense edge om nån är sugen, billigaste priset också.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

Final Fantasy 7 Rebirth Update 1.070
Addresses an issue that occurs with certain characters' appearances when playing with the enhanced mode on the PlayStation®5 Pro.
https://www.square-enix-games.com/en_US/documents/notice-rega...

Final Fantasy 7 Remake Update 1.002
New Game – Head Start” is now available. When selecting “NEW GAME” on the title screen, you have the option to start the game with the character level and inventory already powered-up. * There is an option to choose a regular “NEW GAME” as well.

Black Myth: Wukong Patch 1.0.12.16581
PS5 & PS5 Pro Support and Optimization
PS5 Pro now supports PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR). By enabling it, you can achieve a high-definition visual experience by selecting either Quality Mode or Balanced Mode in Settings.
The system supports 120 Hz Output. When enabled in Balanced Mode, it maintains a stable 40 FPS output. If you encounter any visual anomalies, you can turn it off in PS5 Settings.
Various scenes and boss fights have been optimized for better game performance.
The stability of frame rates and visual clarity in both Balanced Mode and Quality Mode have been enhanced.
The input response speed has been improved in Performance Mode.
https://www.heishenhua.com/news/detail?id=149

Startade FF7 Rebirth idag då jag precis installerat dicdriven och bilden är bra. Pron är Garanterat bästa sättet att spela detta på atm.
Men, har svårt för alla popins mm när man går runt. Väldigt störande. Kan va skuggor på vegetation som kommer och går eller massa annat. Vissa områden rör sig allt till höger och vänster. Jag köpte aldrig detta i våras, trots enormt FF-fan sen tidiga spelen, för det såg inte bra ut då och tråkigt gameplay. Det är bättre nu, men tror inte jag kommer spela ut detta framöver.
Tycker man gjorde enorma missar när man valde väg, både grafiskt och GP. Nostalgin finns där. Man vill spela igenom det. Bra cutscenes och bra storyutfyllnad mot originalet men sjukt tråkigt.
Tog mig knappt genom första remaken. Halvvägs på Intergrade och nu detta. Fan.

Ska köra klart ett par spel jag påbörjat och ge det en ny chans framöver.
Förhoppningsvis funkar det då även bättre tekniskt.

Visa signatur

CPU: i9 12900K Corsair H170i Elite Capellix Push/Pull 140x6 MODERKORT: Gigabyte Z690 Aorus Master
GPU: MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X RAM: 32Gb DDR5 Corsair Dominator RGB @6200Mhz CL36
MONITOR 1: Samsung 32" Odyssey Neo G8 4K 240Hz "MONITOR 2": 4K 60" Samsung TV
PSU: Asus ROG Strix 1000W HDD: 2st WD Black SN850 M.2 1tb

Permalänk
Medlem
Skrivet av megaman01:

Startade FF7 Rebirth idag då jag precis installerat dicdriven och bilden är bra. Pron är Garanterat bästa sättet att spela detta på atm.
Men, har svårt för alla popins mm när man går runt. Väldigt störande. Kan va skuggor på vegetation som kommer och går eller massa annat. Vissa områden rör sig allt till höger och vänster. Jag köpte aldrig detta i våras, trots enormt FF-fan sen tidiga spelen, för det såg inte bra ut då och tråkigt gameplay. Det är bättre nu, men tror inte jag kommer spela ut detta framöver.
Tycker man gjorde enorma missar när man valde väg, både grafiskt och GP. Nostalgin finns där. Man vill spela igenom det. Bra cutscenes och bra storyutfyllnad mot originalet men sjukt tråkigt.
Tog mig knappt genom första remaken. Halvvägs på Intergrade och nu detta. Fan.

Ska köra klart ett par spel jag påbörjat och ge det en ny chans framöver.
Förhoppningsvis funkar det då även bättre tekniskt.

Tror jag med. Pc-gamers kan förvänta sig en bugg-fest när FF7 rebirth kommer på pc tror jag. Så var det tidigare och så är det ofta med square enix:s spel på pc. De bästa spelen till pro är exakt det jag hade hoppats på. Gapet till high-end-pc har minskat...

Permalänk
Medlem

Jag avskyr ibland att vara en del av gamingvärlden. Det som drabbat ND nu är sjukt. Ska vi acceptera premisserna? Jag tycker inte det. Den som tror att det hade blivit samma reaktioner om huvvudpersonen hade varit en vit man är ju lite bakom flötet. Det är alla dessa nötter som politiserar gaming. Inte enskilda spelstudier som försöker bredda sin representation av karaktärer i spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EdvinR:

Jag avskyr ibland att vara en del av gamingvärlden. Det som drabbat ND nu är sjukt. Ska vi acceptera premisserna? Jag tycker inte det. Den som tror att det hade blivit samma reaktioner om huvvudpersonen hade varit en vit man är ju lite bakom flötet. Det är alla dessa nötter som politiserar gaming. Inte enskilda spelstudier som försöker bredda sin representation av karaktärer i spel.

Det här verkar ju inte va så kontroversiellt av trailern att döma? Jag är glad de inte gör mer uncharted och tlou är lite rädd det kommer kännas för gammalt. Sen får vi se hur nytt detta känns men nya miljöer åtminstone.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Det här verkar ju inte va så kontroversiellt av trailern att döma? Jag är glad de inte gör mer uncharted och tlou är lite rädd det kommer kännas för gammalt. Sen får vi se hur nytt detta känns men nya miljöer åtminstone.

Playstation är som bäst när de utvecklar nya titlar...

Permalänk
Medlem
Skrivet av EdvinR:

Playstation är som bäst när de utvecklar nya titlar...

Fast de är ju inte speciellt bra på det? Alla lir följer liksom exakt samma mall?

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Fast de är ju inte speciellt bra på det? Alla lir följer liksom exakt samma mall?

Jag tycker definitivt att playstation är som bäst när de utvecklar nya titlar. De är lite sämre när de släpper uppföljare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EdvinR:

Jag tycker definitivt att playstation är som bäst när de utvecklar nya titlar. De är lite sämre när de släpper uppföljare.

Vilka nya titlar utvecklar de? Sista liren jag köpt är ghost of tsushima, spiderman 2, horizon forbidden West, rise of ronin

Alla följer samma mall. Går jag bakåt är det fortfarande samma mall. Astrobot är de mest unika de gör?

Bra kvalitet men extremt konservativt gällande spelideer

Death stranding är typ det enda originella Sony lir jag någonsin kan erinra mig

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Vilka nya titlar utvecklar de? Sista liren jag köpt är ghost of tsushima, spiderman 2, horizon forbidden West, rise of ronin

Alla följer samma mall. Går jag bakåt är det fortfarande samma mall. Astrobot är de mest unika de gör?

Bra kvalitet men extremt konservativt gällande spelideer

Death stranding är typ det enda originella Sony lir jag någonsin kan erinra mig

SM2 och Horizon är ju inte nya titlar utan uppföljare. Det är precis det jag menar. PS är som bäst när de utvecklar nya IP:s.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EdvinR:

SM2 och Horizon är ju inte nya titlar utan uppföljare. Det är precis det jag menar. PS är som bäst när de utvecklar nya IP:s.

Vilka syftar du på. Horizon zero dawn har ju samma formula också

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Vilka syftar du på. Horizon zero dawn har ju samma formula också

Vad menar du? Ditt resonemang är så allmänt. Det kan i så fall gälla spel generellt. Menar du t ex att Astro bot, returnal, The last of us och Spider man följer samma mall. Hur då? Förklara gärna vad du menar med de spelen i åtanke.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EdvinR:

Vad menar du? Ditt resonemang är så allmänt. Det kan i så fall gälla spel generellt. Menar du t ex att Astro bot, returnal, The last of us och Spider man följer samma mall. Hur då? Förklara gärna vad du menar med de spelen i åtanke.

Returnal och astrobot har jag inte kört så tack. Jag är bara nyfiken. Last of us, Uncharted, spiderman, horizon, ghost of tushima mm följer alla samma gameplay cykel. De ändrar egentligen bara skruden. Tänk efter vad du gör i liren och hur de är uppbyggda och de är alla i samma genre. Death stranding kan man ju också säga egentligen hör till samma genre om man hårddrar det men det differentierar sig lite mer ändå men säger lite ändå om i vilket snävt mainstreamfack sony rör sig med sina lir

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Returnal och astrobot har jag inte kört så tack. Jag är bara nyfiken. Last of us, Uncharted, spiderman, horizon, ghost of tushima mm följer alla samma gameplay cykel. De ändrar egentligen bara skruden. Tänk efter vad du gör i liren och hur de är uppbyggda och de är alla i samma genre. Death stranding kan man ju också säga egentligen hör till samma genre om man hårddrar det men det differentierar sig lite mer ändå men säger lite ändå om i vilket snävt mainstreamfack sony rör sig med sina lir

Det hela faller ju redan i den största strukturen i spelen. Spider Man är semi-open-world, the last of us är det inte. För att inte tala om tonen i spelen. The last of us är allvar, Spider man lite mer lättsamt. Astro bot är ett plattformsspel, returnal är väldigt olikt alla nämnda spel.

Vilka typer av spel skulle du hellre vilja ha? Kan du nämna några exempel/förebilder?

Permalänk
Medlem
Skrivet av EdvinR:

Det hela faller ju redan i den största strukturen i spelen. Spider Man är semi-open-world, the last of us är det inte. För att inte tala om tonen i spelen. The last of us är allvar, Spider man lite mer lättsamt. Astro bot är ett plattformsspel, returnal är väldigt olikt alla nämnda spel.

Vilka typer av spel skulle du hellre vilja ha? Kan du nämna några exempel/förebilder?

Tonen och storyn skiftar naturligtvis men skillnaden i open world är ju egentligen rätt så marginell. Du har möjlighet att utforska olika partier i the last of us också speciellt pt 1 även om ND liren är mer strikt storydrivna.

Astrobot är ett plattformsspel absolut och returnal är också i en annan genre så det finns ju säkert undantag men det verkar absolut svårt att få igenom mer riskfyllda nyskapande lir genom sonys styrelserum.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Bara för ett spel har olika genre betyder det ju inte att de inte följer samma mall.

Spelar just nu spiderman remastered och spelet är väldigt likt hur man gör uppdragen som Uncharted ( vilket är ett av mina favorit spel) oavsett om SM är open world.

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Bara för ett spel har olika genre betyder det ju inte att de inte följer samma mall.

Spelar just nu spiderman remastered och spelet är väldigt likt hur man gör uppdragen som Uncharted ( vilket är ett av mina favorit spel) oavsett om SM är open world.

De nämnda spelen följer (tyvärr?) inte samma mall överhuvudtaget. Spelen är exklusiva spel till PS. Att säga att Astro bot och returnal följer samma mall är absurd delux. Samma mellan the last of us och Spider man. Spelen är helt enkelt för olika. Ska man vara så där allmän måste man prata om spel brett (inte bara PS-spel).

Kan inte alls hålla med om Spider man/Uncharted. Hur man interagerar med spelvärlden påverkar enormt mycket intrycket av spelet. Där är spelen väldigt olika. Det är en frihetskänsla i Spider Man som det andra spelet nästan helt saknar.

I så fall är Uncharted mer lik t e x resident evil 4. Men det är inte ett exklusivt PS-spel. Hur ska man då leda i bevis att det finns en specifik PS-mall?

Permalänk
Medlem
Skrivet av EdvinR:

De nämnda spelen följer (tyvärr?) inte samma mall överhuvudtaget. Spelen är exklusiva spel till PS. Att säga att Astro bot och returnal följer samma mall är absurd delux. Samma mellan the last of us och Spider man. Spelen är helt enkelt för olika. Ska man vara så där allmän måste man prata om spel brett (inte bara PS-spel).

Kan inte alls hålla med om Spider man/Uncharted. Hur man interagerar med spelvärlden påverkar enormt mycket intrycket av spelet. Där är spelen väldigt olika. Det är en frihetskänsla i Spider Man som det andra spelet nästan helt saknar.

I så fall är Uncharted mer lik t e x resident evil 4. Men det är inte ett exklusivt PS-spel. Hur ska man då leda i bevis att det finns en specifik PS-mall?

Du tittar på fel sak, en huvudstory kan mycket väl följa samma röda tråd oavsett om du kan avvika från storyn i ett spel eller inte.

Båda spelen bygger på samma typ av huvudperson som sedan har likande uppdrag där man gör X Y Z för att få fram storyn till punkt A där man sedan repeterar för B etc.
Jag gillar dem absolut men de är inte nyskapade eller tänjer gränser

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem

Testar just nu igenom alla spel jag köpt på rean för att testa pron. Inte spelat på Playstation alls senaste åren så har en hel del att ta igen.
Köpt på skiva: Spiderman 2, GT7, FF rebirth, Stellar Blade sen Astrobot och Horizon remastered digitalt.
Installerar och provar alla för att bestämma vilket jag ska köra först..
Igår FF 7 Rebirth som jag skrev om tidigare i tråden.
Idag GT7:
Inte spelat Gran Turismo sen 2an, mest pga att bilspel absolut inte är min grej men wow detta gillar jag mest. Här finns mål, stora att små att uppnå. Typ samla ihop 20000 dollar för att köpa bil x som utökar samlingen med bilar för att uppnå detta osv.
Bara racea bil är inget kul men att ha små uppdrag o mål gör detta kul för mig. Uppgradera och köpa delar som jag antar finns framöver är också kul.
Detta kommer jag köra lite så o då mellan andra spel helt klart.

Visa signatur

CPU: i9 12900K Corsair H170i Elite Capellix Push/Pull 140x6 MODERKORT: Gigabyte Z690 Aorus Master
GPU: MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X RAM: 32Gb DDR5 Corsair Dominator RGB @6200Mhz CL36
MONITOR 1: Samsung 32" Odyssey Neo G8 4K 240Hz "MONITOR 2": 4K 60" Samsung TV
PSU: Asus ROG Strix 1000W HDD: 2st WD Black SN850 M.2 1tb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Du tittar på fel sak, en huvudstory kan mycket väl följa samma röda tråd oavsett om du kan avvika från storyn i ett spel eller inte.

Båda spelen bygger på samma typ av huvudperson som sedan har likande uppdrag där man gör X Y Z för att få fram storyn till punkt A där man sedan repeterar för B etc.
Jag gillar dem absolut men de är inte nyskapade eller tänjer gränser

Du säger i princip bara "i narrativa spel går handlingen från A till B till C...etc och får att komma framåt måste man göra/uppnå något". Det är ju minst sagt allmänt. Det gäller alla typer av spel som bygger på en story. Så är det med Cyberpunk med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av megaman01:

Testar just nu igenom alla spel jag köpt på rean för att testa pron. Inte spelat på Playstation alls senaste åren så har en hel del att ta igen.
Köpt på skiva: Spiderman 2, GT7, FF rebirth, Stellar Blade sen Astrobot och Horizon remastered digitalt.
Installerar och provar alla för att bestämma vilket jag ska köra först..
Igår FF 7 Rebirth som jag skrev om tidigare i tråden.
Idag GT7:
Inte spelat Gran Turismo sen 2an, mest pga att bilspel absolut inte är min grej men wow detta gillar jag mest. Här finns mål, stora att små att uppnå. Typ samla ihop 20000 dollar för att köpa bil x som utökar samlingen med bilar för att uppnå detta osv.
Bara racea bil är inget kul men att ha små uppdrag o mål gör detta kul för mig. Uppgradera och köpa delar som jag antar finns framöver är också kul.
Detta kommer jag köra lite så o då mellan andra spel helt klart.

Stellar blade har nog bland de bästa implementeringar av PSSR på PS5 Pro. "Pro-mode" ger 80-fps samtidigt som spelet ser rent och snyggt ut. Mycket bättre än andra spel som använder PSSR.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EdvinR:

Du säger i princip bara "i narrativa spel går handlingen från A till B till C...etc och får att komma framåt måste man göra/uppnå något". Det är ju minst sagt allmänt. Det gäller alla typer av spel som bygger på en story. Så är det med Cyberpunk med.

Nja de flesta PS spel spel har linjära fighter oftast I ökning om 2 per fight, sen är det lite klättra och dodgea saker. - > kom åt något att trycka och sen lite mer fight - >någon boss fight. Någon tjej man skall hjälpa i typ slutet/början på akt 2.

Death stranding är ett exempel på innovation som spel. Påminner starkt om en annan favorit, beyond evil. Där huvudsaken är inte att slås utan de finns fler lösningar på problem.

Jag har inte lirat CP2077 så kan inte uttala mig.
Precis som musik så har många populära spel samma 4 "core" saker de följer.
musik har ju 4 akkord nästan alla populära låtar följer i olika takter....

Visa signatur

Permalänk
Konsolgrävare

ALAN WAKE 2 UPDATE 1.2.7 NOTES

Improvements and additions

• [PS5 Pro] Added a new “Balanced” graphics mode. This mode requires compatible displays that can achieve a 120Hz refresh rate. The Balanced mode combines PS5 Pro Quality mode settings including raytracing with Performance mode resolution. This mode targets 40fps.

• [PS5 Pro] Slightly adjusted visual settings of the Performance mode to achieve a more consistent framerate.

• [PS5 Pro] Quality and Balanced mode: Adjusted Raytracing settings to achieve a less noisy image.

• [PS5 Pro] Added an option to toggle PSSR (PlayStation Spectral Super Resolution) On/Off.

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 PRO | PlayStation Portal | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Konsolgrävare

Stellar Blade’s holiday-themed event brings new costumes, mini-game, and more Dec 17

https://blog.playstation.com/2024/12/16/stellar-blades-holida...

Set the season as you please

On/Off feature has been newly added for the seasonal events and NieR:Automata DLC content. You can now enjoy the game whenever and however you want.

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 PRO | PlayStation Portal | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |