Mini ITX-PC (saknar GPU/PSU): i9-9900K, G.Skill Ripjaws V 32 GB 3200 MHz PC4-25600, MSI MPG Z390I GAMING EDGE AC, be quiet! Dark Rock 4, Fractal Define Nano S

Permalänk
Medlem

Mini ITX-PC (saknar GPU/PSU): i9-9900K, G.Skill Ripjaws V 32 GB 3200 MHz PC4-25600, MSI MPG Z390I GAMING EDGE AC, be quiet! Dark Rock 4, Fractal Define Nano S

Säljer delarna som blev kvar efter min uppgradering.

Innehåller följande:

CPU: Intel Core i9-9900K - Den ikoniska originalförpackningen medföljer!

Kylare: be quiet! Dark Rock 4, nyligen bytt kylpasta!

Moderkort: MSI MPG Z390I GAMING EDGE AC - mini ITX - LGA1151 - Z390 - USB 3.1 Gen 1, USB 3.1 Gen 2 - Bluetooth, Gigabit LAN, Wi-Fi

Minne: G.Skill Ripjaws V - DDR4 - 32 GB (2 x 16 GB) 3200 MHz / PC4-25600 - CL16, avtagna kyl-ytor för att få plats under cpu-kylaren, men de medföljer om du vill återmontera dem! De får dock väldigt fint flöde där de sitter så det behövs ingen extra kylning.

Chassi: Fractal Define Nano S - i "funktionellt skick", har gjort hål för handtag ovanpå, många clips för paneler är lösa, men håller ihop, några med hjälp av tejp (se bild på ovansidan). Original fractal-fläktar 140mm och 120mm sitter i fronten!

Manualer, skruvar, hårddiskplåtar/hållare och div övriga tillbehör till fläkt/chassi/moderkort medföljer.

Allt fungerar felfritt!

Lägg till lagring, gpu och ett nätagg så är det en komplett PC! Skulle någon mot förmodan vilja få med 1tb hdd för att komplettera så går det att ordna.

Väldigt osäker på värde, men ser att auktioner på tradera för moderkort och cpu avslutats kring 1500 och 2700 nyligen, fläkten ligger idag på 900kr, plus minne och "chassit", bud kanske kan börja på 4000? Är det rimligt?

Kan skickas! Finns annars utanför Nyköping!

Åker ibland till Borlänge och Västervik, så den kan även levereras längs vägarna dit om du kan vänta lite (Norrköping, Söderköping, Linköping, Södertälje, Strängnäs, Eskilstuna, Fagersta, Smedjebacken, Avesta osv. enl ök)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

50kr + Frakt G.Skill Ripjaws V - DDR4 - 32 GB

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem

Jag kan tänka mig köpa cpu och mb om du säljer i delar och kan frakta

Permalänk
Medlem

CPU 1500kr+frakt