Permalänk
Medlem

LG 27GR95QL-B 240HZ OLED

Tjena! Då man har införskaffat sig en ultrawide så får denna skärmen gå iväg! Inhandlades hos LG direkt och den skickades 2023-11-21. Väldigt sparsam använd under ett år med cirka 512 timmar tid igång.
Har körts med allt man kan för att minimera burnin risk, hidden taskbar, helt svart bakgrund, skärmsläckare osv. Har körts med 83/100 i ljusstyrka. Har tagit en del bilder med färgpaletter i fullscreen och jag kan inte se något lustigt med blotta ögat. Finns ett ställe på skärmen där det är 3-4 minimala märken som ej syns under användning, man får anstränga sig för att se dem när den är av också i mitt tycke. Stativet togs enbart upp nu för foto, annars har den suttit på vesa. Originalkartong och alla tillbehör finns och kan skickas för cirka 200;- med några varv extra bubbelplast runtom kartongen (jag tar inte ansvar för frakt skador). Annars finns den i Västervik att hämta. Bilder -> https://imgur.com/a/AEjiu2h
Mer info -> LG
Tänker mig bud ifrån 4000!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Livsnjutare 😎

Jag är intresserad…

Köpte en 32” 4K OLED och den är dels liiiite för stor sett till hur nära jag sitter skärmen, samt att upplösningen blir ganska mycket tyngre att driva runt spel än 1440p som jag kom ifrån.

Men färgerna, svärtan och hur sinnessjukt skarpt allt ser ut går inte att matcha hos en IPS eller dylikt.

Jag bor i Varberg, skulle det gå att mötas upp halvvägs eller har du kanske vägarna neråt i jul ?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 000 kr plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Jag är intresserad…

Köpte en 32” 4K OLED och den är dels liiiite för stor sett till hur nära jag sitter skärmen, samt att upplösningen blir ganska mycket tyngre att driva runt spel än 1440p som jag kom ifrån.

Men färgerna, svärtan och hur sinnessjukt skarpt allt ser ut går inte att matcha hos en IPS eller dylikt.

Jag bor i Varberg, skulle det gå att mötas upp halvvägs eller har du kanske vägarna neråt i jul ?

Ja det är ju lite mer tungdrivet definitivt!
Ja det är lite svårt att gå ifrån de även om jag själv gjorde de i det här fallet 😅👍
Mjaa är nog inte så jättesugen att åka en längre sträcka tyvärr!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choppe:

4 000 kr plus frakt

Noterat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av oflytbara:

Någon sluttid?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choppe: